Discourse 2.4

Iso versiopäivitys saatiin juuri valmiiksi. Parhaillaan testataan enkä ole vielä ehtinyt syvällisesti perehtymään uusiin ominaisuuksiin.

Erilaisia turvallisuusparannuksia siellä on paljon, mutta näyttäisi ainakin äänestyksiin ja käyttäjävalikkoon tulleen kaikkia koskevia juttuja.

Nyt on tietysti hyvä hetki käydä vanhat bugiketjut läpi kokeillen onko jotain vanhoja vikoja saatu korjatuksi. Lock downissahan ei ole muuta kuin aikaa näperrellä :slight_smile:

7 tykkäystä

Kyllä vain – äänestyksiin saa nyt tuloksen visuaalisesti esille.

4 tykkäystä

Ainakin sellainen hyvä ominaisuus on tullut, että kun painaa profiilikuvastaan yläkulmassa ja painaa käyttäjäsivulinkkiään, niin ennen linkki johti suoraan toimintaani. Nykyään saa valita meneekö yhteenvetoon, toimintaan yms. :+1:

Edit. Upeita ovat myös nuo uudet ympyrädiagrammit äänestyksissä. :grinning:

1 tykkäys

@Raumalainen

Käyttäjävalikko on mennyt uusiin puihin ja on organisoitu välilehtiin.

1 tykkäys

Miellyttävä uudistus koskien tätä uusinta päivitystä: kun sama käyttäjä tykkää useammasta viestistäsi, niin ne niputetaan yhteen eli ei muodostu kymmentä erillistä riviä.

Eli “Käyttäjä X tykkäsi 4 viestistäsi”.

Tämähän on ollut käytössä jo ennen tätä päivitystä.

4 tykkäystä

Kappas, niinhän onkin. En ollut kiinnittänyt asiaan aiemmin huomiota.

Omalle rivilleen asetetut emojit näytetään isoina.

:tappara: :kannu: :+1:

9 tykkäystä

Tekee hyvää varsinkin seurojen logoille. Erityisesti sellaisille jotka on suunniteltu huonosti, eli ei ole huomioitu koon vaikutusta.

:ilves: :jukurit:

Vaikka en ole Ässien fani niin logonsa on ehkä jopa Liigan paras. :assat:

5 tykkäystä

Onks viestihissi kadonnut mobiilista johonkin tämän myötä vai enkö vaan hiffaa jotain?
Ei ole kauhean hauskaa kelata peukalolla monisataa viestistä ketjua loppuun, että pääsee postaamaan.

Kyllä se tuossa rullaa ihan normaalisti.

Mulla ei. Koitan tyhjentää selaimen välimuistin kun ehdin.

En ole itse muuttanut mitään asetuksia puhelimesta (samsung S10e) niin nykyään ei näy enää palstalla mainoksia. Mielestäni tämä muuttui tuon päivityksen jälkeen. Tuo ei siis missään nimessä haittaa rupesin vaan ihmettelemään asiaa. Eikös noista mainoksista tule palstalle jotain tulo virtaa?

Mulla se tekee mobiilissa joskus sitä, että painan hissiä ja se katoaa. Hissi tulee takaisin, kun avaan ketjun uudestaan.

Tästä ei vissiin kuitenkaan nyt ole kyse.

Kiitos, tämän pohjalta löytyi ihan oikea vika joka nyt on korjattu. Tulee oltua näillä sivuilla niin paljon että itselle tuo mainospaikka on usein tyhjä, joten ei edes sattunut silmään.

1 tykkäys

Hmm. Mulla näkyy puhelimen Bravessa viestimäärä ketjuissa mistä saan viestihissin painamalla auki, mutta tabletin Bravessa ei. Esim. tähän ketjuun saan viestimäärän ja sitä kautta viestihissin näkyviin kun aloin kirjottaan tätä vastausta. Kun selasin hissillä ja palasin vastauksen kirjoittamiseen niin viestimäärä ja sitä myöten viestihissi katoaa.
Jos vaihdan Braven näyttämään työpöytäversion niin viestimäärä näkyy. Onkohan tää taas jotain mobiili-chromium juttua…
Selaimen välimuistin tyhjäys ei auttanut.

Esim. Nyt kun palasin editoimaan tätä viestiä, viestimäärä 17/17 kävi tuossa näytöllä mutta katosi lennosta.

Jotain tän tyylistä, mä en saa sitä vaan palaamaan poistumalla ketjusta.

1 tykkäys

Uutuutena on näköjään se että tykkäämällä saa kännykän värisemään… vielä en ole löytänyt mistä sen saisi pois…

3 tykkäystä

Oletko nyt varma, että se on kännykkä mikä värisee? :joy:

7 tykkäystä

Kyllä oon varma :laughing:

1 tykkäys