Eurosport, Eurosport Player ja Discovery

Kyllä mainokset pyörii, mutta mulla ainakin on toiminut hyvin muuten.

Täälä tulee äänet todella paljon jäljessä. Hetken mietin, että onko katsomossa jollain pilli. Pc ja firefox välineinä.

Itellä on playerin puolella äänet synkassa, mutta kuulostaa siltä, että ne äänet tulee tänne Suomeen jugurttipurkin ja langan avulla

1 tykkäys

Onko tätä joku palstalainen jo käytännössä kokeillut?

“Selvittelin ja Playerin FPS on 25”. Huhhuh, siis vuonna 2018.Jäsen @Spartak totesi näin aiemmin tässä ketjussa.Käyttäjä katsellut siis Slovakia-Venäjä peliä.

Juu, toimii. 1,17 euroa lähti PayPalista, peruin heti ja tilaus on voimassa kuukauden. Tuon Eurosport Playerin saa muuten myös Sampan Tizen-telkkuihin ja ainakin PS4:lle ladattua.

1 tykkäys

No niin, täytyypä illalla harkita tilaamista. Olkoonkin paska FPS niin eiköhän tuote euron arvoinen silti ole.

1 tykkäys

Mulla yrittää veloittaa tota 6,99£.

Ei ehdi keskittyyn töissä sen tarkemmin, mutta pitäiskö vpn muuttaa britteihin, että toi punnan hinnalla tilaaminen onnistuu?

Laitoitko sieltä alalaidasta “Anna kampanjakoodi” -kenttään tuon UK99-koodin? Mulla toimi ilman mitään vpn-kikkailuja. Hinta siellä ylälaidassa siis päivittyy kun syöttää tuon koodin.

Tuleeko Suomen peli playeristä suomalaisella selostuksella?
Karmee laatu tässä vitosen kuvassa ja äänessä :frowning:

Laita HD kanava.

1 tykkäys

Tää olikin ihan helppo nakki, kun ehti tutustuun vähän paremmin. Nyt toimii ja on ihan euron arvoinen sijoitus.

No selostus tuli englanniks, joka ei haittaa, mutta kaveri ei nähny kai ensimmäistäkään maalia. Muutenkin sille tuli tilanteet aina täysin yllätyksenä.

Suosittelen kyllä muillekkin.

1 tykkäys

Onko joku ehtinyt jo stalkkaan, näkyykö huominen peli ES2:lta?

Discoveryn ja Elisan välinen jakelusopimus päättyy ja tämän vuoksi seuraavat kanavat poistuvat Elisa Viihteestä ja Kaapeli-TV:stä 1.1.2020: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, ID Investigation Discovery, Travel Channel, Food Network, Eurosport 1 ja 2.

Eurosporttia taidan jäädä vaan kaipaamaan, kun olympialaisetkin tulossa, mutta taitanee olla kaiken lisäksi maksullisia kanavia.

Kysytään nyt täälläkin oikeammassa ketjussa, vaikka kyselinkin jo tuolla snooker/biljardi ketjussa samaa. Onko kokemusta tuosta Eurosport playerista? Itse vähän sitä harkinnut, mutta kun katselin tuolta Google Playsta sitä sovellusta, niin silmiin pisti melkoisen huonot arvostelut. Että onko todella niin huono, että kannattaako sitä ottaa, vai onko taas vain käynyt niin, että kaikki joilla on vähänkin ongelmia käy valittamassa ja ne joilla toimii ovat hiljaa eivätkä anna minkäänlaista arvostelua?

Viime kuukausina sattuneesta syystä ei juuri ole tullut katseltua, mutta mitä palvelua olen käyttänyt, niin ihan moitteetta se on toiminut. Ja hinta laatusuhteeltaanhan tuo on ihan ylivoimaisesti paras urheilukanava, jos tykkää urheilua seurailla.

1 tykkäys

Mikäli omistaa Elisa Viihteen, on heillä Eurosport paketti nykyään E1 & E2 kanavat 6,99e (3 ekaa kk 0e). Sitten mainostivat että siihen tulee kylkiäisenä “Kesän aikana” Eurosport Player.
Tiedustelin viime torstaina chatitse että milloin on tulossa niin vastaus “Lähiaikoina”, eli vielä ei sisällä playeriä.

Otin tuon paketin koska Snookerin MM kisat alkoi ja myöhemmin syksyllä Le Tour plus muu urheilu mitä tuleekaan. Infoilen kun Elisa lisää tuon Eurosport Playerin mukaan tuohon.

Löytyykö muilta täällä Eurosport Playeria? Jos löytyy, onko ollut ongelmia chromecastin kanssa? Täällä aiemmin toiminut täysin moitteetta, mutta noin viikko sitten alkoi ongelmat. Ei pysty katsomaan oikeastaan ollenkaan, kun puskuroi ihan taukoamatta ja yleensä aikansa jumitettua jäätyy täysin. Tietokoneella ja puhelimella näkyy täysin moitteetta, ja taas CMore joka jumitti aiemmin on toiminut loistavasti myös Chromecastilla. Kaikki vehkeet samassa verkossa niin ei voi olla siitä kiinni. Laitoin viestiä Eurosportin asiakaspalveluun. Sivut suomeksi, joten kirjoitin myös suomeksi. Vastaus tuli sitten sähköpostiin. Englanniksi, ja asiakaspalvelijan nimestä päätellen, hän tuskin osasi suomea ja epäilenkin vahvasti, ettei siellä oltu ymmärretty puoliakaan mitä kirjoitin. Se tosin ei ollut suurin ongelma siinä vastauksessa. Isoin vika oli, että se vastaus ei ollut edes minun palautteeseen ainakin siitä päätellen, että se alkoi sanoin “Hi Liudmila”. Saatanan tunarit. Onneksi se ei paljoa maksa, mutta vituttaa muuten vaan tihrustaa snookerin MM-kisoja jostain puhelimen tai kannettavan näytöltä.

1 tykkäys

Onko sulla älytelkkari? Ainakin Samsungiin löytyy ES Playerin sovellus. Paljon olen käyttänyt ja toiminut hienosti.

2 tykkäystä