Eric Norin

Eric Norin on kaksi edellistä kautta edustanut Ruotsin SHL-liigassa pelaavaa Brynäsiä. Viime kaudella hän pelasi 51 ottelua tehopistein 2+9=11. Ennen Brynäs-kausiaan Norin pelasi Tukholman AIK:n ja Almtunan riveissä yli 280 Allsvenskanin ottelua. Norinin ensi kauden kattava sopimus Tapparan kanssa sisältää koeajan.

24 tykkäystä

Tervetuloa Tapparaan Eric!

5 tykkäystä

Norinin terveiset tapparalaisille.
Fiksulta tyypiltä vaikuttaa, vaikka otanta onkin pieni.
Välkommen Eric!

https://www.instagram.com/tv/CDTcq_NgCbb/?igshid=ufp1ncsxjjye

7 tykkäystä

Tervetuloa. Liekkö tryout sitä varten, että voidaan katsoa onko miehestä kiekolliseksi uhaksi. Jos on - Kemmua korvaamaan? Jos ei - takaisin markkinoille?

Anyways, täysi SHL-kausi takana kertoo siitä, että peruspakkina mies on laadukas varmasti.

1 tykkäys

Tervetuloa omasta puolestani, toivottavasti pelaa hyvän kauden ja pysyy terveenä…

3 tykkäystä

Olisiko tryout sittenkin vielä pieni takaportti Kemiläisen jäämistä varten? Tuskinpa kuitenkaan.

Joka tapauksessa hienoa, että saatu pykälä sopimukseen. Ei ole isoa riskiä tässä.

3 tykkäystä

Tervetuloa Eric, toivottavasti onnistuu mitä valmennus vaatii.
En oikeen osaa mitään odottaa kun en pelaajaa tunne, mut luulis että naapurimaasta tulee laatua.

Alkaa olemaan ihan :mikki: tason tekemistä, kun täyden SHL-kauden pelanneelle pakille laitetaan tryout.

Spekulaatio: Laitetaan kiekolliseen rooliin ja jos ei verkko heilu niin vaihdetaan miestä.

11 tykkäystä

Kyllä tähän oli ihan hyvä idea katsoa miehen sopeutuminen tryoutin kautta. Toivotaan että on hyvä vahvistus meille.

2 tykkäystä

Minun spekuloinnit varastit älä yritä :point_up:

2 tykkäystä

Ja vielä puhutaan, että Liiga ei ole Euroopan paras sarja​:grin::grin::grin:

3 tykkäystä

Toinen spekulaatio: tämä try-out tarjoaa riskienhallintaa koronan varalta.

Ja vielä kolmas: jos Partajeesus (Polasek) tms. tulee saataville (tai on jo kiinnitetty verorajalle), niin tryout helpottaa peliliikkeitä.

Toivotaan tietysti, että Norin onnistuu vielä Fälthiä ja Ytterelliäkin paremmin.

3 tykkäystä

Itse olen ihan innostunut tästä hankinnasta, näen tässä tietyn jatkumon.
Tämä on mielestäni myös rosteria katsoen ja venkslaten järkevä hankinta.

Uskon että hankinnalla haettiin edullisempaa leveyttä kasuaalisti ja rauhallisesti pelaavan peruspakin rooliin, joka osaa myös avata yksinkertaisesti ja järkevästi, sekä sijouttautua kentällä sulavan hyvin.

Joku näissä tietyn tyypin ruotsalaispakeissa on onnistunut, ja monella on ollut yhtäläisyyksiä nimenomaan sen kanssa, ettei kentällä tule järin iso kiire. Ruotsissahan tulee kiire, nimittäin tuolla lahden takana prässätään melkoisen tulisesti verrattuna meidän kotoisaan liigaan, etenkin jos pelaa elitserienin huonoimmissa porukoissa. Täällä kyseisen pelityylin omaavat pakit voivat päästä itseasiassa aivan uudelle tasolle, täällä on enemmän aikaa, joka vuorostaan voi tuoda näistä herroista esiin tiettyä potentiaalia.

Voin olla täysin väärässä ja kaveri voi flopatakkin, mutta näen, että tässä on haettu rauhallista (avaavaa) peruspakkia, joka tuo leveyttä meidän runkoomme. Ja tässähän ei ole varsinaista riskiä edes olemassa, kuten yllä mainitaan moneen kertaan.

5 tykkäystä

Minä tykkään. Uusi pelaaja suomalaisille, joten mielenkiintoista nähdä miten pärjää. Ytterell taisi olla viimeisin pakki Ruotsista ja hyvin pärjäsi.

Tömmernesin jälkeen olen tykästynyt ruotsalaispakkeihin Liigassa.

5 vuotta sitten Tapparan takalinjoille saapui 29-vuotias pakki nimeltä Nick Plastino. Plastinon ura oli mennyt pääosin alasarjoissa. SHL-kauden tehot 49 pelissä 2+8. Edeltävä kausi Allsvenskanissa sujui 0,46 pistekeskiarvolla.

Norin on 28-vuotias, SHL 51o 2+9, viimeisin Allsvenskan kausi 0,44 pistekeskiarvolla.

Norinilta puuttuu vierailu Norjan liigasta, mutta muuten ikä, koko ja pari edellistä kautta hyvinkin vastaavat Plastinon kanssa. Plastino oli lopulta tärkeä osa mestarijoukkuetta, vaikka pisteitä ei kertynyt kuin 22 runkosarjassa. Ei se mikään mahdottomuus ole, etteikö Norin voisi ottaa saman roolin.

Vertailussa Kemiläiseen kannattaa muistaa, että Kemmu oli matkalla rikkomaan liigapakkien ennätyksiä. Olisi varsin todennäköistä, ettei edes Kemiläinen itse olisi yhtä hyvä korvaaja viime kauden Kemiläiselle.

Jokainen kausi ja joukkue on omanlaisensa. Mestaruuden voi voittaa ilman 40 pisteen huippupakkia, kunhan kokonaisuus kunnossa ja täynnä laatua.

20 tykkäystä

Vahva luotto täällä tähän kaveriin. SHL tason pelaajilla yleensä on perusasiat kunnossa. Osaa luistella, ja puolustaa 1vs1 luotettavasti, ja helppo syöttö lähtee, niin se vaan on mun mielestä paljon tärkeämpää voittamisen kannalta kuin tehopisteet.

1 tykkäys
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!