Onko tossa puolustuksessa jotain muutakin tapaa yrittää onkia sitä kiekkoa pois? Tuo poke selkeesti ei tosiaan saa olla niin että maila menis jalkojen väliin, muuten se on automaattinen istunto. X minkä @Donizimo mainitsikin on kai mailan nosto? En ole kyseistä nappia vielä edes kokeillu
Se poke toimii ihan hyvin, kun on menossa samaan suuntaan hyökkääjän kanssa, jossain ohjeissa niin taidettiin ihan ohjeistaakin. Melkein joka pelissä saan kamppi jäähyn, mutta vähentynyt kun tuollain pelannut. Ja X tosiaan on mailan nosto. Helposti saa huitomisen, kun sitä käyttää.
Ite annan bottien karvata puolustuspäässä ja ohjaan yhtä ukkelia. Oikeella ajotuksella vaihdan ukkoo Rämpyttää ei siis kannata
Ja käytän ite paljon nuolinäppäimiä taktiikoiden vaihtoon ( karvaamiset jnejne)
Joo hyvin nopeesti huomasin että tää ei oo enää sitä arcade boomboom jääkiakkoo. Säntäilyllä ei anna selkeesti kun kaverille paikkoja. Se on ihan hieno juttu vaan, syvyyttä selkeesti riittää ja ihan pihalla kaikesta toistaseks.Mut kysytään nyt kun noita taktiikoita vaihtelet, joku hyvä perus puolustus ja hyökkäyspään taktiikka millä lähteä alkuun?
Vaihtelen sitä vähän pelin tiimellyksessä. Se kannattaa hakee mikä itelle parhaiten sopii, koska ei oo olemassa “oikeeta” taktiikkaa. Mutta aggressiivinen/ täysikarvaus joskus tiputan normaalille. 2-3 & 1-4 takut <— Noi siis miten ryhmittyy missäkin, en vaan nyt ulkoo muista miten oli… Laitan kohta kotona vaikka kuvat YV mun takuista
Mutta suosittelen että alottaa vaikka puolustuspelin kautta ja tukkii oman maalin keskustan. Ryntäily ei kannata.
Tää selviö ja joo mielelläni näkisin kuvaa niin pääsee vähän kärryille, kiitokset!
Joo ja youtubestakin löytyy eri variaatioita. Kokeilemalla ja pelailemalla löytyy Pelaan ite siis huttia niin joutuu käyttään noita
Minäkin annan bottien puolustaa ja laitahyökkääjällä karvaan/sijoitun syöttölinjoille PAPP:ssa, enkä aja itseäni ulos kiekon ja maalin välistä. Varmaan aika veemäinen vastustajalle, mutta näin saan pidettyä vastustajan maalit vähissä. Taidan käyttää edustan suojausta taktiikkana ja laiturilla estää syöttöjä ja viivavetoja. Mulla toimii.
1-4 sumputus ja keskialueella ukkoa kumoon. Jos pääsevät ekasta pommin hakijasta läpi, yritän ohjata pelaajan laitaan jossa sitten äijä irti kiekosta. Pokettaminen tulee kuviin vasta jos vastustaja pääsee hyökkäysalueelle.
PAPPi on uhdas bottikarvaus ja ite pidän keskustan sekä maalinedustan tukossa. Mikäli botit pääsevät kunnolla iholle, vaihdan lähimpään karvaajaan.
Katoin niin 10 edellistä hutti peliä 8 voittoo ja 2 tappioo joista toinen jatkoajalla. 5 edellistä peliä 22-2 maalierolla, joista 4 nollapeliä.
Tuli eilen haettua Gigantista uusin painos ja näköjään jonnejen hermo ei kestä enää kuin yhden maalin. Kahdeksan matsia maalierolla 30-0 (kerran vastustajan tekoäly löi kiekon ilmasta rysään, mutta ragequitin takia tuo ei tallentunut tilastoihin) ja kuusi ottelua päättynyt vastustajan keskeytykseen ja kolme vielä ensimmäisen viiden minuutin aikana 1-0 tai 2-0 tilanteessa. Not cool…
Kyllä sitä osaa jo odottaa rageguitia, kun tekee neljännen tai viidennen. No siinähän tekee. Säästyypä aikaa siinäkin.
Tuo on nyt jo ihan ymmärrettävää, kun tuollainen joku neljänkin maalin johto on aika tekemätön paikka näissä peleissä, mutta yhden maalin jälkeen lähteminen on jo aikamoista penailua.
Aikaisemmin nämä pelit ovat olleet ihan mukavaa pellailua sinne noin sadan matsin paikkeilla netin puolella, kunnes vastaan alkaa tulemaan itseä parempi saman asian jankkaajia. Nyt ei näytä enää sitäkään vähää huvia irtoavan.
Hutissa kannattas vetää aina loppuun.
Mä olen kyllä aivan toivoton tässä uusimassa
Vaikka kuinka yritän pysyä boksista pois, ei niin mitään toivoa. Aina se paikallinen Japa mulle taikoo jostain kakkosen (joojoo, oma vika oikeesti, mä en vaan osaa en siis syystä peliä ).
Lisäksi vastustaja tuntuu saavan multa kiekon pois joka paikassa ja tilanteessa ja mä en vahingossakaan saa sitä irtokiekkoa haltuun. Maalipaikoille kun pyrin pääsemään niin aina ne törkkää sen pois viimestään kun viritän vetoa.
Eli opeteltavaa taitaa riitää.
Täähän tuli kun mun suusta! Pitää varmaan ottaa matsia sitten!
Voidaan jokupäivä koittaa, sopii hyvin! Ainoa ongelma että täältäpäin maailmaa ei tuntunu yhteydet toimivan suomeen yhtään. Nuo EA:n serverit tuntuu olevan ihan hirveetä kuraa.
Kaverin kanssa koitettiin n 10 kertaa, toimi kerran koko pelin, usein vippasi ulos siellä sun täällä tai heti alussa ja signaali koko se huonoin mahdollinen mitä näyttää pelin alussa. Kummallakin kuitenkin yhteydet kunnossa ja “paikallisesti” pelittää hienosti. Tosi rasittavaa. Toivottavasti korjailevat tuon.
Aika paljon huttia ja esaa tullut hakattua ni todennu et parhaiten pärjää kun ei paina r1 tai x ollenkaan. Tökkii taklausnapilla ja estää vetopaikat ja vastahyökkää paras ratkaisu maltti on valttia omassa päässä. Hutin div 1 pelaava.
Ja maali → Laidasta suojaamalla kohti keskustaa ja räpsälle ylös säbäranteella
Pakin lämärivirityksessä on kiva käydä tökkäämässä kiekko pois ja karata läpiajoon.