Vähän alkaa pelottamaan, että mitä tulee. Toivottavasti Austin itse ei ajattele työn olevan tehty ja lopeta Tepsin kukkopoikien kurittamista. En usko, mutta pelätään pahinta
Eiköhän toi enemmänkin kuvasta Pohjois-Amerikkalaista suhtautumista urheiluasioihin. Siellä uskotaan ja halutaan voittaa eikä kääritä sanoja moneen verhoon niinkuin täällä. Minusta tuo on oikeanlaista itseluottamusta eikä mitään muuta.
Taitaa olla molemmilla tulossa pitkät sopimukset Suomeen, kun noin hyvin viihtyvät :).
Voisko Tappara järkätä tämän kulkemis ongelman Kangasalalle kuntoon niin ei varmasti olisi pelkoa Bradyn lähdöstä.
Tää oli hyvä tuossa jutussa:
“Suomessa on talvisin tosi pimeää ja aurinko on harvinainen näky. On tosi hauskaa, että kun aurinko joskus tulee esiin, kaikki pysähtyvät kadulla ja keskeyttävät sen, mitä olivat tekemässä. Kaikki kääntävät katseensa aurinkoa kohti ja yrittävät ottaa siitä välähdyksestä kaiken irti. En ole ikinä nähnyt sellaista, yhtäkkiä kaikki vain pysähtyivät ja tuijottivat taivaalle. Olen huomannut alkaneeni itsekin tehdä sitä!”
Manööverit siis alkavat olemaan hallussa, tamperelaistuminen alkanut, niin mitä sitä tässä kohtaa enää maata ja seuraakaan vaihtamaan…
Tästä @Messi saa ottaa homman hoitoon, asunto Austinille/Tuttonille Kangasalan bussireitin varrelta. Tai sitten joku autoliike hoitaa homman, ei tarvi olla Austin merkiltään.
Austinille ehdottomasti jatkolappua kouraan! On ilmeisesti tällä hetkellä erittäin halpa. Kuvittelin et tommosesta pelimiehestä pitäis maksaa sen verran et palkkapussista pystyis edes jonku käytetyn Micran hoitamaan morsiamelle.
Voihan se toki olla ettei Braedynillä ole ajokorttia.
Jatkolappua saatana ja nopeesti💪
Ihan huikea pelaaja, nousi mun suosikiksi keväällä kun pelit kovenivat!
Mies ja kaunis naisensa saivat pojan
Jatkoon menee,hieno ja lopulta hyvä kausi mieheltä!
Huikea Soturi ja ISÄNTÄ.
Jatkosopimusta kouraan ja pysyvämpää muutoo Tampereelle…fyysisyyttä ei joukkueessa koskaan voi olla likaa.
Korostan vielä, että varsinkaan oikeanlaista fyysisyyttä
Austin on kuin Miro Karjalainen steroideissa:
Fyysinen, parempi kiekolla, parempi kiekottomana, parempi viivassa, parempi kulmissa, parempi mailapaineistaja…
Joka ikisen euron ja sentin arvoinen isäntä.
Ehdottomasti jatkosoppari tällä huikealle peräpään tukipilarille
@Oijennus ko sitä syksyllä pohti, että mitenhän pysyy Liiga-peleissä kulmaralleissa perässä. Eikä ehkä marraskuussa pysynyt, mutta eilen masensi jalalla Pärssisen täysin heti voittomaaliin päättyneen ekan vaihdon päätypelissä.
Olin väärässä tämän arvion suhteen.
Jos Austin jatkaa seuraavana vuonna Tapparassa, arvon jollekkin onnekkaalle Austinin pelipaidan täältä palstalta. ( Itseltä löytyy jo )
Ehdottomasti tuolle pariskunnalle pitää saada pitkät sopparit nykyisiin seuroihin Braedynilla varmasti jäi hampaan koloon kun mestaruus jäi niin pienen matkan päähän ja Bradyllä vielä tupla saatavana (CHL + Liiga).
Huuto.netissä myynnissä Bradyn maila(tuotto menossa koululaisille) .
Mikäli Brady vielä mahdollista pitää niin toimisto vois huutokaupalla kerätä massia myymällä kaikki äijän ylijääneet mailat ja hanskat ym.