Casimir Jürgens

Jürgens on parantanut valtavasti kauden alusta alkaen. Poissa on sellainen bambi heikoilla jäillä tai peura ajovaloissa meininki. Cassu tais aikanaan olla ihan EHT- tason puolustaja ja nyt saattaa suunta olla takaisin niihin ehdokkaisiin. Ei ehkä vielä, mutta jos peli jatkuvasti paranee näin, niin en näkisi tuollaista mahdottomuutena.

15 tykkäystä

Nostetaas miehen ketjua. Ihan ok pelaa nolla-nollaa. Hyökkäysalueella jos saa 1000 kertaa kiekon, niin 999 kertaa lopputulos on hyökkäyspelitilanteen kannalta kielteinen.

Itsellä oli käsitys, että olisi ollut kädellisempi ja jalallisempi kun tuli, mut aika peruspakki on.

2 tykkäystä

Nostetaas vähä ketjua. Tasainen, hyvä 2-3 parin pakki. Ei suuria heikkouksia, jos ei mitään varsinaisia vahvuuksiakaan. Hyvä luistelija, ei laitaväännöissä vahvin mutta pärjää. Syöttää kiekkoja omille, laukaukset suht kevyitä jos pääsee vetopaikoille. Kehittynyt silti viime kaudesta, plussalle menee😊

34 tykkäystä
22 tykkäystä

Oli viime kevään torijuhlissa melko pieni jälkeläinen sylissään. Täyttä mutuilua, mutta olen pohdiskellut että olisiko lapsiperhearki sekoittanut vähän pelaamista viime kaudella. Kuten sanoit, harppaus on ollut valtava.

7 tykkäystä

Tässä kun tarkastelin Jürgensin pelaajakorttia, niin täytyy myöntää yllättyneeni kun huomasin hänen olevan vasta 27-vuotias.
Muistelin jotenkin, että päälle kolmenkymmenen oltaisiin jo menty, mutta prime-iässä vasta ollaankin. Ehkä se on tuo suhteellisen rujo naamalook (naamakarvoitus lähinnä :smile:), mikä sitten on meikäläisen ajatusta ohjannut.
Jürgensillä oli kahdella pelsu-kaudella EHT-edustuksia ja nyt peli näyttää parantuneen viime kaudesta, joten vielä saattaa joku kutsukin tulla.
Hän on vähän sellainen tutkan ulkopuolella operoiva peruspakki, jolla ei kuitenkaan isoja heikkouksia ole. Ja sitten kun katsotaan tehopisteitä, niin on kuitenkin suht tasainen ~15p puolustaja, ettei nyt ihan mikään 0+2 puukäsikään.
Kyllä ehdottomasti menee omissa papereissa plussalle.

8 tykkäystä

Äijä on liekeissä. Alkaa palaamaan sille EHT-tasolle ja oikeasti siksi pakiksi joksi Tappara hankki.

Ainii. Enää ei pelota kun mies on kentällä

57 tykkäystä

Kehutaanpas nyt Casimiria, kun on selvästi aihetta, vaikka läpi kaudenhan Casimir on oikeasti pelannut todella jämäkästi. Tänään hieno peli molempiin suuntiin - etenkin hyökkäyspäähän. Tuskin Jürgensilläkään kovin montaa kahden maalin iltaa löytyy uraltaan.

Ensimmäiseen maaliin hieno tuki hyökkäykselle ja toisesta aallosta kylmä viimeistely.
Toisessa maalissa maltti viivalla oli tasoa Matushkin. Malttoi tehdä pienen vartaloharhautuksen. Hyökkääjä sivuun ja kiekko maaliin.

Hienoja suorituksia. Toivotaan, että näitä tulee jatkossa lisää.

16 tykkäystä

Nyt oli kova ilta. Töötti Christofferiin ilman jäähyä oli pieni ihme, mutta jälkikäteen ihan paikallaan. Se maalille ajon esto läpiajossa myös ammattimiehen veto, varsinkin kun ei rikkonut samalla Heljankoa. :grin:
Hienoa nähdä, että kun osalla pakeista on vaikea ilta niin Cassu ja muut vastaavat huutoon. :+1:

16 tykkäystä
39 tykkäystä

Aika repeatillä tuli tota katottua! :smiley: Mutta näitä lisää!

Erittäin monipuolinen peli Cassulta. Hyviä taklauksia ja ihan perus pari maalia. Itse(kin) oon ollu sitä mieltä ettei homma onnistu sillain kun pitäisi mut kiva olla väärässä

1 tykkäys

Huippujätkä, aivan toisenlaista peliä vs. viime kausi.

2 tykkäystä

Voisi jopa kokeilla häntä ylivoimalla mikäli jompi kumpi kemiläinen tai matushkin olisi poissa.

Noinko helppoa maalinteko on? Maski oli aivan täydellinen.

1 tykkäys

Casimir on ollut kyllä erittäin hyvä jo pitkän aikaa. Miehessä ollut potentiaali alkaa selvästi puskeen esille. Hienoa kun meillä on aina tällaisia tasonnostajia.

17 tykkäystä

Laitetaan tännekkin. Hyvää syntymäpäivää Casimir!

23 tykkäystä
20 tykkäystä