EA Sports: NHL (pelisarja)

NHL 17 kansi! Varma tieto!

33 tykkäystä

Tunnustan…
Alunperin kannessa oli XBOX mutta pistin PS4 sen päälle. Koska PS4 :muscle:

1 tykkäys

PS4 on paras!

Uncharted 4 menossa…

Patrik Laine OVR 64… Jää kauppaan NHL 17. Ei mitään rotia, kuinka eurooppalaisia vaan rahastetaan pelisarjassa ja liigat ym säälistä mukana ilman mitään panostustusta mihinkään.

NHL -94 asti ostanut kaikki NHL:t (eka supernintendolle, sitten Ps1, 2, 3 ja 4. Kaikki edelleen myös tallessa ).

Voihan tuo olla, että on vaan kasvanut “isoksi” ja nyt saa riittää tai sitten lopulta on kyllästynyt siihen, että EA saa loputtomalla lisenssillä painaa aika vasurilla tehtyä pelisarjaa vuodesta toiseen.

Itse ollut “vierotuksessa” pelisarjasta nyt pari vuotta ihan vaan tuon Ean kusetuksen ja monopolin takia.
Pelailen GM-Modea aika ahkerasti ja siinä saa aina repiä peliverkkarinsa esim. Barkov oli varauksen jälkeen potentiaaliltaan 3 punasta tähteä ja tyyliin alle 60 overal.

Jep. Harmittaa, kun miettii, mitä NHL:t parhaimmillaan voisivat olla. Nyt ainoastaan suurimmat tähdet ohjelmoidaan taitojaan vastaaviksi ja aidon näköisiksi. Joku oikeasti nopea pelaaja ei ole välttämättä nopea, ellei ole muutenkin kova pelaaja jne. Ja vaikka peli nyt kehittynyt onkin, niin uskon, että kovemmalla panostuksella se voisi olla vielä paljon parempikin.

Ite ostin PS4 viime syksynä ja sitä ennen ei ole tullut juurikaan NHL:ää pelattua moneen vuoteen ennen NHL16, mutta saa nähdä joutuuko tuon uusimmankin sitten ostamaan taas, vaikka vituttaakin pelin kehitys. Eräs erittäin ärsyttävä asia on, että jos haluat pelata kaverien kanssa vaikkapa samalla toosalla, niin jokaisella täytyy olla maksettu online-oikeus.

No ei kyllä tarvitse olla maksettua onlinea jokaisella.

EA:n suurin heikkous taitaa olla edelleen se sama, mikä heillä oli jo vuonna nakki ja makkara eli laadukkaita pelejä pusketaan ulos, mutta vuosittainen tuotanto estää pitkäjänteisen paneutumisen yhden pelin kehittämiseen. Interaktiivinen pelaajien kehitys päivityksien kautta olisi erinomaista asiakaspalvelua ja pitäisi tuotteen kiinnostavana pidempiä aikoja.

EA:lla oli jo ajat sitten tapana tehdä peli ja aloittaa uuden tekeminen kassavirran maksimoimiseksi. Toimii hieman toisenlaisella logiikalla tuo EA kuin esim. Blizzard.

1 tykkäys

Eikö muka? Mielestäni piti olla, kun viimeksi koitettiin…

Pitää toki joka ohjaimella olla kirjautuneena. Itse olen ainakin luonut konsolilleni pari "vieraskäyttäjää, (vieras1, vieras2) ", joita frendit sitten käyttävät ja pelaaminen tapahtuu normaalisti.

Niin siis tarkoitatko pelaamista ihan keskenään vai netissä?

Mä tarkoitin nimenomaan online-pelejä MUITA VASTAAN samalla puolella ollen. Se olennainen seikka jäi näemmä mun viestistä pois. Itse pelaan vain noita nettipelejä, niin en huomannut koko seikkaa mainitakaan. :smiley:

Ihan keskenään, mutta ollaan myöskin onlinessa pelattu niin fifaa kuin änäriäkin. :smiley: Riittää että konsolilla on yksi maksettu netti.

E. Näin muistaakseni, eiköhän tuon Sonyn sivuilta voi varmistaakin.

Tämä & huominen pvä aikaa käydä pelailemassa HUTissa offlinessa matsi viikon joukkuetta vastaan, tuosta saapi myöhemmin palkkioksi 99 ovr John Scottin :slight_smile:

No, ei mennyt nyt ihan putkeen EA:lla
Sieltä tuli Scott Hannah ovr 86

ite aijon hommata täl viikol xbox one + nhl 16 paketin koska ittellä on jo fifa 16 ps3 ja nhl legacy edition ps3 joten oli pakko vaihtaa konsolii halvempaan mutta mitkä on ps4 ja xbox onen suurimmat erot sitten

Ne valtavat nostalgiavipat mitkä tulevat, kun katson Youtubesta Sly 2 läpipeluuta. :yum: Tuo peli pääsee legendaarisuudessa NHL 06 kanssa samaan kastiin, eli korkeimpaan mahdolliseen! Varsinkin Dimitri ja Pariisi :blue_heart:

En tiedä legendaarisuudesta NHL 06:n suhteen. Olikohan 01, jota olen viimeksi pelannut, joten olen vähän ulkona pelistä. '01 jälkeen sarja jäi. Oli siinä välissä NHL 2K, mutta anyways. Ostin 50 sentillä jonkun NHL:n pari joulua sitten ja aika laiha kokemus.

Legendaarisuudesta sen verran, että NHL 94 oli peto:

• taisi olla eka änäri oikeilla joukkueilla ja oikeilla nimillä
  • pleksi meni rikki, kun ampui maalin takaisen lasin yläreunaan
  • musiikit jotain ihan käsittämätöntä
  • onetimerit
  • Al MacInnis veto 100

NHL 95 ja 96 hioivat kaavaa:

• mukaan tuli treidit
  • tappelut tekivät comebackin 96
  • Detroit oli OP (overpowered)
  • 2D-lätkän viimeiset hetket

Niin joo, vielä nykyäänkin muistan sen kriisin, mikä oli, kun 2000 lähesty ja mielet sekaisin mietimme, millä nimellä NHL:ää pitäisi kutsua, kun sitä oli siihen asti kutsuttu nimellä “Änhooäl ysi-jotain”. Olisiko se nyt “Änhooäl nollanolla”. Meni suunnilleen yöunet.

9 tykkäystä