Saattoi olla myös hard resetin jälkeinen junan buuttausääni.
Musta Audi A4 jossa Tappara tyyny takaikkunalla. Ajelin Turkuhallin suunnalta Raision kauppakeskus Myllyyn asti perässä. Ylinopeutta paikka paikoin että pysyin perässä…
Kesölomareissulla Savon sydämmessä käveli vastaan iso mies jossa oli tuttua näköä.
Lähempi tarkastelu paljasti hänet Marko Mäkiseksi. Ei ole juuri muuttunut pelivuosistaan.
Inarissa tuli tänään vastaan sähköpyörätuoli, jonka selkämykseen oli teipattu Tappara menee tunteisiin-tarra.
Maikkarilla ratikkamainoksessa itse Rane Korpi.
Tänään Turussa, Kärsämäentiellä nähty Tapparan logo ikkunassa.
Punatiilinen pienkerrostalo?
Kyllä vain
Kaveri laittoi tällaisen bongauksen!
Tapaus numero 2: Powerplay Managerista löytyi Krisse Kuuselan täyskaima. Kätisyyskin oikea!
PPM on siis selainpohjainen managerointipeli, jossa on fiktiivisiä pelaajia.
Ei varsinaisesti bongaus eikä yllättävässä paikassa mutta kerronpa nyt kuitenkin. Kavereitten kanssa vuokrattiin alkukesästä mökki ylöjärveltä. Otin tapparapaidan messiin Niemisen nimellä ja nimmarilla varusteluna vähänniinkuin tunnelmaa nostattamaan. Ite oon pääkaupunkiseudulta ja paikkakunnalta missä ei tapparaa juuri kannusteta.
Mentiin sitten yhteen baariin ja Nemo paita päällä tuli lähdettyä. Ei tullut juurikaan kommentteja mutta yhessä vaiheessa kun tulin vessasta kehui kyseisen baarin portsari mun vaatetusta. Siinä sitten juteltiinkin kahdestaan koko loppuilta Tapparasta ja tulevasta kaudesta ja siirtohuhuista. En tiedä oliko jargonia vai ei mutta kertoi olevansa jotenkin sisäpiirissä ja osasi vahvistaa kyllä muutaman nimen mikä toteutui ja mikä ei toteutunut. Positiivinen kokemus oli kun harvassa tilanteet jossa itse löytää tälläisiä veljiä:D
Ainiin tuli siinä lopussakin sitten pari hifk fania muikistelemaan mutta tulimme lopulta siihen tulokseen että Hifk-tappara pelit ovat kyllä laadukkaimpia kaikista. Olivat ihan asiatyyppejä hifk faneiksi. Jos täälläpäin lähtisi tuolla paidalla viihteelle saattaisivat jotkut sorvata jopa nenän poskelle.
Mullaki kävi hauska tilanne tossa keväällä/ alkukesästä. Olin käymässä Kyrössä ja autossa tietysti Tapparan tarrat. Käännyin risteyksestä ihan oikeeoppisesti ja siinä oli rekka tulossa samassa risteyksessä. Tööttäs mulle sit pari kertaa ja aattelin, et mitä ihmettä. Sit katoin, ni siä oli Tappara logoo ja ikkunapaitaa nupissa. Morjestin takas ja levee hymy molemmilla. Oli yks Varsinais Suomalainen kaveri mukana ja sano, et toi on kyllä hienoo kulttuuria teillä, et on tollanen yhteisö yms. Hän ei juuri jääkiekkoa itse seuraa.En tiedä onko tuo kuski täällä palstalla, mutta mutta jos on, niin saattaa muistaa. Itse olin punaisella henkilöautolla liikkeellä
Kaikista paikoista ja ajoista valikoitui Hyvinkään Sveitsin portaalin Lidlin paistopiste hieman ennen kymmentä aamulla lauantaina, kun törmään Ville Niemiseen.
Rehellisesti sanottuna olin pikkasen hölmistynyt siinä vaiheessa, kun mietin todennäköisyyksiä tuolle tapahtumalla.
Menossa Warrior-Areenalle junnujen kanssa turnaukseen.
Varsinkin jos tuon olis sanonut ennakolta edellisenä iltana sopimatta tapaamisesta.
Sinänsähän Ville Niemisen tapaaminen on samaa suuruusluokkaa todennäköisyydeltä kuin vaikka Teppo Nummisen tai Tommi Mäkisen. Tästä vois polkaista käytiin pitemmänkin mietinnän. Nämä tilastomatemaattiset jutut on niin jänniä. Joskus jopa uskomattomia.
Alkuviikosta kanssa Nemoon törmäsin. Aamusella olin lähdössä ulos niin Ville meni nuorimmaisimpansa kanssa ohitse. Joskus olen tuossa rappukäytävässä odotellut sateen loppua Korven Raunonkin kanssa vaikka mies ei edes asu koko taloyhtiössä .
Tuu käymää autolla tervehtimässä @hemppu
Joskus jossain keskustelussa ehdotin että Barkovin mopoauto pitäisi nostaa Hakametsän jäähallin kattoon, Sasha oli itse tykännyt kommentista mutta ei sitä taideta olla sinne nostettu