Eppu Normaali lopettaa vuonna 2026

Pitivät juuri mediatilaisuuden jonka arvoon kuuluvana juontajana toimi Matti Rönkä.
Vikat keikat areenoilla 6.6 Töölö ja 8.8 Ratina. Lisäksi keväällä akustinen konserttisalikiertue sekä kesällä 10 festarikeikkaa.
Stadionkeikkojen liput myyntiin 28.10

5 tykkäystä

Se oli sitten siinä tosiaan, IS:n juttu aiheesta alla.

”Syrjän mukaan yhtye voisi lopettaa ”hiipuen hiljaa pois” motivaation lopettaneena tai sitten tehdä, kuten he ovat päättäneet.

– Meillä on mennyt keikat viime vuosina paremmin ja paremmin ja tuntuu vähän hassulta lopettaa, kun itse asiassa menee vain paremmin, mutta se on ehkä juuri oikea hetki poistua, koska jää hyvä mieli.

– Tämä on strateginen ja taktinen veto”.

Vieläkin harmittaa, ettei tullu lähdettyä katsomaan, kun viimeksi Ratinalla soittivat (en muista vuotta), mutta toista kertaa en samaa virhettä tee!

Todellakin täytyy olla paikalla jos suinkin kerkeän.

Jokohan nyt oikeasti? Näyttäisin kuvatodisteiden perusteella olleeni heinäkuussa 2012 Räikkärockissa mitä mainostettiin Eppujen jäähyväiskeikkana, jos ei muisti heitä täydellisesti häränpyllyä. Niin se aika rientää

Jollain tasolla lopettivat jo aikoja sitten. Uusia biisejä eivät ole tehneet pitkään aikaan.

Hieno bändi. Ensimmäinen itse ostamani levy on Repullinen hittejä kokoelma.

Jollain Ratinan keikalla olin, vuosia tästä on ehkä 20? Oli hyvä keikka. Eiköhän näillekin herroille jo eläkkeen suo.

Luulin tosiaan, että on lopettanut jo aikapäiviä sitten, mutta enpä niin paljon ole seurannutkaan Eppujen tekemisiä viime aikoina.

Ja hyviä biisejä ei oo tullu varmaan vuoden -91 (Urheiluhullu) jälkeen. Tosin ei niitä sitä ennenkään kovin montaa tullut. :joy:

Mutta onhan tuo merkittävä bändi, ei käy kiistäminen. Ilmiö jopa.

1 tykkäys

Joo, oisko joskus 2007 tullut viimeisin levy missä on uusia biisejä. Ei se tainnut häävi levy olla Eppujen tasolla ainakaan omasta mielestä.

1 tykkäys

Kopioitu lippufi:n uutiskirjeestä

Eppu Normaali: Kaikki häipyy, on vain nyt -jäähyväiskeikat

Akustinen konserttisalikiertue
28.1. Kuhmo, Kuhmotalo
29.1. Oulu, Madetojasali
30.1. Pori, Promenadisali
6.2. Hämeenlinna, Verkatehdas
7.2. Tampere, Tampere-talo
12.2. Helsinki, Kulttuuritalo
13.2. Järvenpää, Sibeliussali
14.2. Turku, Logomo
18.2. Jyväskylä, Paviljonki
19.2. Mikkeli, Konserttitalo Mikaeli
20.2. Kuopio, Musiikkikeskus
5.3. Kouvola, Kuusankoskitalo
6.3. Lahti, Sibeliustalo
7.3. Hyvinkää, Hyvinkääsali

Kesäfestivaalikeikat
Julkistetaan myöhemmin

Stadion- / areenakonsertit
6.6. Helsinki, Bolt Arena
8.8. Tampere, Ratinan stadion

2 tykkäystä

Tuo keikka mitä tarkoitan taisi olla 2013-2017 välillä. Olikohan Tampereen kaupungin sinfoniaorkesterikin samaisella keikalla?:thinking:

1. Mukana oli Tampere Filharmonia, johtajana Santtu-Matias Rouvali. Tulee siis 10 v. ensi kesänä kun tuo Ratinan viimeiseksi ilmoitettu keikka on ensi vuonna.
1 tykkäys

Juu tätä haettiin!:+1:

1 tykkäys

Onko kukaan löytänyt OmaElisasta koodia jolla pääsee ostamaan liput jo tänään?

Tulee varmaan ysiltä, kuten tuli Nylon Beatin keikoillekin.

1 tykkäys

Sähköpostitse tuli Elisalta viesti, mutta homma edellyttää asiakkuutta ja liittymistä etuohjelmaan, eli ei ainakaan tuossa tapauksessa ole mitään koodia tms.
Ainakin minulla toimii noin, ja kun nuo mainitut ehdot täyttyvät.

Juu kuulun Etuohjelmaan, pikkasen hämäävä viesti siellä OmaElisansivuilla ”Ennakkokoodin löydät OmaElisasta.”

Olis siihen voinut lisätä ”klo 9 alkaen”

1 tykkäys

Elisalla ilmeisesti hässäkkää sivuilla. En ainakaan itse pääse tällä hetkellä kirjautumaan.

2 tykkäystä

Jep, taitaa olla jumissa kuorman takia. Olin jo sisällä ajoissa mutta klo 9.00 meni jumiin. Mobiiliappiksella ilmoittaa vikakoodia kun yrittää kirjautua sisään

1 tykkäys