JR bongattu kauppareissulla Jyväskylässä, meinasin vetää kättä lippaan Tappara kenraalille, mutta mulla ei ollut Tappara väriä muuta kuin kellonhihnassa niin en kehdannut.
Käsi lippaan vaan ja kantapäät yhteen kenraalin edessä.
Tänään laivamatkalla Turku - Tukholma - Turku, bongasin ainakin neljä Tappara lippistä.
Joni Tuulolan Insta Storyssa Juno esiintymässä jossain bileissä Tapparan pelipaidassa.
Ei välttämättä ensimmäistä eikä viimeistä kertaa, kun on käsittääkseni Jori Lehterän kavereita.
Viikonloppuna ostin auton Lempäälästä, tänään sitten toivat sen kotia. Auton ohjekirjan kun sitten avasin niin sieltä välistä löytyikin kaksi Tapparan ikkunatarraa, hyvää palvelua.
Jos on kissa mietinnässä, niin tässä olisi.
Näkyi olevan myös Nemo siitä Tapparalle kaveriksi.
Meidänkin 2 upeaa kissaamme ovat Maukulasta tulleita. Tällä kissalla on kyllä hieno nimi!
Olikos tämä ohjelma uusinta ja bongaus jo täällä? Nimittäin just nyt TV1 ja Erätulilla-ohjelma, eräällä kalamiehellä Tapparalippis ja autossa Tapparatarra.
Ei kovin yllättävä. Manulla on joka kausi ja joka jakso.
Asia vilpitön, itse katsoin ekan kerran. Hyvä Manu!
Jutusta lainaus:
Brändin pääväreiksi on valittu sininen, oranssi, punainen sekä musta ja valkoinen. Mitä värivalinnoissa on ajateltu?
”Sininen viestii asiantuntijuutta, ja sillä on yhteys Taysin pääväriin tummansiniseen. Tällä hetkellä näyttää siltä, ettei sininen välttämättä tule olemaan erottuvin väri vaan luumunpunaisen ja oranssin sävyt.”
”Valmisteluvaiheessa oli mukana pinkki, mutta sen yhdistäminen muihin väreihin on haastavaa.”
Jollekin saattaisi tulla mieleen, että pääväreissä näkyvät Tapparan värit?
”Voi siinä olla vähän sitäkin.”
Kesälomareissun yhteydessä poikkesin Rauman suurmarkkinoilla. Siellä bongattu tyylikäs naishenkilö, päässään “Champions 2022” - lippis.
Jostain syystä en huomannut niitä myytävän yhdessäkään kojussa.
Juu, ei naisia taida saada Suomessa myydä yhtään missään oli hattu minkälainen hyvänsä.
Juu, anteeksi. Oli pakko.
Pahan kyllä pistit.
Tv1 Eränkävijöissä on joku Tappara-mies. Melkoinen Pelle Peloton vaikuttaa olevan.
Eilen käveli Hämeenlinnan Prismassa vastaan mies joka ylpeänä kantoi Tapparan hupparia päällään👍
Saravon Peksi juoksi vastaan metsäpolulla missä lie Kaukajärvi-Kangasala-akselilla, jossain metässä kuitenkin. Itse olin maastopyörällä liikenteessä ja vasta ihan kohdalla tajusin kuka on kyseessä, kun varoitti vaimoaan vastaan tulevasta pyöräilijästä.
Huomasitko oliko vaan ajankuluksi kevyellä hölkällä, vai näyttikö comeback-aikeilta?
Varmaan sellaista semireipasta taisi meno olla, mutta hiukkasen ahtaan kohtaamispaikan ja tilanteen yllättävyyden vuoksi jäi tarkempi skouttaaminen väliin, kun piti keskittyä omaan suorittamiseen.