Domi kävi torjumassa toisen voiton Kerholle aika eleettömällä suorituksella.
Kerros mitä mielenkiintoista nyt, vai torstain Blues? ![]()
HPK voitti 2-1, ja Domia kehuttiin pelistä, sen enempää en pelistä tiedä.
Minä mietin tuota jatkoa. Sitä tarkoitan. Domi tullee takaisin. Satsataanko Karhuseen vai Domiin? Katsoisin muutaman pelin Karhusella. Jos otteet ei parane, niin sitten mentäisiin Domilla loppuun saakka ja jos se ei lähde, niin kaupoille.
Katselin pari erää Domi näkökulman vuoksi tuota peliä. Vaikka Kerho puolustikin hyvin niin Domi torjui perhanan eleettömästi ja varmasti koko pelin.
Valehtelisin, jos sanoisin,että en ole huolissani.
Nyt täytyy kysyä , mihin Messi huolissaan ?
Siihen,että riittääkö meidän mokkepeli?
Riittää, kunhan annetaan Hrachovinalle täysi luotto.
Puolustus se huolestuttavampi on…
Kaks peliä lainassa, kaks voittoo, yks kiekko selän taakse. Sanoisin että hyvin meni. Joko sais meilläki lisää peliaikaa?
Taas kasvaa pojan itseluottamus muutaman sentin. Katsotaan loppuviikosta ja ensi viikolla, tuleeko luottoa?
Toivottavasti peluutettas myös Domia. Hänen parantuneet otteet toisaalta tuo helpotusta valmennuskeen kun ei olla yhden kortin varassa maalinsuulla.
Kuitenkin näyttää siltä, että Bluesia vastaan lähdetään Karhusella.
Ja miksei lähdettäisi? Koko joukkueella yli viikko pelipaussia?
Nyt luulisi jaksavan…![]()
Selväähän tuo on. Halusin vain toppuutella niitä, jotka ärsyyntyvät siitä, että Domi ei mahdollisesti aloita huomenna. Hän pelasi kuitenkin välissä pari peliä HPK:lle ja Karhulla on pitempi tauko. Domi pelannee kuitenkin seuraavan pelin lauantaina Lahdessa. Pelaisi ainakin minun papereissa ![]()
Domi Jaman matkassa:
Pelaa tänään mikäli veikkauksen sivuihin on uskominen.
Myös Liigan sivut näyttää että Domi on tänää tolppien välissä. Tapola on taas käyny foorumilla lukemassa vinkit!
Toivotaan Domille onnistumisia, nyt on kyllä mahollisuus näyttää mihin pystyy. Vastuuta on varmasti tarjolla jos otteet jatkuu samanlaisina.
Kyllä olen yllättynyt tästä. Sen voin sanoa, että ei tunnu missään.Toivottavasti Domi onnistuu.
Minun mielestäni Domi on napannu ykkösmaalivahdin tittelin, ja sysänny Karhusen haastajaks. Liigan enemmän pelanneista maalivahdeista paras torjunta% ja päästettyjen maalien keskiarvo. Kaikista vähiten jääkiekossa maalivahtipelistä ymmärrän, mutta Dominik näyttää minun silmiin paremmalta jäällä,kun Karhunen, ja on tilastoissakin reippaasti edellä.
Tuu ny #Messi sanoo jotai, oonko ihan väärässä?