Justified, The Blacklist, Ray Donovan, Power ja Banshee tulee mieleen nopeesti.
Herolta tuli tsekattua äsken The Proof. Ihan sielukas leffa ja tarina.
Oon kanssa pitänyt paljon tästä sarjasta. Eräilyn lisäksi koirat on lähellä sydäntä ja tässähän niitä näkee hienosti in action. Tästä sarjasta tuttuu Vesilahtelaiseen Minkki-Manuun muuten törmää toisinaan Tapparan peleissä.
Daredevilin kolmas kausi on näemmä ihan tasokasta menoa. Kuudes jakso menossa.
Netflixistä löytyy.
Jussi Vatasen juontama Pelipäivä-ohjelma on ihan laadukkaan oloinen katsaus eri jalkapalloseurojen kannattajiin ja -kulttuureihin. Kannattajista ei tehdä mitään fanihönöjä.
The Equalizer kakkonen oli varsin jämäkkä toimintaleffa. Denzel “Denzu” Washingtonin näytöstä.
Jaa siitä on kakkonenkin? Loistavaa! Denzel on huikea seppä.
Tuli tänä vuonna kakkonen. Denzel on todella kova. Laatutakuu on hänen elokuvissaan.
Äsken laitoin huomiselle liput varaukseen.
Osui aika raju arvostelu silmiin, huomenna viisaampia. Onko täältä joku käyny tsekkaamas?
Mä en oikein ole tästä kolmannesta kaudesta välittänyt.
Jos sarjan nimi on Daredevil, niin kovin vähän on seurattu punaista kyllä. Olen myös kuudennessa jaksossa menossa.
Tarkennetaan, että Daredevilinä pettymys, mutta muuten hyvä.
Nähty on Plevnan Scape-salissa ja oli aivan huikea kokemus. Elokuva pureutuu syvälle Mercuryn persoonaan ja ainakin tällaiselle bändin ja henkilön tarinaa yhtään paremmin tuntevalle, elokuva oli vaikuttava kokemus. Äänet pääsi hienosti oikeuksiinsa mahtavalla äänentoistolla ja näyttelijävalinnat oli jo itsessään nappisuoritus. Yhdennäköisyydet on jopa hämmentävän täsmällisiä ja Malek on kuin ilmetty Mercury ilmeineen ja eleineen. Kannattaa myös etukäteen katsoa tuo Live-aid konserttitaltiointi, se on käsittämättömän hienosti rekonstruktoitu elokuvaan, lyhennettynä tietenkin. Itse katsoin sen jälkikäteen ja vaikutuin entisä enemmän. Tälle leffalle on helppo antaa 5/5, samaa elämystä ei varmasti kotitelkkarista tule aikanaan saamaan kyllä.
Parin tunnin päästä (samaan saliin) menossa.
Vähän tässä jo fiilistellyt ja hakenut lämpöä samanlailla kun kotipeliin valmistuisi. Luvalla sanoen, olen todella fiiliksissä tästä.
Joo paljonhan tuossa seurataan muitakin hahmoja. Itse pidin kolmoskautta ehkä parhaana Daredevil-kautena tähän saakka.
Kai tuo tietty synkkyys iskee.
On kyllä synkkää tosiaan. Putkeen kun katsoo, niin itse kaipaisin hieman valoakin välillä. Kyllähän tämä otteessa pitää hyvin.
Juuri kotiuduttu plevnasta ja en oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla. Vaikuttavaa!
Helppo allekirjoittaa tuo scape salin äänentoisto!
Ei käynyt mielessäkään kuinka menee ihon alle.
Vahva suositus jokaiselle!
Näin jälkikäteen, loppujen lopuksi, oli kyllä paras Daredevilkausi tähänastisista.
Mitähän sitä sitten katsoisi…
Ihan viihdyttävä elokuva Bohemian Rhapsody oli. En kokenut että kovin syvälle henkilöhahmoihin tai bändin musiikilliseen kehittymiseen olisi päästy, kun elokuva meni tuollaisia tavallisia yksinkertaistuksen teitä kohti maaliaan, ja ilmeisesti parissa kohdissa härskisti oikaistenkin (esim. Mercury kait sai AIDS-diagnoosin vasta myöhemmässä vaiheessa eikä ennen Live Aid -esiintymistä). Juonenkuljetuksen mielessä ei siis juuri erottunut edukseen muista musiikkielämänkerroista kuten Ray ja Walk the Line (tai jopa kotimainen Ganes), mutta pääosan esittäjä (Rami Malek) oli kyllä paneutunut antaumuksella osaansa, ja sitten tietysti Live Aid -konserttiosuus oli toteutettu vaikuttavasti. Kyllä tästä kohtuu hyvä maku jäi, ja yhtyeen faneille varmaan vielä parempi.
The Haunting of Hill House (Netflix) on mielenkiintoinen tv-sarja. Periaatteessa perinteistä kummitustalokauhua mutta on siinä paljon muutakin. Hieno (piinaava ja odottava että milloin tapahtuu) tunnelma. Itsecolen katsonut vasta 3 jaksoa mutta vakuutti jo meikäläisen
Sitten voi myös yrittää bongailla kummituksia (muutamat bongasin ilman listaa)
Joo, tämä on jostain syystä listallani tosi korkealla. Olen kuullut sekä hyvää, että pahaa. Netflix haluaa välttämättä antaa minulle ilmaisen kuukauden, niin pitää se jossain kohtaa lunastaa ja pistää kauhua koneeseen. Tosin kauhu on pääsääntöisesti ja lähtökohtaisesti huonoin genre mitä on, mutta on liejun seassa helmiäkin.
IMDB:ssä ihan pätevä arvosana 9, kun äänestäjiä on 57 000, mutta tuskin arvosana ihan noin korkeana pysyy, jos äänestysmäärät nousee.
Oli hyvä sarja. Katselin sarjan illalla pimeässä, niin oli kyllä jotenkin todella hyytävä omasta mielestä.
Ilmeisesti jaksaa aika pitkälti mielipiteen kahtia. Kannattaa ehdottomasti katsoa silti.