Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Itte jäin totaalisesti koukkuun, torella hyvä espanjalainen sarja.

1 tykkäys

3 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Suositele videostreameja ja vlogeja

@Heka8835 aloittama ketju suosikki näytteliästä nosti mieleen yhden elokuvan. Kannattaa katsoa Tony Jaan elokuvan Ong bak. Jos löydätte sitä jostain, Bruce Lee/Jackie Chan tyyliä.

Ong Bak (2003) trailer - YouTube

Edit: Linkki ei näykään normaalisti, kyseessä siis traileri Ong bak leffaan…

Rahapajaa nyt katsottu 3 kautta, onko joku sarjaa seurannut huomannut että esiintyjien joukossa on myös yksi oman urheilulajinsa suurimmista tähdistä?

Juu. Neymar esittää munkkia juurikin 3.kaudella.

Viikonloppuna tuli katsottua Sion Sonon uusi elokuvaThe Forest of Love ja voin antaa ison suosituksen. Aikasemmin olen katsonut Sonolta vain Cold Fishin ja sekin iski todella kovaa.
The Forest of Love löytyy Netflixistä, antosia elokuvahetkia!

Olipahan juuri sen verran huono leffa maanantaina TV1:ltä nähty Hevi reissu -elokuva, että riman alitus ei edes tiputtanut rimaa.

Pari sisäpiirivitsiä kohderyhmälle osui ja upposi - muille ei ehkä niinkään.

Arvio: Hevi reissu (elokuva)

• Kohderyhmälle: 6.66/10
  • Kaikille muille: 3.34/10

Sehän kuullosti ihan siltä kuin sikaa tapettaisiin: - Ei se ollut sika, se oli vuohi -Xytrax

“Hevi reissu” -elokuva Yle Areenassa: Hevi reissu | Yle Areena

Myös jatko-osa tulossa - kuinkas muuten:

Katselin tos Areenasta tommosen 20v tauon jälkeen Maalaiskomediaa Vain muutaman huijarin tähden ja voin kyl suositella lämpimästi. Mukavan leppoista menoa ja piristää kummasti koronakaranteenipäiviä

Turvetta ja timantteja, Mooseksen perintä ja peräkamaripojat kuuluu tohon sarjaan kans, jos ny joku innostuu😁

12 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Jääkiekkoaiheisia videoita

Vain muutaman huijarin tähden tulee alkuiltaisin ma-pe ja uusinta seuraavana aamupäivänä. Peräkamaripojat alkaa tiistaina muut varmaan sen jälkeen. On kyllä hyvää viihdettä ja tietenkin P. A Turpeisen Tappara lippis antaa lisäarvoa. Kanava on yle TV2

4 tykkäystä

Mulla käynyt ihan päinvastoin,korona vähentänyt huomattavasti aikaa töllön ääressä. Mut suositelkaa mulle jotain hyvää musiikkidokkarii yms. Oon kaikkiruokainen musan suhteen,tai no sinfonia ei pelitä. Tai sitten jotain tosielämään perustuvia elluja voisi mennä.

DNA

• TV-sarja, alkanut 2019
  • Katsottu: Yle Areena
  • IMDB 6,8
  • Kuvaus: Pohjoismaiset rikossarjat ovat oikeastaan viimeiset kymmenen vuotta olleet pinnalla aina mestarillisesta Sillasta (2011) lähtien. Tanskalaissarja DNA ei ole lajityypin parhaimmistoa, mutta ei huonoimmastakaan päästä. Näyttelijäsuoritukset ovat kohdillaan ja juoni on itse asiassa varsin vetävä niin, että sarja on pakko katsoa loppuun, kun riittävän pitkälle pääsee. Jos on katsonut paljon poliisisarjoja, niin jossain määrin ennalta-arvattava ja tavanomainenkin DNA on, mutta se on silti riittävän koukuttava. Kyllä tämä kannattaa katsoa, jos dekkarit miellyttävät. Hyvää korona-ajan viihdettä kotisohville.
  • Tuomio: 3,5/5 (kohtalaisen hyvä)
2 tykkäystä

@Kilo ja muutkin. Tuosta Netflixissä olevasta The Rain -sarjasta sen verran, että tosiaan lähtee ihan mielenkiintoisesti käyntiin ja juoni on mielenkiintoinen. Mutta homma vedetään viimeistään toisella kaudella läskiksi. Typerää itseään toistavaa draamaa ja lapsellisia juonenkäänteitä. Harmi, potentiaalia olisi ollut.

IMDB arvio taisi olla 6,3 tälle sarjalle.

1 tykkäys

Tuo Bohemian Rhapsody (2018) - IMDb ei toki ole dokkari, mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen.
Kyseessä siis leffa Bohemian Rhapsody

2 tykkäystä

Muutama musadokkari mistä itse pidin Netflixillä.

Rolling Stones Kuubassa.
https://www.netflix.com/watch/80148239

Tricky Dick & The Man in Black

Clive Davis, The Soundtrack of Our Lives

2 tykkäystä

Pakko suositella Maradonasta tehtyä dokkaria. Kävin jo elokuvissa katsomassa, mutta nyt löytyy Areenasta.

Erinomainen dokumentti, äärimmäisen mielenkiintoisesta ja mielipiteitä jakavasta persoonasta.

7 tykkäystä

The Doors dokumenttielokuva. Kertojana Johnny Depp

5 tykkäystä

Olikos tämä ”ranskis jo mainittu”? Bond tyylistä räiskettä on turha odottaa, mutta yllättävän koukuttava. Olen nyt katsonut 7/40 jaksoa.

”Sarja kertoo Ranskan salaisen palvelun osastosta, le Bureau des Légendesista, jonka alaisuudessa ympäri maailman kriisialueita sijoitetut vakoojat työskentelevät väärän identiteetin turvin. Sarja perustuu entisten agenttien todellisiin kokemuksiin, mikä tekee sarjasta todenmukaisen.”

2 tykkäystä

HBO
Bosch, kausi 6=>

3 tykkäystä

Jees, odottanut kuin kuuta nousevaa !

1 tykkäys