CHL: Tappara - Rouen Dragons 12.09.2024 (To) klo 18.30

Tämä ei varsinaisesti ole yllätys. Edellisellä kerralla jaksoi juuri ja juuri luistella siniviivan yli, vaikka millaisen pelin oli pelannut. Nyt kuitenkin Heljanko on luonut niin hienon perinteen voitettujen pelien jälkeen, että kyllä Metsolakin voisi vähän tulla huudattamaan yleisöä jos hänelle lauletaan tai häntä huudetaan (kuten tänään).

6 tykkäystä

Metsola on Metsola ja Heljanko Heljanko.
Syököön ##77 vaikka jäätelöä erätauot, ja murahdelkoot yksisanaisia vastauksia haastatteluissa, kunhan musta tarttuu.

9 tykkäystä

Juuri näin, on oikeasti sääli, jos tätä ei jatketa. En minäkään aidosti mitään kuperkeikkoja odota tms, mutta olisi hyvä tulla ainakin huudattaan tavalla tai toisella. Muuten jää vähän outo sivumaku…

Ei se ole oikein minusta tarttunut. Mies on jotenkin epävarma.

Niinhän en tuossa sanonut? Kuperkeikkailkoot jos löytyy jumalmoodi.

Ei se ihan noinkaan mene. Kyllä kannattajat sen verran arvokas tuki on joukkueelle että kyllä heitä vähän saisi käydä kiittämässä. Muuten ei mahdollisen kannun nostonkaan jälkeen tarvitsisi tulla katsomon eteen juhlimaan. Tähän toki hiukan matkaa ja paljon kerkeää tapahtumaan, mutta kärjistetysti näin. Sielä on kuitenkin käynyt Metsolan edellisen keikan jälkeen jokainen maalivahti käynyt jotain tekemässä, joten kyllä nykyinenkin maalivahti saa sinne tulla.

Pääasia toki se että kiekko tarttuu, muuten tätä ei tarvitse edes miettiä kun sitten ei tule voittoja. Omasta mielestä koppi on tarttunut ihan ok, ja varmasti tulee paranemaan kun kausi menee eteenpäin ja pelituntuma paranee.

15 tykkäystä