Tästä aiemmasta epäselvyyskeskustelusta päästään siihen toiseen asiaan ja korostan, että tämä ei nyt ole vaan tänä vuonna:
Miten Telialla ei tunnu olevan mitään kehitystä näissä prosesseissa? Ovat kaksi vuotta ajaneet omaa TeliaTV:tä piippuun ja nyt kolmantena vuotena sitten rupeavatkin ajamaan C Morea piippuun. Ja tässä kahden vuoden aikana he eivät ole saaneet edes TeliaTV:n paketteja auttavasti järjestykseen.
C Moren oston hyväksyminen tuli tietoon jo keväällä. Miten ihmeessä puolessa vuodessa ette saa edes lopputuotteita valmiiksi, jotta asiakas osaisi edes vähän valita, mitä tässä nyt ottaa? Ja sitten kun vielä olette tehneet ison kasan näitä “KOMBOJA”, että Telian netti sitä ja tätä ja puhelinliittymä niin sitten niin ja näin. Ja taas hiljennytään, että saakos sitä UHD-laatua nyt sieltä C Morelta vai tarvitaanko siihen Telian matopurkki väliin?
Tässä on iso oletus. Minulle ei ole vielä selvinnyt kummasta tätä nyt pitäisi tilata. C Moreksi tämä on brändätty mutta Telian paketteja tilataan. Onko laadussa tai viiveessä eroa? Onko sisältö sama?
Pyörittelin 3v3-turneeta molempien sovelluksesta Chromecastin kautta, enkä ollut huomaavinani eroa lähetyksen laadussa, viiveessä tai sisällössä. Tämä Turun päivänä. Tampereen päivinä aika automaattisesti valitsin C Moren.
Käsittääkseni eroja sovelluksessa:
C Morella ei saa pelkkiä halliääniä
C Morella pystyy säätämään kuvanlaatua automaattisen lisäksi “korkein, keski, matala”, Telialla ei ainakaan jälkilähetyksessä pysty muokkaamaan mitään
Teliallahan on ollut ongelmana laadussa, että lähetys on joko timanttia tai mallia “lego”, ja mitään välimallia ei tunnu olevan. Jos siis vastaanottajan netti ei ole kunnossa. Se ei skaalaudu mielekkäästi.
Liigapelejä voi katsoa Telia TV:n kautta niin kuin ennenkin. Meiltä on tilattavissa vanhat tutut paketit eli Liigapassi, Joukkuepassi tai Yhdistelmäpaketti, joista näytetään Liigapelit. Joukkuepassi on sellainen jota ei saa muualta, kuin meiltä.
Liigapelit tulevat näkymään myös suoraan C Morelta erillisenä Liigapassina tai C More Sport - sekä C More Total -kanavapakettien kautta. Liigapelit näkyvät C Moren kautta suoraan C Moren alustoilta. C Moren tiedotteessa on käyty tarkemmin läpi hinnoittelua.
Uutuutena on tuotu Telian liittymäasiakkaille C More Hockey, joka näyttää Liiga-otteluiden lisäksi jääkiekon MM-kisat, CHL:n, SHL:n sekä Spengler Cupin pelit. Toisena etuna meidän liittymäasiakkaille on tuotu C More Total+ -tuote hintaan 29,90 €/kk. Nämä ovat tulossa tilattavaksi syyskuun aikana Telialta ja näiden tuotteiden sisältö pyörii C More -suoratoistopalvelussa. Lisää tietoa meidän tiedotteessa. //Minna
Juuri kun mietin ettei tätä enää sekavammaksi voi saada, tulee lisää ulottuvuuksia matriisiin. Osa paketeista pitää tilata Telialta mutta katsoa C Morelta. Olen sanaton.
Kiitos, että yritit jotain järkeä tuoda tähän, mutta edelleen olen kyllä sitä mieltä, että on teillä aivan valtava luottamus kuluttajaan, kun teette näitä paketteja.
Tuossa on ihan hirveä kasa päällekkäisyyttä ja tästä ei nyt tullut hullua hurskaammaksi taaskaan. Eli oletan nyt kertomasi perusteella, että C More Sport ja C More Total eivät sisällä lainkaan liigakiekkoa, joka puolestaan tekee tästä entistä sekavampaa Ja näin ollen C More ei olekaan Liigan uusi koti…
@ozzi Juuri kun mietin ettei tätä enää sekavammaksi voi saada, tulee lisää ulottuvuuksia matriisiin. Osa paketeista pitää tilata Telialta mutta katsoa C Morelta. Olen sanaton.
Liittymä asiakkaillemme suunnatut etupaketit, eli C More Hockey ja erikoishintainen C More Total tosiaan täytyy tilata meidän kautta ja sisältö pyörii C Moren suoratoistopalvelussa. Muuten sitten mennään ihan sen mukaan mistä on tilannutkin niin sillä alustalla pyörii.
@peterra Eli oletan nyt kertomasi perusteella, että C More Sport ja C More Total eivät sisällä lainkaan liigakiekkoa, joka puolestaan tekee tästä entistä sekavampaa Ja näin ollen C More ei olekaan Liigan uusi koti…
Pahoitteluni jos kirjoittelin sekavasti, mutta tulet näkemään Liigakiekkoa myös C Morelta. Liigakiekkoa näkyy C More sport ja C More total -kanavien kautta. C Morelta on myös tilattavissa Liigapassi. Jos tilaat nämä suoraan C Morelta, näkyy sisältö myös C Moren alustoilta. //Minna
Kaikki kanavat näkyy, sarjat, leffat, MAX, Sport1 ja Sport2. Viikko sitten oli karvas pettymys kun olin täydessä oletuksessa että Superseriesin pelitkin sieltä tulisi, mutta tosiaan ei.
Itsellä on taloyhtiössä Elisan kaapeli, joten piti hankkia Telian digiboxi viime kaudeksi. Sen vuokra on 10 e kuukaudessa + liigapassi yhteensä 35 e. Jos nyt saa C morelta liigapassin + muutakin urheilua 40e/kk, kannattaa varmaan ottaa sieltä ja luopua Telian digiboxista, jonka kautta kuvanlaatukin vaihtelee.
Näkyi olevan mun liigapassi telialla 24,90€ kk, siihen päälle meillä on ollut cmore peruskanavat 12,95.
Irtisanoin telian ja vaihdoin cmoren totaliin. Tulee mm-kiekko, CHL ja formulat siih kylkeen hintaan 29,90. Taitaa tuo hinta muuttua sitte 34,95€/kk hintaan kun kausi alkaa.
Tämä kiinnostaa kanssa.
Eikös periaatteessa pitäisi saada Viaplayn kautta näkymään Liiga
Varsinkin vuoden päästä tämä kiinnostaa kun sitten saisi Formulat ja Liigan jatkossakin näkymään samassa palvelussa.
Jos tilaan Telian kautta, niin en voi katsoa cmore sovellutuksella, vaan minun on käytettävä telian väyliä selain/app/boxi?
Juurikin näin, paitsi meidän uutuustuotteiden kohdalla, eli C More Hockey ja etuhintainen C More Total meidän liittymäasiakkaille pyörii C Moren suoratoistopalvelun kautta.