Ei korvaa, ei korvannut lähellekkään viime vuonnakaan. Mutta eikös tuo ole Tapparan vieraspeli?
Toisaalta saatiin meille IFK:n Megamatka naapurilta.
Tää ei oo nyt se Tappara-Hifk, vaan Hifk-Tappara.
Viesti siirrettiin ketjuun: COVID-19: Liigaseurojen korona-tempaukset
Junnujenkin pelit tauolle tammikuun ajaksi.
Viesti siirrettiin ketjuun: COVID-19: Liigaseurojen korona-tempaukset
Sellainen henkilökohtainen vaikutus tällä on että oma kiinnostus tätä kautta kohtaan on laskenut kuin lehmän häntä…
Pelit siirtyy, pelataan milloin sattuu, outoihin kellonaikoihin, joukkueita karanteenissa ja niin edelleen. Tunnelma on kääntynyt lyhyessä ajassa - hetki sitten oli uuden hallin innostusta ja kova CHL-kiima päällä. Tammikuun lopussa piti viettää PE-LA kahden pelin iltamat Areenassa ja sekin menossa ketuiksi…
Toivottavasti löytyy urheilullinen mestari, eikä ulkopuoliset seikat paina liikaa tuloksessa. Ipalla olisi varmaan nyt lukkomainen elämänsä sauma sekaannuksen keskellä?
Vähän sama. Oma kiinnostus hiipunut jatkuvien ottelusiirtojen myötä vaikka jokaista kierrosta tuleekin vähintään sivusilmällä seurattua. Olisi ollut parempi laittaa hommat vain hetkeksi jäihin. Tai sitten pelata vaikka a-junnuilla.
En tuonne otteluketjuun viitsi kommentoida, että siitä ei tule koronaketjua, mutta epäilen kyllä vahvasti, että tuonne Tapparan CHL-välierään ei yleisöä tulla ottamaan. Oikeastaan veikkaan rajoitusten vain kovenevan seuraavina viikkoina. Olen toki mielelläni väärässä ja tilanne kääntyy parempaan.
Minä olen kiekon ja yleisön osalta kääntänyt katseen jo toukokuuhun. Fudiksen EM ja Venäjä-Suomi meni puolentoista vuoden odottelun jälkeen jo sivu suun. Ei edes harkittu naisen kanssa Pietarin koronalinkoon lähtöä. Lipuista sain töitä tekemällä rahat takaisin mutta hotelli jäi miinukselle.
Nyt yhden Suomi-päivän liput toukokisoihin ja jos tulee joku Zyklon- tai Presens-variantti pilaamaan senkin niin silloin ehkä tuohdun.
On tässä vähän sekin ollut, ettei ole uskaltanut marraskuun lopun jälkeen innostuakaan esim. tulevista playoffseista ynnä muista, jos jäävät pelaamatta tai ei pääse katsomaan pelin peliä. Silloin vaikea myöskään innostua runkosarjasta, koska fiiliksenä on se, että mitään merkitystä peleillä ei välttämättä olekaan.
Olen kirjoittanut palstalle viimeiset kaksi vuotta lähinnä Arena-, tapahtuma- ja yhteisöpeliketjuihin (siellä on muuten uusi peli alkamassa, kannattaa tulla mukaan), koska ei vaan jaksa spekuloida kautta tavalliseen tapaan tämän vitsauksen takia.
Venäjä haistanut mahdollisuuden kun NHL ei osallistu. Maajoukkue pelaajat suojaan että olympialaisissa ollaan kunnossa.
Mulla sama homma.
Kaveri tänään laittoi viestiä Lappeenrannasta, että huomenna pelataan ja että olis el clasicoo luvassa.
Tuli oikein paha mieli kun en enää edes muista milloin, missä ja monelta Tapparakin pelaa.
Normaalisti kun itsellekin pelipäivä on aina tietynlainen juhlapäivä. Oli sitten koti- tai vieraspeli.
Todella surullista.
Tasanen sarja, uus halli ja CHL. Kaikki pitäis olla kunnossa kohti kevätkiimaa mentäessä, mutta ei tässä vallitsevassa tilanteessa ja sekametelisopassa nyt vaan osaa innostua mitenkään.
Näinhän se on. Vähän tässä alkaa olla taas samanlainen olo kuin kaksi vuotta sitten kauden perumisen kynnyksellä.
Nyt ei sitten pitäis joutua koko joukkue karanteeniin jos tartunta/tartuntoja ilmenee joukkueessa. Sairaat sivuun ja muut pelaa?
Tämä linjaus on tällä hetkellä tehty vain paikallisesti Uudellamaaalla ja Pirkanmaalla ja lisäksi se taitaa olla STM:n ohjeiden kanssa ristiriidassa. Muualla siis edellen määräillään karanteeneja, jos oikein olen ymmärtänyt.
AVI:n mukaan linjauksessa ei ole ongelmaa.
TPS ainakin määrättiin karanteeniin ihan virallisesti alueellisen tartuntatautiviranomaisen käskystä (uutisen sanamuoto).