Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Hyvä dokumentti Yle Areenassa sodasta tietoverkoissa:

Dokkarin aiheen lopputulema kääntyi hieman itseään vastaan ja tämän seurauksia nähdään nyt.

Esim.

Lisää:

1 tykkäys

Tylyä on meininki.

Heikki Paasonen Show.

En nyt hirveästi kumminkaan suosittele,mutta yritystä tässä on. Uutta kumminkin vastaaviin. Mutta ei toi Paasonen kyllä haastattelijana ole kummoinen,juontaja on sen duuni.

Tuliko nyt varmasti oikeaan ketjuun??:astonished:

1 tykkäys

En tiedä,mutta otsikon ym oli ratkaiseva.

Seuraako kukaan täälä Walking deadia? Itse olen joka kauden katsonut ja aikamoisen koukuttava sarja ollut itelleni. Fear the walking dead olisi vissiin aika lailla samanlainen onko tätä kukaan katosonu?

Jos tykkäät TWD:stä, varmaan tykkäät myös FTWD:stä. Hahmot ainakin on melko samanlaisia. Siis saman tyyppisiä, tunnistettavia. Samalla mallilla tehty. Sellaisia puusta veistettyjä.

1 tykkäys

Molemmat seurannassa. Loistavaa ja koukuttavaa settiä. Walking dead:n uusimman kauden loppu jaksoja odottaa tällä hetkellä niin kuin pikku lapsi Joulua. Tulis jo maanantai…

Ilmeisesti tästä Fear the walking deadista on tullut jo pari kautta? Joo itse kanssa odottelen tuota maanantaina ja kohtahan se on taas :smiley:

Pari kautta tosiaan tullut. Juoni saman tyylinen kuin alkuperäisessä, mutta ei haittaa. Kolmas kausi taitaa tulla sen jälkeen kun Walking Dead jää tauolle. Muistaakseni jostain luin että ovat suunnitelleet julkaisut siten että saadaan kalenteri täyteteen zombi-kaaosta. Toisen mennessä tauolle toinen aloittaa.

Loistavaa, täytyypä tällä punaisella sekunilla heti aloittaa tuon toisen sarjan katsominen. Vkl on pyhitetty nyt sille!

1 tykkäys

Prison Break (Pako) 5. tuotantokauden 1. jakso on nyt Ruudussa, suosittelen katsomaan, olipahan hyvä… Koukkuun jäi heti… :slight_smile: Vaatii tosiaan Ruutu palvelun toimiakseen.

4 tykkäystä

Eikö ne nyt herranjestas päässeet jo ainakin 4 kertaa pakoon?

2 tykkäystä

Tämä sarja toistaa itseään niin kauvon, että he ovat paenneet 10 eri vankilasta ja sitte on aika jäädä eläkkeelle vankilaan.

3 tykkäystä

Voiko jostain palvelusta nähdä Walking Deadin kutoskauden? Olikohan se Viaplayn ilmanen kuukausi, kun maratoonasin kaikki 4 vai 5 kautta mitä siellä oli, ja nythän tuli Foxilta tuo 7.kausi, mitä en luonnollisesti halunnut katsoa. Saattaa jopa siis olla, että 5 ja 6 kaudet ovat nyt vielä rästissä. DVD -kaupoille en mene, enkä netistä ala lataileen.

Eihä ne ole ku kahesta vankilasta paennu. Eka kaus oli todella hyvää settiä. Jaksoja pakko katsoa monta peräkkäin… Kakkos kaudesta ei jäänyt mitään muistikuvia, jonku rahakätkön peräs siel mentii. Kolmoses oli jotain ideaa taas kun päädyttiin panaman vankilaan. Nelos kauden salaliitto teoriat meni taas yli ja pahasti. Nyt olisi siis pariton kausi, mikä voisi tarkottaa ihan katsottavaa viihdettä :smirk:

Oisko Netflixissä?

Taitaa olla ainoa toi viaplay mistä näkee mutta sieltähän puuttuu ainakin 6.kausi. Foxplaysta ei harmillisesti löydy kuin uusimmat jaksot.

Itse on tullut nähtyä jokainen jakso tähän mennessä ja mikään muu sarja ei ole koukuttanut näin pahasti.

Sattumalta huomasin kanssa, että pako jatkuu ilmeisesti 7 vuoden tauon jälkeen. Ja Michael onkin yllättäen hengissä ja vankilassa totta kai. Tykkäsin sarjasta, mutta se harmitti, kun sitä vain venutettiin ja venutettiin. No katsotaan kuinka nyt käy.

Näin se on, 6.kautta vaikea löytää. Tosin siihenkin tuli vastaus tuonne privaattilaatikkoon, eli matka jatkuu.

Mulle se koukuttavin on Game of Thrones. Onneksi kohta on heinäkuu ja uusi kausi ovella.