Jos kerrankin toivoisi tässä vaiheessa onnea arvan muodossa niin Rouen, Salzburg tai Bolzano.
Totta, arpa ei ole aiemmin suosinut. No ei ainakaan liigan joukkue tule tällä kertaa vastaan. Kärpillä ollut muuten aika easy alkulohko.
Hyvältä näyttää tuo kakkos kori, joko “helppoja” tai hyviä pikaisen lennon päässä olevia joukkueita. Toivotaan Kärpät vielä toiselle puolelle kaaviota niin voidaan ottaa tupla finaalit tälle kautta🤔
Eipä tuossa juuri helppoja vastuksia enää tarjolla ole, jonkin verran jotain ihan muuta sitten kyllä. Hyviä pelejä tulee vaatimaan Tapparan tähän asti parhaan CHL-tuloksen parantaminen eli eteneminen puolivälieräkierrokselle ja kahdeksan parhaan joukkoon.
10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: CHL:n kiinnostavuus ja Ideoita sarjajärjestelmän kehittämiseksi
Sorkin vähän toisen ketjun otsikkoa ja siirsin paremmin sen ketjun teemaan sopivia viestejä sinne.
Mieluisin neljännesvälierävastustaja?
-
Zürich Lions
-
Red Bull München
-
Hockey Club Bolzano
-
Kometa Brno
-
Rouen Dragons
-
SC Bern
-
HC Lugano
0 voters
Kansa siis haluaa mieluummin nähdä Atte Mäkisen kuin Lajusen ja Haapalan. Asia kunnossa.
Omalla kohdalla en arvottanut joukkueiden pelaajia keskenään. Vaan toivon kerrankin Tapparalla olevan arpaonnea. Sen Luganon voi sitten kohdata vaikka finaalissa.
Hapsu ja Laju Hakametsässä olisi hyvä stressitesti CHL:n paikallisesta kiinnostavuudesta. Ei pitäisi olla vaikea markkinoitava edes keskellä kuuminta marraskuun Liigaa. Tosin siinä olisi jotain irvokasta nähdä varsinkin Haapala väärässä nutussa. Ja toisaalta äänestin Bolzanoa, koska se on muotoutunut kiinnostavaksi ilmiöksi. Mulla menee aika tasan Lugano ja Bolzano.
Itse näen ainakin, ettei tässä pelata mitään harjoitusotteluita, joissa pitäisi nähdä joitain pelaajia. Itse ainakin haluan, että päästään jatkoon jolloin mahdollisuudet mestaruudesta kasvaa. Jos joku haluaa Lajuset ja Haapalat jo tässä vaiheessa hakametsään ja Tapparan ulos, niin mikäs siinä. Menestys → enemmän yleisöä. Parempi pelata useampi matsi, kuin yksi Lugano peli hakametsässä jolloin, ehkä hallissa on 3000 katsojaa. Jos nyt tulisi menestystä, niin voisi se tuoda yleisöä taas ensi syksynä vähän eri tavalla.
Rehellisesti sanoen minulle on aivan sama, kuka sieltä tulee vastaan. Kaikki ovat mielestäni jotenkin mielenkiintoisia. Ei siis minkään maailman merkitystä minulle. Hyvä asia on se, että ainakaan vastaan ei tule mikään suomalainen jengi vielä.
No olishan se vaikea peli. Toivoisin Tapparan voittoa 5 4, ja Henkalle tehot 4+0: D
Bolzano joukkueen hienon fanipohjan takia ja tai sitten Lugano nimenomaan Lajusen ja Henkan takia. Playoff-peliin tulee varmaan lähdettyä paikan päälle, niin ilman muuta silloin haluaisi nähdä mahdollisimman mielenkiintoisen vastustajan, en todellakaan mitään ranskalaista jengiä.
No se on taas haluaako varmemmin päästä jatkoon. Kyllähän sitä haluaa karttaa Kärppiäkin puolivälierissä viimeiseen asti. Niin kuin sanoin, yleisö ei löydä hallille mikäli on syksyn harjoituspelien mentaliteetti, eli vastustajan pitäisi olla mielenkiintoinen tai ainakin mielenkiintoisia pelaajia. Esimerkiksi joku Rouen on kertaa sata mielenkiintoisempi, kuin joku Sport, Jukurit tai KooKoo. Minulla on ainakin sellainen käsitys, että CHL:ää pelataan menestyksen takia. Onhan se summa mestaruudestakin ilmeisen merkittävä.
Mielestäni Tapparan ei tarvitse pelätä ketään, eikä noista vaihtoehdoista mikään ole erityisen paha. Lisäksi Tapparalla on taipumusta neppailuun sitä enemmän, mitä huonompi vastustaja. Rouen vieraissa voi olla paljon pahempi kuin Lugano juuri sen takia, että kuvitellaan sen olevan helppo.
Hyvä että muistutit. Ihan mielenkiintoista seurailla tulevia ottelupareja.
CHL-hymni iskee jo hyvin.