Puoliso haluaa oopperaan, mutta harmillisesti on marraskuu, tiistai ja vastassa olisi SaiPa eli kauden tärkeimpiä pelejä. Lapsesta kasvoikin Ilves-fani kaveripiirin painostuksesta. Kaverit haluaisi leffaan katsoon Rambo kasin, mutta sä haluat Hakametsään, jos näkisi käytävällä vaikka ison kasin. Haluaisit sisustaa kodin sini-oranssiksi, mutta puolison mielestä selän peittävä Saravo-tatuointi riittää.
Välillä käy niin, että elämä, työ tai perhe tulee osaksi jääkiekkoa. Silloin ei aina yhteentörmäyksiltä tai pattitilanteilta vältytä. Pitää tehdä vaikeita valintoja sekä joustaa mahdollisuuksien mukaan.
Itseasiassa siitä meillä on käyty keskusteluja ihan huumorimielessä mutta väittää ettei kiinnosta oikein tosissaan mikään joukkue mutta Teppo Numminen on kuulemma kova😂
Muista, että kaikki tunteet pitää käsitellä, jotta niistä ei tuu liian isoja myttyjä. Tapparahan on tunne - kaikkien meidän täytyy tehdä kaikkemme, jotta muutkin tuntevat oikean tunteen. Oikea tunne on sininen, oranssi tai valkoinen.
Minulla vaimo on täältä Oulusta kotoisin. Pitkään käytiin väsytystaistelua saako Tappara minipeliasu roikkua auton takalasissa. Alkuun otti aina liikkeelle lähtiessään sen pois, mutta nyt on saanut jo pari vuotta roikkua paikallaan.
Suosittelen Tapparalogolla varustettua parkkikiekkoa.
Se on sitä siedätyshoitoa.
Tiedä vaikka vaimosi näkisi valon jonain päivänä ja kääntyisi tunnustamaan oikeita värejä?
Omasta autosta löytyy tuo Tapparan parkkikiekko, mutta on kyllä huono tarkoitukseensa. Todella vaikea kääntää oikeaa aikaa kun vetää parkkiin. Sen verran vielä liittyy topiciin, että sain sen paremmalta puoliskolta lahjaksi
Meilläkin frouva alkoi seuraamaan kiekkoa toden teolla viime kaudella. Luki jostain artikkelin Jugista ja siit se läks… Kaikki Tapparan pelit katotiin yhessä Ruudusta ja käytiin kaikki tepsipelit livenä kokemassa monestinimeänsävaihteneessa hallissa. Hän “innostui” lätkästä jopa niin kovin, kun mä tein vessaremppaa niin katsoi tepsi-hifki pleijaria…
Ilmeisesti lapsen vanhemmat ovat laiminlyöneet velvollisuutensa ohjata ihmistaimi oikealle tielle heti pienestä pitäen, tapaus voidaan oikeastaan tulkita pahanlaatuiseksi heitteillejätöksi. Kummisedän velvollisuuskin on jo puuttua näin hälyttävään tilanteeseen.
Pojan isä on vihollisen (Ilves) leiristä. Äiti meidän porukkaa.
Onhan kummin velvollisuus myös olla tukemassa kasvatusta. On tässä ajatustyötä käyty eilisestä saakka, että mitä olen tehnyt väärin ja mitä olisin voinut tehdä toisin.
Ellei muu auta, voit ottaa käyttöön lastenkasvatuksen pioneerin, Machiavellin, opit: Kiristys, Uhkailu ja Lahjonta. Viimeistään näillä keinoin kummilapsi saadaan pelastettua pois paheen teiltä.
Oma isänikin on syyllinen velvollisuuden laiminlyömiseen tai jopa manipulaatioon. Osti 6-vuotiaalle minulle aikoinaan ilvesmukin ja -pipon, mutta olen silti onnistunut pysymään kaidalla tiellä.