Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Taas Hookissa Tapparaa:

https://www.instagram.com/p/CqulCdKo9PB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 tykkäystä

Viininpunainen Tapparafans bussi tuli vastaan Treen motarilla Turkuun päin. Siis Turussa. Mainitsin asiasta jo junnukiekkoketjussa.

2 tykkäystä

Portion Boys Jalotiinalla komea paita.

https://www.instagram.com/p/Cq5ZzRdIBdm/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 tykkäystä

Kirjaudu sisään. :roll_eyes:

Eipä näy kirjautumattomille.

1 tykkäys

Oho, näköjään linkki ei sitten toimi ilman kirjautumista.

1 tykkäys

Kyllä mää tuon näen, enkä missään twitterissä ole, enkä instagramissa.

1 tykkäys

Kuva eiliseltä hallista. Eli olet tuon kyllä nähnyt livenä. :smiley:

1 tykkäys

Olipa hieno kuva. Mitään kirjautumista tarttenu. Varmaan riittää, kun seuraa Tapparaa twitterissä/instassa. Ainakin mulle riitti.

2 tykkäystä

On siellä useampi kuva ja video. Eikä tarvi näitä katsellakseen kirjautua. Jos enemmän haluaa tiliä katsoa niin tarvisi kirjautua. Enkä seuraa ketään, no emäntää joskus.

Facebookin tunnareilla kai tuonne mennään ja mulla ei sellaisia ole.

Ping @Messi

1 tykkäys

Ei o niitäkään mulla.

Antaa olla.
Kuten @Jussip95 ylempänä huomautti niin siellä ei ole mitään mitä en olisi jo areenalla nähnyt.

1 tykkäys

Pyörälenkillä Saarenmaalta Hervantajärveä kohti torniin oli paalutettu se kaikkein kaunein. Se ennakoi vaan yhtä asiaa, mutta en sano sitä ääneen…
Tein kunniaa logolle, lauloin hetken kaikkein kauneinta, seuraa kannatan…
Ja jatkoin matkaa hymysuin. Edes Lintuhytin metsässä tapahtunut suohon ajaminen ei pilannut loppumatkaa.

17 tykkäystä

Värimaailma. #tampere #kevät

35 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Tappara-aiheiset kulkuneuvot

Puutarhakadun Zarillossa burgeritiistailla ja täällä soi Live is life! On tää mahtavaa aikaa vuodesta.

10 tykkäystä

Lehterä alkulämmöillä Niemisen paidassa?

54 tykkäystä

Wallesmannin, eli Nokia Arenan viereisen tornitalon yimmän kerroksen parvekkeella Tapparan pelipaitaa ja sinisiä ja oransseja viirejä. :+1:

9 tykkäystä

Tällainen video tällä kertaa. Voi bongata myös sinioranssit värit.

1 tykkäys

Töissä mukava viikko. Tuotannon puolen hitsareilla sinioranssit työvaatteet. Hauskinta tässä että firma sijaitsee Lahdessa.

5 tykkäystä