Jumalauta, meikäläisen lähikauppa. Pakko varmaan mennä vaanimaan tuonne ja kinuamaan jatkosopimusta.
Sama täällä. Monia eri ”julkisuuden henkilöitä” Amurissa nähty
Ostat vaan patongin siitä paistopisteeltä ja ruotsalaista siideriä/olutta, sanot “Du får dessa om du spelar for Tappara” ja lyötte kättä päälle.
Joo muun muassa Tapparan miähenä tunnettu räppäri Pajafella asioi aina tuolla.
Nimenomaan, ei ole tuon monimutkaisempaa. Nyt on varmaan minulla käsillä se kuuluisa tilanne että “saa suorittaa”.
En tiedä onko tämä oikea paikka tälle mutta pakko on nostaa jälkikasvun kättenjälki esiin, olivat meinaan loihtineet hävyttömän hienon kakun ja oli se myös älyttömän hyvää…
EDIT: Pistetään instan sijaan twitter niin näkyy samantien se kuva
Paljon onnea onnistuneesta kasvatuksesta, ja hyvää syntymäpäivää!
“Sukupolvelt toisel aina siirtyy lahjana sydämeen” niin kuin chänttikin sanoo, se on oikein.
Olin CHL-finaalia edeltävänä päivänä ohjaamassa pingistä Alavuden alakoululaisille ja päivän kysymys oppilaiden kesken tuntui olevan Tappara vai Ilves, johon minun ja suuren osan muidenkin vastaus oli se oikea. Tämän on taannut pikkupojista Tapparaa kannattaneiden Tuokkolan veljesten perintö. Pekan bongasin Luulajassa Tapparan fanipäädystä huivi kaulassa, mikä oli pohjalaiselle fanille illan kohokohta kannun noston jälkeen.
Tulin sushille Hämeenkadun Luckiefun’siin ja meinas mennä sushi vääräänkurkkuun, kun nostin katseeni ja huomasin viereisessä pöydässä Granathin ja M. Davidssonin.
Kyllä nämä veijarit jossakin täällä Amurissa päin majailevat kun ovat jatkuvasti tässä päässä Hämeenkatua bongattavina.
Marcus luultavasti Pyynikillä, kun suht usein somen perusteella käynyt koiransa ja naikkosensa kanssa sielä käppäilemässä. Myös itse kun Pynsällä asustelen niin kerran ikkunasta nähnyt. Voihan toki Amurissakin kun niin lähellä
Pyynikki kuulostaisi loogisemmalta paikalta kun siellä on enemmän tuollaisia vanhoja arvotaloja ja varmasti kiakkoilija arvostaa juuri hyvää lenkkimaastoa vieressä jne.
Menikö nimet sekaisin, kun Jonathanilla näistä oli ainakin Tampereelle tullessaan koira ja tyttöystävä? Onhan Marcuskin toki voinut ehtiä molemmat jo hommata.
Marcus oli Jonathanin ja naikkosen sekä koiran kanssa. Koira ja naikkonen taitavat kyllä olla juu JD:n, mutta tuli vain äskön puhutta MD:stä ja siitä kuinka häntä näkee pyynikin alueella monesti. Tod näk asuvat yhdessä…mutta joo hyvä korjaus.
Olen syyskuusta asti ollut vanhuspuolella eräässä palvelutalossa töissä ja tiedä onko tämä lopulta edes niin yllätävää, mutta jututin tuossa kahvitauolla joutessani erästä vanhempaa naispuoleista asiakasta jonka päättelin murteen perusteella olevan kotoisin, tai ainakin joskus asuneen Pirkanmaan suunnilla.
Muun jutustelun lomassa kysyin sitten sen vakio kysymyksen, jonka kysyn kaikilta tutuilta ja kavereilta jotka sieltä päin ovat lähtöisin, että kummanko leiriin sitä kuulutaan Tapparan vai Ilveksen. Vastauksen sain kuin apteekin hyllyltä tältä vanhemmalta rouvalta. “Kyllä mää Tapparan leirissä olen”
Lahti tänään.
Tietää että Tampereella ollaan tasaväkisiä tällä hetkellä kun lehtimiehetkään eivät enää erota sinioranssia keltavihreästä…