Dominik Hrachovina

Toista yv-maalia ei voi laittaa Hrachovinan piikkii, mutta JYPin tokan maalin kyllä voi. Ja surutta. Vaikka vertailukelpoisuus onkin heikko, kun vastuksena on SaiPa ja JYP niin siitä huolimatta Tapparan AV on toiminut paremmin, kun Teemu Lassila on ollut maalissa. Onkohan sekin vahinko?

Tuliko väärään ketjuun?

@Oijennus ei tullut, koska täällä syytettiin Saravoa siitä, että AV vuotaa. Itse annan ainakin jonkun prossan siitä myös MV:lle.

En halua suolata, mutta taisi tänään ensimmäinen ja etenkin toinen maali olla otettavissa. Ensimmäisessä toki paha ohjaus, mutta peliasento ei näyttänyt aivan optimilta. Lassilan laittaisin maaliin lauantain pahaan vieraspeliin.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Alivoimapelaaminen

Täällä ei puhuta mitään, ilmeisesti meni sitte ihan ok tänään?

18 tykkäystä

No imuroihan se taas sen yhden helpon niinkuin aina, ja varmaan loppuajan nojaili tolppaan hartsporttia juoden :smirk:

Olis voinu edes istua maalin katolle juomaan hartsportinsa.

Joo siltähän tuo näyttää. Ihan paska imi tuon ekan eikä sen jälkeen tullut yhtään torjuntaa. Miten te jaksatte dissata omia pelaajia, jotka ratkoo meille pelejä kuten eilenkin Domi teki???saatte minun puolesta dissata kysyn vaan että miten jaksatte? Eikö se ole aika raskasta, kun ei itse voi tehdä juurikaan muuta kuin väheksyä?

17 tykkäystä

Joo, luulis että omia ennemminkin tuetaan. Ja silläkin hetkellä kun on vaikeampaa. Mutta kukin valitkoon oman tyylinsä toimia.

3 tykkäystä

Hmm jos tuohon mun viestiin viittaat, niin sarkasmia sarkasmia…

2 tykkäystä

Hyvä peli oli Domilta, paitsi pätkä kun Ässät teki maalin ja minuutti sitä ennen. Alistu maskiin, eikä edes yrittänyt nähdä kiekkoa.
Tuli nyt tähän ketjuun kun sama homma on aikaisemmikin toistunut, mutta pakitkin on kyllä antanut liian helposti vihun asustella maskissa.
Noi jutut pitäis ennen poffeja käydä huolella läpi.

2 tykkäystä

Ei en viitanuut sinun viestiisi, koska se oli samaa sarkasmia, jota minä viljelen:D

Haluaisin vaan, että nähdään kokonaisuuksia eikä yksittäisiä tapahtumia silloin varsinkin kun voitetaan.

Uskon ,että harjoituksessa keskitytään nyt pelivalmiuteen yhtenä tärkeänä osa-alueena.

Juuri nyt Domi esittelee varusteitaan Liigan viikkomakasiinin Vain hokielämää -osiossa. Ohjelma löytynee päätyttyään Ruudusta. Ohjelma ei toistaiseksi ole sisältänyt mitään uutta ja yllättävää, mutta ainahan Domia on mukava kuunnella :blush:

Edit: olikin jo Ruudussa

3 tykkäystä

Eilisessä pelissä ei ollut tietoakaan pelivalmiuden puutteesta. Oli heti hereillä, reagoi tilanteisiin jopa agressiivisesti. Paketti siitä huolimatta pysyi hyvin kasassa.
Yksi parhaista peleistä, mitä Domi on pelannut tällä kaudella, mutta niin on Teemukin vetänyt samalla tasolla. Ihan hyvältä tuo paritsa näyttää nyt, kun ratkaisut ovat edessä.

2 tykkäystä

Tuo vähän kummastuttaa, kun Domi on aika lyhkäinen maalivahti ja hän pelaa jäissä aika paljon, kun olen ymmärtänyt, että Tuononen on koittanut saada näitä meidän kääpiöitä pelaamaan enemmän pystyssä.

Eilisessä pelissä vähän kummastutti, kun tasoituksen jälkeen Thorell sai paikan maalin ollessa tyhjillään, mutta kiekko pomppi hänen lavan ylitseen, niin siinä kohtaa Domi sitten liikkui pystyssä sivuittain sen sijaan, että olisi liukunut jäitä pitkin normaalisti. Näytti vähän, että Domi olisi luovuttanut tuon tilanteen suhteen ja tuollaisesta toiminnasta en oikein pidä.

1 tykkäys
7 tykkäystä

Minun leipäni pöytään tuo suomen opettaminen ulkomaalaisille, ja tällä hetkellä nimenomaan tsekeille, ja täytyy sanoa, että Hrachovina puhuu kyllä erinomaista suomea.
Ja mikä tärkeintä, hänellä on rohkeutta käyttää kieltä. Oppilaani voisivat ottaa Dominikista oppia.

7 tykkäystä

Domi juttelee telkkarissakin sunnuntaina.

29 tykkäystä