RAUMAN kaupungintalon tornista raikaa välierien jälkeen biisi Tappara on terästä. Tätä biisiä soitetaan pari vuorokautta yhteen soittoon. Tsemppiä Lukko pronssipeliin.
-Satakunnan Kansa:n tekstaripalstalla 24.4.2021-
Kuka tunnustaa?
RAUMAN kaupungintalon tornista raikaa välierien jälkeen biisi Tappara on terästä. Tätä biisiä soitetaan pari vuorokautta yhteen soittoon. Tsemppiä Lukko pronssipeliin.
-Satakunnan Kansa:n tekstaripalstalla 24.4.2021-
Kuka tunnustaa?
Seksi-Peksi on näköjään lyönyt läpi myös tarunhohtoisessa.
Mitähän mahtaa Aho ja Hakanpää tuumia joukkuekaverin biisivalinnasta?
Tapparan lippis päässä oleva henkilö bongattu katsomassa Lukon mestaruusparaatia.
En avaa juttua enempää,lukemalla selviää.
Oli muuten aika mielenkiintoinen juttu lukea.
Joku tälläkin palstalla varmasti tunnistaa tämän nyt jo edesmenneen epäillyn.
Ja varmasti kun lukee vielä Ylen jutun samasta aiheesta. Mielenkiintoinen juttu kaiken kaikkiaan, ilman tuota jääkiekkointoiluakin.
Ylen jutussa ei mainita Tapparaa kertaakaan. Solmun jutussa aika monta kertaa
Laitetaan se linkki vielä ettei kaikkien tarvitse sitä erikseen haeskella.
Itelläkin pieni epäilys kenestä kyse kun mainittiin myöhempi goottityyli… …vaikken koskaan fanitoiminnassa ole mukana ollut (mutta 90- ja 00-luvulla lähes aina C2/C3:ssa). Voin olla väärässäkin mutta -03 mestaruusjuhlissa heitettiin tämän arvaamani henkilön kanssa yläfemmat. Joskus vajaa 10v sitten mietin hallissa ettei ole miestä enää näkynyt…
Paikalla oli erään tunnetun tapparalaisen jälkikasvua ja mies itsekin nähty kentän laidalla. Itse olin seuraamassa erään toisen junnujoukkueen peliä, josta paljastui kolme Tapparan kannattajaa. oli tuubihuivia, avaimenperää ja vesipulloa. Joten tietynlainen tarve tapparalaisten omalle futisjoukkueelle on
https://twitter.com/leevi79 Tuolta toiselta palstalta löysi tällaisen viitteen.
Ok, kyseessä oli sitten eri henkilö mitä luulin.
Tänään teinipoika paineli fillarilla ohi uuden kotiasunnon ja Life is live pauhasi kajarissa…
Melko varmasti olen tämän hepun joskus aikanaan Tapparan peleissä nähnyt. Tyyli tosin oli eri.
Ja tänää Raisioon päin mennessä, ennen kauppakeskusta, klo 16 jälkeen, eräs tyylikäs herrasmies käveli kevytväylällä vieläkin tyylikkäämpi Tappara-paita päällä.
Saatat bongata Tapparaa myös Mikkelissä kunnallisvaali asioissa.
Asiasta ei sen enempää, ettei mene politiikan puolelle tämä.
Purin tuossa aamupäivällä varastolle tullut lastia ja eräässä lähetteessä oli tällaisiä tuotteita listattuna:
https://www.sotka.fi/tuotteet/haku/Ilves
Hyvinkään Sotkan virallisena Tapparan miähenä mä häpeän!
Ei Tapparan bongaus mutta rakkaan paikallisvastustajan kylläkin!