Verorahoilla tuotettu Team Whack kannattaa katsella. Kyseessä on minisarja dokumentteja, jakson pituuden ollessa reilut 10 minuuttia. Team Whackin jäsenet demonstroivat periaatetta ja käytäntöä kuinka erilaisia hakkerointeja tehdään. Osansa saavat taloyhtiön ohjausjärjestelmä, auto, identiteettivarkaus jne.
Toteutuksesta voi olla montaa mieltä CSI-jäljittelyineen, mutta tässä on hyvä opetusarvo jos auttaa katsojaa tajuamaan miten helppoa homma on ja ylätason periaatteita siitä miten se tehdään.
P.S. Olethan laittanut 2-vaiheisen autentikoinnin päälle täällä ja sähköpostissasi?
Jos on yhtään rockin ihmisiä, voi hyvin suositella juuri Netflixiin ilmestynyttä The Dirt - elokuvaa, joka kertoo Mötley Cruesta. Juuri tuli katottua, ja kyllä se tämmöiseen pieneen mötikkäfaniin iski hyvin. Saa hyvin selville millaista menoa se on ollut tuolloin rockin huipulla, ei toki kaikilla, mutta mötikät meni aina vähän pidemmälle kuin muut. Itse en tuota törkytehdas - kirjaa ole lukenut, mutta Nikki Sixxin päiväkirjamerkintöihin perustuvan Heroiinipäiväkirjan olen lukenut, joka kertoo tietysti enempikin bändin basistin Nikki Sixxin elämästä ja hänen huumekoukeroistaan, mutta kuitenkin katselemisen arvoinen elokuva! 3,5/5
Itse fanitan Ricky Gervaisia ja Humanity on mielestäni Netflixin parhaimmistoa mitä tulee stand-up specialeihin.
Pakkohan tämä After Life oli katsoa kun sen huomasin. Yleensä tälläinen draama ei ole ihan sitä genreä mitä suosin mutta tätä on pakko kehua.
Loistava käsikirjoitus. Aihe on sellainen että monen lähi- tai tuttavapiiristä löytyy aihetta likeltä menevä kohtalotoveri.
Se varmaan on syy miksi sarja vie katsojan tunnetilan aivan ääripäästä toiseen.
Sarja taisi olla 6 kpl 30min jaksoja eli on aika nopeasti katsottu. Ilman ennakkoluuloja, voi suositella ihan kaikille!
Mun mielestä The Dirt on tehty liian komediamaiseksi elokuvaksi. Toki katsomisen arvoinen pätkä oli mutta itse olen pitänyt enemmän esim Bohemian Rapsodystä ja The Doorsista.
Eilen kerkesin itsekin katsomaan tämän The Dirt elokuvan, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Itselle kyllä upposi hienosti, koska bändiä olen seurannut sieltä Shout at the Devilistä asti.
Suosittelut, jos Sex and drugs and rock and roll and total mayhem kiinnostaa.
Nyt vasta ollaan katottu Handsman tailia, ja on kyllä hyvä! Vähän vääränlaisen kuvan sai alkuun juoni selostuksesta. Ensimmäisen neljän jakson jälkeen sattuu ja tapahtuu, mammakin tykkää…
Fear of the walking dead yllättäen parani edetessään.
Mad Max: Fury Road tulee tänään lauantaina ensiesityksenä televisiosta. Sub @ 21.00. Jos et ole nähnyt, iso suosittelu tälle rainalle. En oikeastaan halua sen enempää hypettää, mutta hyvä elokuva.
Oliko muuten lähes käsittämättömästi ensimmäinen tämän elokuvan maininta tässä ketjussa?
Oikeastaan kaikki Mad Max -leffat on toisistaan hirmuisesti poikkeavia. Vähän niinku Terminator-saagassa. “Mad Max ykkönen” oli lähes taiteellinen, kun kakkonen kiteytti kasaritoiminnan bensankatkuisen esanssin. Kolmonen sitten sitä ysärin huonompaa puolta: waterworldmainen tapaus. Fury Road on loistava modernisointi omilla nerokkailla kikoillaan.
IMDb jakaa mielipiteitä, mutta tässä kohtaa hyvä työkalu, kun ääniä lähes 770 000 ja keskiarvo kasin päälle. Tietenkään kaikki ei tykkää, mutta uskoisin, että useimmat.
Nyt kun pohjustit noin kattavasti, niin tajusin, että en varmaan ole edes nähnyt ykköstä, en tiennyt että niitä on noin monta! Juurikin tuo 81 vuoden kakkososa oli se mikä aikanaan oli kova leffa!
Tästä tapauksestahan on HBO:lla dokkarikin. Luin jotain kommentteja, niin kehottivat monet kattoon tän sarjan eka ja sit dokkarin, jos viä kiinnostaa. Itellä kumpikin “listalla” mitä sitten ehkä joskus kun…
Luontospektaakkeli Our Planet on julkaistu Netflixissä. Tarjolla on taattua laatua, eli visuaalisesti upeaa tykitystä ja luontotietoutta jota kuljettaa Sir David Attenboroughin samettinen ääni.