Hienoa tekemistä Casseltakin tässä finaalisarjassa! Onnea! ![]()
![]()
Tätä kaveria sijoitellaan usein suoraan 7.pakin rooliin ja pienille minuuteille.
Saattaapi olla, että kaverilla on vielä sanansa sanottava tähän. Siellä oli kuitenkin loukkaantumista sun muuta ennen Tapparaan tuloa.
Odotan hyvää kautta.
Pari kertaa eilen ihmettelin, että kuka toi pakki on, joka lähes liitää luistimilla. No se oli Jürgens. Näyttipä hyvältä. Samaan syssyyn voin sanoa, että myös Tuulola on ottanu taas yhden harppauksen eteenpäin. Mutta tässä selkeesti yks vahvistus puolustukseen, viime kauden Jürgens vs. tän kauden Jürgens.
Samaa katoin, että Jürgens ja Tuulola erottuivat positiivisesti.
Pakko kysyä näkeekö joku tässä jotain potentiilia olla vahvistus Tapparaan? Ihan sukka viime kauden ja ei eilinen paljon sen parempaa kuvaa antanut.
Sen voin sanoa, että täysin eri silmillä katsottiin peliä. Ekassa erässä esimerkiksi oli ihan älyttömän hyvä, liike paljon parempaa kuin viime kaudella. Muutenkin tämän kauden ensimmäisissä peleissä on ollut oikeasti hyvä. Kuuluu ehdottomasti pelaavaan kokoonpanoon.
Nyt oli kyllä nollatason heitto sulta, että et ansaitse edes vastausta. Vai ihan sukka.
Valitettavasti itse näin myös Casimirin todella heikkona eilen. Syötöt järjestään myöhässä ja usein myös kiekko huikkui jalkoihin omassa päässä. Puolustussuuntaan oli arka ja maalineduspelaaminen lähinnä tönimistä ja nojailua.
En ole Jürgensiä kuitenkaan ristiin naulitsemassa enkä toivo kenenkään epäonnistumista, mutta parantaa pitää eilisestä.
Kai täällä kaikilla saa kuitenkin mielipide olla ja ansaitsee vastauksen kysymykseensä? Vai joko täälläkin vallitsee cancel-kulttuuri?
Viime kaudella oli parhaimmillaan playoffseissa, parempi niin päin.
Kyllä. Lukko-sarjassa oli alussa heikko, mutta loppukevät meni hyvää peruspeliä pelaten.
Harmittaa Casimirin puolesta eilinen hylätty maali.
Eikö se ollut Ojamäki, joka sen teki?
No niinpä olikin. Jurgens siinä ensin laukoi ja sitten Ojis teki, mutta hätäinen oli vislaus.
Voi se silti harmittaa Casimirin puolesta ![]()
Positiivisesti yllättänyt alkukaudella. Ihan eri kaveri kun viime kaudella.
Sanoppa muuta! Ja välillä pelaa yllättävän fyysisesti, mikä on toki pelkästään plussaa.
Pelas tänään kyllä hemmetin hyvän pelin. Teki parikin hienoa suoritusta omiin päin ja palkinnoksi maali. Tässä moodissa kun vetäisi aina…
Tosi hyvä peli ja siihen kylkeen kaksi syöttöä!
Ajattelin nostaa tämän ketjun ylös, jos kukaan muu sitä ei olisi tehnyt. Saattaa tällä hetkellä yleispelaamiseltaan olla Tapparan käyttökelpoisin pakki - aika paljon tapahtuu oikeita asioita.
Kaksi suurta eroa viime kauteen: liike ja kiekkovarmuus. Harppus on niin valtava, että näinköhän viime kaudella olisi ollut jotakin kremppaa/ ongelmaa. Mukavan ”äijämäinen” on tämä nykyinen jääpreesens.