Eppu Normaali lopettaa vuonna 2026

Se on pistettävä aamuksi näppäimistö ja sormet notkeaksi! Tänään olin liian hidas :lying_face:

Ekalle Ratinan keikalle oli viime viikolla ennakko-osto-oikeus Elisan etuohjelmalaisille. Onko meistä kenelläkään tietoa paljonko tuo ”rajoitettu” määrä mahtoi olla?

Urheiluhullukin on vissiin alunperin vuosimallia -89. Että jopa vuoteen -90 (Tahroja paperilla ym.) voi katsoa bändin hittitehtailun päättyneen kuin seinään.

Onhan tosin Suolaista sadetta -04 saanut ihan kivasti radiosoittoa ilmestyttyään, ja onkin ihan hyvänkuuloinen biisi.

1 tykkäys

Eipä ollut toivoakaan saada lippuja. Liian pieni lato varattu noin suurelle yhtyeelle.

1 tykkäys

Sunnuntaina Elisan kautta Bolt Arenalle liput. Yllätyin ,että vielä sai silloin.

Suolaista sadetta tais olla ekan Varesleffan tunnaribiisi

Liput ratinaan hankittuna heti kun myynti aukesi

1 tykkäys

Multa nyysittiin maksuvaiheessa kenttäliput.
Lopulta käteen jäi jotkin seisoma jee jee liput.
Mitenkäs tälläinen jee jee eroaa perus kenttälipusta?
Lippupalvelu ei näytä mitään katsomokarttaa mistä näkisi.

Jee & jee on parempi seisomapaikka. Kenttälippu on seisomapaikka kauempana lavasta.

Kartta

1 tykkäys

Liput hommattu kahdelle keikalle, Bolt Areenalle ja Hyvinkääsalin akustiselle. Kolme ihmistä oli tahoillaan Elisan ennakkomyynnin alkaessa lippuja yrittämässä, mutta 2 meistä ei päässyt edes kirjautumaan Elisan sivuille. No, lopputuloksena Bolt areenalle pääkatsomosta kyllä liput saatiin, mutta aika kaukaa lavasta eli pelastakoon tunnelma keikan, kun sitä “näytöiltä” katsotaan :thinking: . Hyvinkääsalin akustiseen keikkaan aivan “ykköskorin” paikat ja se lämmittää mieltä. Olen jo sen verta vanha karpaasi, että kun nämä nyt ovat jäähyväiskeikkoja, niin toivon kovasti, että Eput esittäisivät paljon myös vanhempaa tuotantoa, eikä vain suurimpia listahittejä.

2 tykkäystä

Yksittäisiä lippuja vielä tuurilla saa. Hetki sitte sain yhden lipun Pe keikalle b-katsomosta.

Kaiken sekoilun ja säätämisen jälkeen mulle jäi 2kpl ylimääräistä lippua 6.6. Helsinkiin, kenttälippu k-18. Voi laittaa yv, jos jäi liputta

Vaivihkaa on ilmestynyt vielä torstaille (6.8.) keikka Ratinaan, huomenna klo 9 alkaa myynti. Vielä on mahkut metsästää lippu jos sellanen puuttuu!

https://www.lippu.fi/event/eppu-normaali-kaikki-haipyy-on-vain-nyt-jaahyvaiskeikat-stadion-areenakonsertit-tampereen-stadion-20892601/

1 tykkäys

Uskooko joku, että lopettavat nyt? Näiden kaikkien keikkojen mitä nyt järjestävätkään jälkeen tulee vielä keikkoja. Niinhän nuo ovat ennenkin tehneet, ei tämä ensimmäinen lopetus ole.

1 tykkäys

Kyllä ne nyt lopettaa..

2 tykkäystä

Joo jää nähtäväksi. En löisi vetoa sen puolesta.

1 tykkäys

Mä voisin tästä vaikka lyödäkin vetoo, kyllä mä Torvisen sanaan luotan..

1 tykkäys

Samoin. Keikkailu loppuu. Musa tai musanteko ei.

2 tykkäystä

Musiikkia voi tullakin, mutta esiintyminen loppuu.

1 tykkäys

Lisäkeikan lisäkeikka:

1 tykkäys