Brady Austin

Suomessa jatkaa. Luulisi olevan Tapparan mies? Tietoa siitä ei ole, mutta tehnyt sopimuksen liigaan.

41 tykkäystä

Melkoisesti närästäisi, jos ei jatkaisi.
Puolustus tarvitsee tämän isontäprofiilin pelaajia, jotka osaavat myös pelata. Hullua olisi uutta alkaa kouluttamaan alusta.

32 tykkäystä

Mun puolesta kaikki uraansa jatkavat Tappara-legendat voidaan ohjata suosiolla naapurin koppiin, jos tämä mies saadaan sillä keinolla jatkamaan meillä.

8 tykkäystä

Jos on lapun tehnyt niin toivoisin että olis 2v meille :grimacing:

4 tykkäystä

Mua närästää kyl paprika mut Austin sais jatkaa.

1 tykkäys

Oli hidastuksissa eroottista katseltavaa kun ensin painoi pienen sievän poikkarin Nurmen kylkeen ja perään hanskalla naamaan.
Ihana mies!

34 tykkäystä

Todella kovaa seppää saa tulla tilalle jos Brady on päästetty toiseen joukkueseen tämän sarjan sisällä.

4 tykkäystä

Polasek-Austin olis sellainen pakkipari että samanlainen reilu kakstuntinen höijis oli muistaakseni viimeksi aikanaan Skålissa kun katteli likkoja

2 tykkäystä

Siinä ois kyl semmonen talkkarikaksikko, et heikommilla tulis varren kans, ku lois vähä tuimaa ilmettä kohti

Ei tuo yhtä kova pakkipari olisi kuin Seppälä-Austin. :sunglasses:

29 tykkäystä

Haluatko kysyä mielipidettä Eemeli Suomelta :grin:
Mutta kyllä, olet oikeilla jäljillä.

3 tykkäystä

Ikinä ei oo omiin vuotanut lopussa niin paljon ku Polasekin aikaan

9 tykkäystä

Totta. Mutta se rätilläpyyhintä Eemelillä deletoi ainakin mun lähimuistin niistä kaikista toilailuista… se oli myskintäytteistä reviirinpuolustusta se

5 tykkäystä

Ilmainen vinkki vielä sinne toimistolle Aron suuntaan (jos vaikka @JiiKoo oot kuulolla) niin koskaan ei varmaan ole sijoitettu pelaajabudjettiin kuuluvaa 10k niin hyvin kun ens kaudella jos ostetaan siitä Bradyn tyttöystävän paidasta iso Tapparan mainos. Nainen täällä, Brady täällä. Kaikki voittaa.

30 tykkäystä

Kaivelin tossa asioita ja löysin tiedon että mun henkilökohtainen ihastus Austiniin ja hänen pelaamiseensa on peräisin viime lokakuulta. Silloin ei vielä kokonaisuus ollut ihan parasta, mutta kiinnitin huomiota avausten laatuun ja varmuuteen paineenkin alla ja rauhallisuuteen. Eniten mancrushia lietsoi kuitenkin se ihana taito riuhtaista vastustaja yhdellä kädellä nurin tuomaristolta salaa. Siinä pitää hahmottaa kenttä ja peli niitä tuomareita myöten hyvin, ja olla niin vahva ettei tule turhia jälkipuheita. Elinikäinen jatko Austinille. Tolla tyylillä ei liikkeen hidastuminen tulisi näkymään mitenkään.

20 tykkäystä

Olipas taas peli tältä herralta. Ensimmäisen kerran sain pyyhkiä omaa nenääni ensimmäisessä erässä samalla kun Austin pyyhki vasurilla Nurmen nokkaa maalin edessä. Samalla taidettiin lyödä tahdit peliin, tänne on turha tulla ilman lupaa. Ja siltähän se näytti pelin loppuun asti.
Joskus muinoin meillä pelasi Derek Mayer joka oli kovaa pelaava puolustaja. Nyt meillä pelaa Austin, ja välillä tuntuu että olen aikakoneessa kun katselen herran peliä. :muscle: On se kova. Toivon todella jatkopahvia ja isosti.

26 tykkäystä

Tapparan puolustus on huhuin ja sopimuksin täytetty. Vähän harmittaisi tämmöisen peruskallion siirtyminen muualle saati toiseen serpentiiniliigaseuraan, mutta keskitytään nyt tähän joukkueeseen ja käynnissä oleviin kärsimysnäytelmiin. Hienoja vaiheita illasta toiseen.

47 tykkäystä

Jumalauta kun täällä jinxataan.

KUN Tappara voittaa mestaruuden, minulla on muuta mietittävää enkä usko että oma tappioni silloin kummittelee mielessä. Tiistain tappio ei välttämättä ollut niin paha. Nyt Tappara saa seuraavan pelin kotiin Tampereelle ja voimme sitten pelin jälkeen aloittaa juhlat kaupungilla. Olen jo valmiiksi tosi innoissani niistä juhlista, Tutton hekumoi.

:smiley:

13 tykkäystä

Luulisi itsekin ammattiurheilijana tietävän, että juhlista puhutaan sitten kun lopputulos sallii. Toki luottoa pitää olla.

3 tykkäystä