Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

The Haunting of Hill House on ollut tähän mennessä oikein hyvä. Toki sisältää melkein kaikki kasari-kauhuelokuvien perustemput, mutta juonta ja ideaa on tälle lajityypille epänormaalin paljon.

1 tykkäys

Komppaan ja suosittelen. Nihkein ennakko-odotuksin rupesin katselemaan tätä srjaa, mutta on koukuttanut tehokkaasti. Sopivasti muuta draamaa tuon kummittelun rinnalla ja kummittelut toteutettu just sopivan vähäeleisesti. Ennalta-arvattava toki, mutta eipä tuo ole häirinnyt.

edit: töpeksin aluksi lainauksen kanssa.

Yle Teemalla/Femmalla lauantai-iltana klo 21:36 Cinema Paradiso, ja heti perään klo 23:36 Taistelu Algeriasta. Antoisaa elokuvailtaa.

Mistäs löytäis Niket kunnon laadulla tänä päivänä?

Nikke Knatterton DVD on olemassa. Olen ostanutkin yhden sellaisen mutta annoin sen lahjaksi siskon pojille. Ehkä niitä löytyy vielä jostain.

1 tykkäys

Aikuisen naisen joulukalenteri. Parasta sitten Histamiinin.

“Tv-sarja laajentaa lokakuussa 2017 ensi-iltansa saaneen Tuntematon sotilas -elokuvan tarinaa. Viisiosainen sarja sisältää puolitoista tuntia materiaalia, jota ei ole nähty elokuvaversiossa.”

4 tykkäystä

Pienoiset odotusarvot tälle. Pekka Parikan Talvisota -elokuvasta tehty viisiosainen tv-sarja on yksi kovimmista kotimaisista tuotannoista.

9 tykkäystä

Samaa mieltä…Talvisota pitää katsoa aina tuona pitkänä versiona…Se teatteriversio on semmoinen tynkämalli loistavasta leffasta…

1 tykkäys

Toivottavasti tässä on enemmän Lehtoa. Lehto on mun suosikkihahmoni Tuntemattomassa sotilaassa, ja Lehdon roolin pienuus on oikeastaan suurin epäkohta tuossa uudessa Tuntemattomassa. Muuten pidin kyllä.

1 tykkäys

Kerran viikossa. Saija Lentonen on aivan ihana.

Tämä elokuva menee tänään varmaan katseluun, kun olen huomannut että on kehuttu. Hieman arveluttaa tuo merkintä, että on musikaali. En ole oikein musikaalien ystävä välttämättä lähtökohtaisesti.

Löytyy kai Netflixistä.

Oli hämmentävä elokuva. Omituisia tarinoita, jotka eivät liity toisiinsa.

1 tykkäys

Ylennsä pidän Coenin veljesten elokuvista, mutta tästä katsoin ensimmäisen tarinan ja totesin ettei uppoa ja lopetin.

Coenin veljeksiltä voin suositella ainakin näitä leffoja: Big Lebowsky, A Serious Man, O Brother Where Art Thou?, Fargo ja No Country For old men. Järjestys on omasta mielestä paremmuusjärjestys. Muutkin Coenin veljesten leffat ovat hyviä, mutta nämä ovat täysiä kymppejä.

2 tykkäystä

No Country omia lempparielokuvia all-time ja hands down.

5 tykkäystä

The Last Kingdomia on tätä nykyä tarjolla 3 kautta, joista itse olen pääsemässä kakkosen juuri loppuun. Toinen kausi on ollut melkeimpä ensimmäistä parempi - juoni rullaa rivakasti eteenpäin.

Onko kukaan tuota Aallonmurtajaa katellut?

Mietin että alkaisko kattoon.

Eikös se ainakin saanut kovasti kehuja jossain??
Itse en siis ole sitä katsellut.

1 tykkäys

The Last Kingdom S03

Kelpo ykkösen ja mainion kakkosen jälkeen kolmas kausi onkin sitten se kun taso laskee. Homma menee venyttämiseksi, jossa koko kausi tuhrataan tylsään sivujuoneen (viettelevä shamaaniakka), eikä pääjuoni (viikinkien invaasio, valtaistuinpeli) etene mihinkään.

Minun mielestä taso ei ole laskenut millään tapaan. Aivan loistava sarja ja 4 kausi tulee 2019/2020. Jokane jakso katottu ja ei ole muuta kuin posiivista sanottavaa.

1 tykkäys