Joo, siis nimenomaan ei täälläkään aina tule, mutta silloin tällöin. Oon yrittänykkin monta kertaa kokeilla, että mistä ja kuinka siirtämällä sen saa tuleen, mutten ole löytänyt mitään vastausta😄
Jos edellinen viesti lainataan kokonaan, poista lainaus automaattisesti.
Tuli yllätyksenä, että systemillä on tällainen parametri. Taitaa olla uusi juttu, koska aiemmin en ole tähän törmännyt ja olen ahkera lainailija. Vaikka se olisi edellinen viesti, johon vastaan.
Joo uusi ominaisuus, joka yhtä minunkin viestiäni muokkasi. Saadaan sivustoasetuksista pois päältä, jos niin halutaan. Halutaanko?
IMO pois, kun ei aiemminkaan ole tarvittu. Tuskin muita edes kiinnostaa.
Joo otin pois. En ole minäkään tuollaista ominaisuutta osannut kaipailla ja aiheuttaa potentiaalista sekaannusta.
Sinänsä 100% lainaus on aina turha, että tuossa on kyllä ihan hyvä logiikka. Nimenomaan Discoursessa turha, koska vastaus linkittyy vastattavaan viestiin muutenkin nätisti.
Muistaakseni ei alunperin linkittynyt vastaukseen, jos se oli edellinen viesti johon vastaa. Se tuntui aiheuttavan sekaannusta, joten asetus laitettiin myöhemmin päälle. Kyllä mäkin tuon logiikan näen, mutta se että system muokkaa viestiä aiheuttaa aivan varmasti kyselyitä “vuosien varrella”. Ei lainauksen laittamisesta haittaa pitäisi olla, vaikka lainaisi edellistä viestiä. Varsinkin, jos viesti on lyhyt.
Old habits die hard. Toi lainailu on peruja vanhemmilta foorumeilta ja se välillä pulpahtaa pintaan.
Minulla OnePlus 5T:llä aukeaa sivuttaispyyhkäisyllä ihan hyvin ikkunat, kunhan vain tekee sen oikealla nopeudella (rauhallinen pyyhkäisy). Liian nopeasti kun swiippaa, niin ei aukea… Ihan kätevä toiminto kyllä.