CHL Predictor

Onko palstalaisia mukana pelissä?

Tulosveikkausta ilman rahallista panosta. Oon ottanut tän semmosena tutustumisena muihin joukkueisiin, että saa lisää kiinnostusta CHL kierroksiin. Rosolli77 on pelaaja nimenä.

7 tykkäystä

Vähän samalla mentaliteetalli lähdin kokeilemaan, tuleepahan seurattua vähän tarkemmin ja suuremmalla mielenkiinnolla muidenkin pelien tuloksia. Muuten en pahemmin veikkailua harrasta, paitsi lottoamista. Sitähän tämäkin toki pitkälti on. Samalla nimimerkillä olen kuin täälläkin.

2 tykkäystä

Juu mukana nimellä Fantom66 :smiley:

2 tykkäystä

Nimimerkillä totaka86 mukana. :v:

1 tykkäys

Täähän taitaa sujua ihan mukavasti:

Champions Hockey League on Instagram: "Here's the current 𝗧𝗼𝗽 𝟱 𝗙𝗮𝗻 𝗥𝗮𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 in the CHL Predictor! 😎 Don't be shy, share your scores in the comments below! 😉 #ChampionsGoBeyond" (miksei koskaan suju kun rahapanoksella veikkaa)

6 tykkäystä

Tänään kans vilkaisin, että oot siellä kärkiviisikkossa ja Tapparan kannattajaksi ilmoittaunut. Komeeta. :muscle::muscle::muscle: Itse oon sijalla 485.

Muistakaas laittaa Predictorit kuntoon huomiselle. :muscle:

3 tykkäystä

Vähän tiputtiin viimeisellä kierroksella kärjestä. En itse uskonut, että Ilves ihan noin huumorilla vetää viimeisen pelin. Lopputulos itsellä oli sinänsä oikein, mutta väärinpäin. :stuck_out_tongue:

Jospa playoffit menis paremmin kohdalleen, kun kaikki pelaa tosissaan.

1 tykkäys

Joo itsellä meni kans ihan reisille nämä lokakuun pelipäivät, varsinkin tämän viikon pelit. Sellainen kevyt 30 pinnan tippuminen pois kärkikahinoista.

Noh, loppuun asti aion silti jatkaa veikkailua vaikka Tappara tippuikin.

1 tykkäys
3 tykkäystä

Tämäkin peli on vielä hengissä ja ehtii vielä kauteen mukaan.