Chat-testi, osa 2

Chat-ominaisuus on avattu käyttäjätasolle 1 ja siitä ylöspäin. Katsellaan vähän aikaa millainen pulinaboxi tästä syntyy ja harkitaan joko vedetään huomisessa Lukko-pelissä pilotti.

2 tykkäystä

Olisko Chat järkevää ihan jokapäiväiseen höpötykseenin jos vähenis onelinerit täältä??

Yritin tehdä chat-ketjun notta miltä näyttää, jos on kaksi chat-ketjua kerralla auki, mutta ilmeisesti chat-ketjun avaaminen ei vielä onnistu normikäyttäjältä?

Testing, testing.
Ihan normiketjulta vaikuttaa minulle.

Testaillaan

Tämä ketju ei ole se chatti. :smiley:

6 tykkäystä

Tätä olen itsekin miettinyt, että voisiko olla jonkinlainen ns. shoutbox aina auki.

Toisaalta miten estää ettei itse asiasta aleta sitten puhumaan kahdessa eri paikassa? (chat, ketjut)

@a1r6 Tämä on yksi asia mikä pitää miettiä tarkkaan. Normaalit ketjuthan ei henkilökunnnan toimia tarvi. Tuo pitäisi melkein speksata kehittäjille.

5 tykkäystä

@henkilökunta Havainto: Ketjun lukitseminen lukitsee myös chat-kanavan

3 tykkäystä

Chat puhekuplassa näkyy sininen pallura. Sehän tarkoittaa, että on uusia viestejä? Chat-testi osa 2 näkyy viestit kun sen avaa, chat-testi kun avaa, niin tulee vain teksti “channel is archived”.

Vai onko ensimmäinen chat-testi hlökunnalla vielä käytössä?

Testi 1 arkistoitiin (sitäkin piti testata), mutta 2 on kyllä auki. Olet jollain tavalla päätynyt vanhalle jo arkistoidulle kanavalle?

Sama homma kuin @Ilves1931

Edit löytyi: Piti painaa kynää niin pääsee valitsemaan kanavan.

Minulla on auki tuo arkistoitu kanava ja en löydä paikkaa mistä pääsen chat testi kakkoseen.

En myöskään huomannut mistä tuon ikkunan saa pienennettyä kun sen on suurentanut sitä kulmanuolta klikkaamalla.

Katsotaan osaanko selittää.

Yläpalkissa on tuo valkoinen puhekupla. Se muuttuu harmaaksi ja siinä on sininen pallura kun on uusia viestejä. Siitä puhekuplasta kun painaa, aukeaa kaikki chatit. Minulla chat-testi, chat-testi osa2 ja abran kanssa käymäni yv-chat testi.

Ja jos näissä ketjuissa on uusia viestejä, niissä on sininen pallura (kuten nyt tänään oli chat-testi edessä) ja kun avaa sen chatin niin siellä ei ole mitään viestejä kun se keskustelu on arkistoitu. Mutta siis silti näyttää chatissa olevan uusia viestejä sen palluran mukaan.

Saitko kiinni :sweat_smile:

Edit. @Rixa sanoi tuosta kynästä, niin siitä pääsee kyllä poistumaan kyseisestä chatista

4 tykkäystä

Okei, eli koska sinulla on lukemattomia viestejä arkistoidussa chatissa niin lamppu ei sammu?

Jos ymmärsin oikein niin tämä on hyvä havainto ja menee kehittäjille.

4 tykkäystä

Lamppu sammuu kun käy siinä chatissa, mutta muutaman kerran on syttynyt uudelleen.

Ei mitään uutta Ilveksen päädyssä :smiley:

Pääasia että vastapäässä syttyy lamppu useammin :wink:

1 tykkäys

Eli Ilveksen fanikatsomosta katsottuna Ilveksen maalin takana?:sunglasses:

No niin, chatatkaa chatissa kun sellainen on :point_up:

3 tykkäystä