Varmaan niin tuntematon jengi tuo Pelicans vielä CHL:n puolella, että sattunut vaan virhe
Nyt on ainakin sellaiset maat vastassa missä ei ole vielä tullut käytyä, mutta nyt siihen on ainakin syy lähteä
Hyvä asia. Kärpät tulee reagoimaan tähän pelaajien muodossa.
Hyvä lohko Tapparalla. Vaivatta jatkoon. Tai sama se joku CHL. Liigassa sit täysillä, kuten tähänkin asti.
Lohkovoitto on ainoa tavoite. Piste.
Aivan yhdentekevää, mennäänkö CHL:ssä jatkoon vai ei, kun kuitenkin pelit loppuu viimeistään lokakuussa siinä sarjassa.
Pelit loppuvat viimeistään helmikuussa. Aiemmin loppuvat, jos hävitään.
Näsäviisastelu sikseen Pelit loppuu ensimmäiselle kierrokselle. Alkulohkosta totta kai jatkoon kuten aina ja sitten nopeasti lomille. Anteeksi kyynisyyteni, mutta jos Tappara ei ole viidessä kaudessa saanut tuohon minkäänlaista kehitystä aikaiseksi ja on käyty tippumassa tässä vaiheessa SaiPalle mestaruuskaudelle niin ihailen kaikkia niitä positiivisia, jotka kuvittelee edelleen, että ensi kaudella tilanne jotenkin muuttuu.
Jos Tappara olisi ollut valmis esim. valmennuksen johdolla ajoittelemaan treenaamista CHL:n puolesta siten, että menestys olisi mahdollista niin se olisi tehty jo monta kertaa. Lokakuu on lokakuu ja Tapparalle on perinteisesti ollut yhtä kautta 2017 lukuun ottamatta aina syys- ja lokakuu yhtä tervanjuomista. Kun se kaksiosainen superpeli osuu noille kuukausille niin se on soronnoo.
En mä ole juuri eri mieltäkään, mutta Tapparan fanina ja CHL-intoilijana mun on ihan pakko toivoa ja haluan toivoa, että ensi kaudella käy toisin. Joka pelin toivon Tapparan voittavan.
Oliko viime kaudella vai sitä edellisellä kun Tapparalla osui kuntopiikki viikko liian myöhään CHL-pelejä ajatellen?
Viikko sen jälkeen kun oli tiputtu CHL-kelkasta alkoi lentokeli??
Väistänkö muurin?
Todettakoon omalta osaltani loppukaneetiksi, että toivossa (varsinkin nyt, kun on pitkä kuuma kesä edessä) on hyvä elää. Minä jaksoin CHL:n suhteen elää toivossa semmoset neljä ekaa CHL-kautta, mutta viime kaudella tuli ns. nuha tuohon hommaan.
Kun sen voi ihan itse todeta sieltä hallista ja jopa television välityksellä: Tappara saattaa jopa pelata jonkun ihan ok pelin samalla viikolla Liigassa jotain liigajoukkuetta vastaan ja pelaajien asenne on kaikin puolin kunnossa & kaikki näyttää hyvältä. Sitten tulee ne CHL-pelit - halli on tyhjä ja pelaajien kaikesta tekemisestä näkee kilometrien päähän, että ei voi vähempää kiinnostaa.
Ihminen on siitä varsin mielenkiintoinen olento, että kun ihmiselle laitetaan kuormaa niin hän kyllä typistää itse omaa kuormaansa. CHL:n kohdalla haaste on yleisön puolella kova, mutta niin se on kaukalossakin ja niistä peleistä ei yksinkertaisesti mennä jatkoon, jos ei ole kaikki pelissä. Tappara tunnetusti treenaa kesällä kovaa ja enpä minä sitä jaksa salaisuutena pitää, että ei noi Tapparan pelaajat joka kesä unohda kaikkea jääkiekosta niin totaalisesti kuin meidän syyskuut & lokakuut antaa ymmärtää. Kun treenaaminen on noihin aikoihin sitä kevättä palvelevaa niin ei siitä lentokeliä tule sitten millään - varsinkin, jos pelaajat antaa asenteessa sen pienenkin mahdollisuuden ajatukselle, että tää ei ole se meidän ykkösjuttu.
Sama juttu. Olisihan tässä kisassa hauska välillä pärjätäkkin, kun mukaan lähdetään. Toivottavasti nyt lyödään luuta kurkkuun vastustajille oikein kunnolla.
Nyt kesäloma alkoi kaksi viikkoa aikaisemmin, joten on mahdollisuus, että kuntopiikki osuu kohdilleen CHL:n pudotuspelejä ajatellen.
Viikon aiemmin vain. Mutta on sekin harjoitusviikko arvokas.
Tapparan vika peli 19.4 ja ensimmäinen lomapäivä 22.4. HPK:n viimeinen pelipäivä 4.5 ja ensimmäinen lomapäivä 6.5.Kyllä siinä on kaksi viikkoa väliä.
Vertasin viime kauteen, jolloin kausi päättyi 26. huhtikuuta. Tänä vuonna Liiga jatkui pidempään, mikä syö varsinkin HPK:n ja Kärppien kesäharjoittelukautta.
Jos tätä verrataan muiden liigojen ja sieltä CHL-peleihin tulevien joukkueiden lomaan niin kuka on vahvoilla?
Aivan. Ei tullut tuo argumentti mieleen. Todennäköisesti CHL alkaa normaalisti elokuun viimeisenä viikonloppuna ja marraskuun alussa pelataan pudotuspelejä.
5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: CHL:n kiinnostavuus ja ideoita sarjajärjestelmän kehittämiseksi