EA Sports NHL 19 (PS4) -turnaus

No hittolainen, tuohon aikaan tulee oltua itse töissä katsomassa Tapparan peliä… ja huomennakin olisi aikaa pelata vain 8-13 välillä… Joten pitäisikö odottaa torstaille 15:00 ->? Jos aika sopii sulle vaan, niin tuohon aikaan vois saada maksimaalisen määrän seuraajiakin, jos saadaan peli striimattua…

Mite sul ois tänää aikaa? Kerkeetkö ennen tappara peliä

Joo torstai käy!

Sopiiko huomenna klo 20-22 välillä?
Torstai-ilta pitäis passata myös.

Eiköhän tuo passaa :slight_smile:

@tripla Millo haluut pelaa sen finaalin?

Sopii vaikka samantien? @valdoboii että laita haastetta vaan, kun oot valmis

Pelataa vaikka 17.30, kerkesin lähtee salille nii oon 17.00 kotona… ja mä siis striimaan sen sit, elikkä kaikille jotka tulos kattoo nii se kai sit on Twitch

3 tykkäystä

No niin. :+1: Tarvitaankohan otteluseurantaketju? :stuck_out_tongue:

5 tykkäystä

Jees, milläs nimellä meet, jos lisäilen kaveriks? @valdoboii

Psn on: valdoboii
Lisää mut nii alotetaan pelit heti ku oon onlines?

Joo lisäilty, ja valmiina tosiaan pelailee…

Noin striimi on nyt päällä!

1 tykkäys

Twitchin chätissä on seuranta, sinne kaikki. :slight_smile:

@valdoboii’n Blues johtaa 1-0 ekan erän jälkeen.

3 tykkäystä

Kaksi peliä pelattu. @valdoboii’n Blues johtaa voitoin 2-0. Eka peli 6-0, toinen 3-6. Barkov sai ainakin yhden syötön.

Palstan ensimmäisen mestaruuden vie @valdoboii! Nyt saa naattia!

12 tykkäystä

Joo ei ollut itsestä mitään vastusta. Kolmas peli oli näennäisesti tiukka, mutta olihan sitä koko pelin helisemässä. Jossitteluna jos Luongon olisi lähettänyt jo ennen ensimmäistä peliä lempäälään, ja joukkueelle olisi antanut jo silloin taklauskiellon, niin olisihan sitä ehkä tuurilla ja valdobooin löysäilyllä saattanut yhden pelin viedä. Nyt ei ollut mikään peli lopulta lähelläkään.

Ja onnittelut mestarille, tuntuu nämä finaali tappiot olevan viimeaikoina tuttuja valitettavasti.

8 tykkäystä

@valdoboii niin sanotusti tuli, näki ja voitti! Ilmeisesti ihan tätä turneeta varten liittynyt palstalle :joy:
Ja onnittelut tietysti vielä voittajalle!

2 tykkäystä

Suoraselkäistä puhetta juuri mestaruuden hävinneeltä koutsilta. Ei minkäänlaista kiukuttelua tai syyttelyä vaan nöyrästi myönnetään kaverin olleen parempi. Hattu päästä.

4 tykkäystä

Pronssipeli käynnistyy näillä näppäimillä

Pittsburgh- Anaheim.