Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Mä oon nyt ne 6 jaksoa katsonut tuota Tulsa Kingiä ja on ollut ihan hyvä tähän asti :+1:

2 tykkäystä

Huom! Nuo olivat aakkosjärjestyksessä, ei paremmuusjärjestyksessä.

Luin tuon aamulla ja siellä oli pari jotka voisi katsoa joskus.

Mun mielestä teemat pitäis unohtaa kun arvostellaan mitä taidetta tahansa. Toki jos haluaa omat suosikkinsa esille niin sit otetaan se itselle mieluisin kriitikko.

Tytöt tytöt tytöt kyllä nähtävä kun saanut kehuja.

Oletko jo @Sardion päässyt päässyt näkemään elokuvan?

Rotten Tomateos on omaankin silmään ollut aina todella kummallinen.

Jos kaipaa jotain uutta katsottavaa niin googlettamalla “best tv shows 2022” tai “best movies 2022” antaa paremman lopputuloksen.

En ole vielä. The Menu on noista nyt nähtynä. Seuraavana Bones and Kill ja Holy Spider.

The Menu on ihan suosittelemisen arvoinen. 3,5/5.

Uudenvuoden klassikko:

Yle TV1 13:15 Illallinen yhdelle. :+1:

4 tykkäystä

Tänään tulee Lumikuningatar suorana Nokia Areenalta. Yle 2 näyttää kello 19.00 alkaen.

Pääsee näkemään miten Saravon potkulauta sujuu ja kuinka Peltolan polviblokki sujuu.

5 tykkäystä

Eilen tuli C-Morelta todellista “jääkuningatarta” Lappeenrannasta. Luultavasti tämän iltainen on se parempi versio.

2 tykkäystä

Suositellaan nyt tätäkin, jos jollain muullakin sattuu näkymään saksalainen 3SAT-kanava.

Perinteinen uudenvuodenaaton teemapäivä sisältäen konsertteja. Juuri Neil Diamond kiekaisi Australiassa Sweet Carolinen vuonna 1976, kohta tulee CCR:ää Lontoosta 1970, päivällä Brucea Barcelonasta 2002.

Myöhemmin tulee vielä mm. nyky-Queeniä ja keskiyön molemmin puolin Rolling Stones New Yorkista 2003 ja AC/DC Doningtonista 1991, huh huh!

Kaikkea ei tietenkään ehdi katselemaan, kun kai siellä Cask Roomissakin pitää jossain kohtaa käväistä. :grin:

4 tykkäystä

Tässä koko lista, CCR lopettelee just.

1 tykkäys

Mistä te tätä 3Sat HD kanavaa katselette tai minkä palvelun kautta?
Kiinnostaa kympillä. :star_struck:

Meillä on ihan tilattuna 3SAT ja ZDF Saksasta. Itse asiassa näitä tulee katseltua enemmän kuin Suomen kanavia. :shushing_face:

1 tykkäys

Siis miten, lautasantennillako?
Näkyyköhän Elisa Viihteen kautta tms. palvelulla.

Edit. Google on kova sana.

Tästä sitten striimaa Televiisioon. :guitar:

Se on joku DNA:n kanavapaketti, en muista tarkempaa nimeä.

Viesti siirrettiin ketjuun: The Walking Dead

Lumikuningatar -jääshow suorana Nokia Areenalta tv2 klo 19.00

1 tykkäys

Jos löytyy lautanen niin astrasta

edit: Huom, muuten tuolta tulee jotain saksalaisia sarjoja, ei musiikkia.

1 tykkäys

Saariselälle sanotut pätkät näyttäisivät olevan Pyhältä.

Tulsa King on muuten kova sarja.

1 tykkäys

Onko koko kausi katsottavissa?