CHL: Ketkä lähtevät Wolfsburgiin?

Tappara pelaa 27.8.2017 Saksassa Wolfsburgia vastaan, mietin vaan tässä, että kuinka iso porukka Tampereella on mahdollisesti Tappara-faneja lähdössä katsomaan joukkueen otteita Saksaan?

Nopeasti katsoen Wolfsburg sijaitsee aika lailla samanlaisen matkan päässä sekä Berliinistä että Bremenistä, jotka aika usein ne yleisemmät lentolinjat ovat. Frankfurtista kestänee jo lähemmäs neljä tuntia Wolfsburgiin matkustella ja tietysti helpoin kaikista olisi mennä Hannoveriin, joka on aivan vieressä.

Laskeskelin itse tuollaisen omakustannusmatkan hintaa niin ihan kohtuuton ei varmaan ole ainakaan lento Tampere-Bremen → junalla Wolfsburgiin ja n. 3-4 päivän reissu. Meinaakos joku porukka siis lähteä Saksaan katsomaan peliä? Itselläni olisi kovastikin kiinnostusta lähteä Saksaan, mutta töitä on löydettävä ja saatava järkevä korvaus, jotta rahaa olisi.

2 tykkäystä

Täältä ainaki kahden hengen poppoo lähdössä. Reissut juurikin että perjantaina Ryynäsellä Bremeniin, jossa sunnuntaihin asti ja junalla Wolfiin kattoon peliä. Wolfissa vietetää viimene villi yö. Maanantaina rapuloissa taas junalla takasi ja lento Pirkkalaa. Monta kertaa ollu puheissa ja suunnitelmissa lähtee kattoo seehooällää ja nyt onneks osu viimeset lomapätkät ja pelipaikka kohdilleen/budjettiin.

3 tykkäystä

Mahdollisesta Tapparan järjestämästä reissusta tulee tietoa Toimiston lomien jälkeen, elokuun alkupuolella. Mikäli reissu järjestetään niin se voi myöskin olla saman viikon perjantaille Salzburg otteluun. Kuka tietää vaikka molempiin? No Mikki tietää, vaan ei kerro.

6 tykkäystä

Itseä alkoi kanssa kiinnostamaan tämä koska ikinä en ole päässyt chl pelejä katseleen muualle kuin hakametsään. Ihan mielenkiinnolla kyselisin ketkä nyt omakustanne matkat on katsellut että minkälaisessa hinnassa mennään ja minkälaisella “paketilla”?

TaPa jos lentoliput pystyy tilaamaan nopeasti niin Bremeniin ainakin pääsee suhteellisen halvalla, mutta ei vissiin kovin kauaa eli ostopäätös pitäisi syntyä nopeasti. Maksanee meno-paluuna jonkun 100 €:n korville, asiantuntijat voivat onnistua halvempaakin tekemään. Järkevin paketti olisi lähteä perjantaina ja palata maanantaina.

Bremenistä todennäköisesti itse peliin pääseminen junalla kustantaisi jotain 20-40 €:n pintaan (Deutsche Bahn ei ole missään halvassa maineessa ja junailu Saksassa maksaa) ja peliliput siihen päälle, jotka ovat varmaan samaa luokkaa. Uskaltaisin näihin kahteen lukita sen n. 200 €. Sitten majoitusratkaisut onkin jo enemmän preferenssijuttuja, jos itse pääsen niin tulen nimenomaan tässä kohtaa tinkimään budjetista.

Kyllä tuo silti aika 500 €:n reissu taitaa olla lähtökohtaisesti ja silloinkin halvahko.

2 tykkäystä

Itse myöhästyttii kovasti Ryynäsen halvimmista lipuista. Lennot sinne ja takasi 180€. Hotellit Bremenissä keskustassa rautsikan vieressä 60€/yö ja Wolfsburgissa hallin vieressä taisi olla ulkomuistista 55€. Kerrankos sitä ny käy!

1 tykkäys

Itse katoin yli viikko sitten lentoja ja menopaluu ois ollu suunnilleen tuon sama 180, joten voin lohduttaa, että ei ollu paha myöhästyminen ainakaan lentojen suhteen.

Olikos millainen invaasio tulossa Wolfsburgiin tahi Salzburgiin. Tai molempiin? Tapparalla ei tainnut olla mitään “megamatkaa” tänä vuonna.

Täältä ainaki kahen hengen poppoo tulossa Wolfsburgiin.

Jos ja kun porukkaa enemmänki lähössä reissuun täältä, niin sitähä vois suunnitella after gamet johonkin kuppilaan.

1 tykkäys

Kumppanimatka n. 20 henkeä. Molemmat pelit.

1 tykkäys