Sininen runko maalissa ![]()
Olispa ollut mahtava nähdä Larmi jäällä tuo maski päässä. Yksi hienoimmista mitä olen ikinä nähnyt.
Tänään ku lueskelin Larmin twitteriä, tuli mieleen, että jos Larmi olis jääny Tapparaan ja Tapparalla olis koko kauden ollu voittava maalivahti. Ni sillon oltais oltu vähintäänki ihan Kärppien imussa ja kaikki odotukset tapissa. Sillon olis vielä enemmän ärsyttäny toi korona ja kauden loppuminen. Nytki ärsytti, mutta mestaruusprosentit ei ollu ihan niin korkeet Tapparalle, että kauden loppumisen kanssa pysty elään. Tsemiä Larmille jatkoon!
Kyllä Garteigin otteet olivat läpi kauden voittavia. Itsellä eniten harmitti kauden keskeytys, koska olisin halunnut nähdä Gartsin kevätvireen ja jos kesken kauden olisi voinut Larmiin vaihtaa niin en olis vaihtanut.
Sattuuko joku tietämään missä on se Emil Larmille Tapparaan maalattu maski?
Aika sekalaista viestiä on tullut siltä suunnalta. Tuskin ihan heti hypätään koneeseen, mutta tilanteet voivat muuttua nopeastikin. Päivä kerrallaan. Siihen asti keskitytään omiin hommiin, Larmi kommentoi MTV Urheilulle.
Koen, että Liigassa myös pusketaan pelaajia enemmän eteenpäin, kun taas siellä pelaajille annetaan mahdollisuus vain tavoitella omaa unelmaa ja nousua NHL:ään. Harjoittelemme esimerkiksi tällä hetkellä Liigassa paljon kovempaa kuin kertaakaan siellä, Larmi näkee.
Olen itse miettinyt tosi vähän, ketä maalivahteja Pittsburghissa on tiellä, ja mitä vaatisi päästä heidän edelleen. Koen, että ajattelutavan pitää lähteä siitä, mitä itse teen joka päivä. Se johtaa hyviin asioihin lopulta. Siellä on niin paljon muuttujia, joihin ei voi itse vaikuttaa. On keskityttävä niihin asioihin, joille voin tehdä jotain.
Larmi Pelsuun
Toivotaan että alkaisi musta taas tarttumaan. Kahteen kauteen ei ole saanut mitään kiinni ja pelit jäänyt vähiin.
Larmi on jossain määrin yliarvostettu maalivahti omasta mielestäni.
Ja varuillaan pitää olla Pelsujen maalin edessä, muutoin tulee hylättyjä maaleja.
Älä sitten yliarvosta häntä😀
Juu, en minä yliarvostakkaan. Moni muu sen tekee yhden mestaruuden takia.
Tämä on tärkeä pointti. Toivottavasti Liigan toimesta Larmi on tässä suhteessa merkattu mies. Vaikka muuten minulla ei olekaan miehestä pahaa kerrottavaa niin toiminta HPK:ssa playoffeissa oli oikeasti yököttävää. Toki ei kai siitä Larmia pitäs syyttää, että tuo menee läpi - kertoo se jotain Liigastakin. Oli vaan semmosia sukelluksia kaverin takamukseen maalilta, että jokainen näki, mikä oli niissä tavoitteena. Säälittäväntä hommassa on se, että taitotaso ei missää nimessä edellyttänyt tuollaista touhua.
Hienosti on Larmi tullut Liigaan takasin, jo 3 nollapeli tälle kaudelle. Ja Pelicans muutenkin mukavassa lennossa.
Tapparan kovin maalivahtihaku vuosiin. Harmi ettei pelannut meillä peliäkään.
Otti silti ihan jäätäviä harppauksia urallaan meillä. Mun mielestä voi puhua Tappara-kasvatista. Kiertelee vähän keräämässä isoja rahoja (mm. Lahdesta) ja tulee sitten takas.
Nyt meni ohi. Ei kai Larmi ole edes junnuna pelannut Tapparassa?