Mä kans bongasin äsken saman.
Eli siis nyt kun mulla on kotona ja puhelimessa c More niin saan kai sanoa telian irti. Tosin tuossa Elisa viihteen cmore appissa ei näkynyt ainakaan vielä vaihtoehtona kaikki liigapelit vaan siinä oli jotain niitä ilmaispelejä.
Edit. Kun Elisa viihde sovelluksessa menee sinne liigaosioon niin sieltä alta löytyy jo tulevat pelit vaikka pääotsikossa puhutaan ainoastaan valikoiduista (eli kauden aikana tulleista ilmais) peleistä.
Eikös Telia omista C Moren emoyhtiön, joten tämä peliliike ei ole mikään yllätys. Ja kuten arvelin niin Telialla on edelleen paketit edullisempia, jos vaan on jotain muita tuotteita heillä. Tuohan tukee tietysti niitä, jotka esimerkiksi käyttävät Elisa Viihdettä tai DNA Hubia. Ilmeisesti tähän on siis saatavissa Liiga jatkossa. Mielenkiintoista.
Mites OP:n omistaja-asiakkuus tähän liittyy? Itekkin olen, niin mikäs juttu tää olis?
https://www.op.fi/cmore-omistaja-asiakas
Löytyy aiemmin ketjustakin @Spartak toimesta.
Onko nyt niin että tuo Osuuspankin omistaja-asiakasetu koskee vain C More Total palvelua ja jos siihen haluaa Liigan lisäksi niin pitää olla C More Total + ??
Onko joku ottanut tuota käyttöön?
Olen sitä etua joskus kokeillut. Liiga ei siihen kuulu.
Minä olen oman etuni käyttänyt, kokeilin sitä uudelleen. Silloin se oli Total.
Eilen irtisanoin Telian Liiga-palvelun ja otin C-More Liiga-paketin. 27,95e/kuukausi on hinta. Nyt on hienoo ku Telkkarissa on sovellus minkä kautta katsoa eikä tarvi enää puhelimen näytöltä kurkkia ku en ole viitsinyt mitään lisälaitteita hommata.
Jos hankin Elisa viihteen ja ja Cmore total+san niin näänkö jääkiekon vaikken omista älytelevisiota…kysyy vähän kelkasta pudonnut
Kaiken järjen mukaan joo. Sisältöhän tulee boksin, ei telkkarin kautta.
Itse olen vaan puhelimen näytöltä pelit katsonut ku en ole mitään lisälaitteita viitsinyt hankkia,mutta eilen tuli pelastus C-Morelta ja saa televisiosta katsoo ku on sovellus valmiina. 27,95e/kk on hinta.
Otin Liigan C-Morelta kokeiluun, koska Telian kautta esimerkiksi selaintoisto ei ole vieläkään nykyajan vaatimusten tasolla. C-Morella Safari-selaimella pari peliä mitä olen ehtinyt katsoa on näkynyt hyvin paria lyhytaikaista nykimistä lukuunottamatta, mutta iOS:n puhelinsovellus on taas päin .
EI toimi AirServerin kautta airplay jota olen käyttänyt menestyksellä missä tahansa muussa palvelussa, jopa Telia TV:n sovelluksessa toimii loistavasti. On tämä nyt taas kun ei saada yhtä kokonaisuutena toimivaa palvelua. Onko joku testannut toimiiko Cromecast tai Apple TV ios/android sovelluksella? Mietin tässä jatkaako C-Morella ilman airplayta vai Telia TV:llä pelkällä airplaylla, jolla kuvan saa toki AirServerillä tähän läppärillekin.
Onko se nyt niin, että mihin tahansa Telia koskee muuttuu ? Muistaakseni olen joskus aikaisemmin C-Morella airplayta käyttänyt.
Kuinka monta käyttäjää C more sallii samaan aikaan? Telia sallii katselun 2 eri ip osoitteesta samaan aikaan, muistaakseni.
Katsoin Tapparan CHL pelit cmoren kautta viivästettynä AppleTV:llä. Muutaman kerran peli hyppäsi jostain syystä live -tilanteeseen kesken katselun ja tilanne spoilaantui. TeliaTV on alkukankeuden jälkeen toiminut luotettavasti ja itselle CHL kokemusten perusteella cmoren appi ei ole vaihtoehto.
Oliko tämä siis Apple TV:n oman sovelluksen kautta vai puhelimen apista airplayn kautta? Annoin chatissa palautetta, mutta heidän mielestä ongelmaa ei ole vaan vertasivat AirServeriä sisäiseen chromecastiin jonka ei pitäisikään toimia frame raten muunnoksen takia. Kas kummaa kun mikä tahansa muu suoratoisto Telia TV mukaan lukien toimii paremmin kuin joskus käyttämäni oikea chromecast.
Voisikohan airplayn ongelmaan olla kyseessä jonkin drm salaus? Soitin kyllä aukeaa, mutta mustalla ruudulla. Jos jollakin sattuu olemaan liiga cmorelta ja oikea Apple TV ja pystyisi raportoimaan airplayn toimivuuden puhelimen apista.
Mikäli omistaa Teliaboxin ja hankkii Cmoren niin tuleeko niille omat kanavat, vai tarviiko Cmore cromen kautta siirtää televisioon?
Apple TV:n omaa sovellusta käytin uusimmalla AppleTV 4K -versiolla.
Ymmärtääkseni tämä tarkoittaa, että Liiga tekee CMoren kautta paluun muidenkin operaattoreiden palveluihin. Eli tulevaisuudessa Liigan voi tilata oman kaapelioperaattorin tai esimerkiksi Elisa Viihteen kautta. Kuluttaja pystyy valitsemaan parhaiten itselleen sopivan ja toimivan palvelun.
Jos palveluntarjoaja alkaa tympiin, voi sen vaihtaa toiseen. Tämä on hyvä juttu!
Tämä. Toki negatiivisella puolella lienee se, että korkeimmat kuvanlaadut ja UHD säilyvät edelleen Telialla.