Missä asuvat Tapparafanit vs. Ilvesfanit

Tuommonen juttu. Tuon perusteella Ilvesfaneja ei ole olemassakaan. :smiley:

7 tykkäystä

Ilves-fanit asuvat koloissaan, Tapparalaiset nakyvilla :smiley:

2 tykkäystä

Kartan mukaan minua lähellä ei ole lainkaan keltaisia täpliä. Ainoastaan oransseja.
Ilmankos olen viihtynyt ja ihmiset ovat mukavia.

13 tykkäystä

Ja Mouhijärvellä ei yhtään oranssia?

Heh, löysin oman palloni :wink: Ja samalla kadulla toinenkin oranssi. Hämmentävää.

Punaisia pallukoita (Tappara) selvästi enemmän, tietysti

4 tykkäystä

Kartan mukaan mun osoitteessa asuu Ilvesfani :smiley: mutta tuohan ei ole tarkka, vain ainoastaan sen kadun nimi ilman numeroita etc.

Tässä linkki tuossakin jutussa lähteenä toimineeseen Pekka Karvosen graduun vuodelta 2011
Tappara vai Ilves? Seuravalinta ja alueellinen identiteetti Tampereen jääkiekkoseurojen kannattajien näkökulmasta

1 tykkäys

Häijäässä kaks täplää. Eikös Häijää ole Mouhijärven pääkaupunki??? :wink:

2 tykkäystä

Täällä Lappeenrannassa on joku keltanen pallo - voi, miten noloa. :grinning:

1 tykkäys

Joo m’a’ ihmettelin samaa! Miten t’a’‘a’ll’a’ tommonen on!

On muuten arsyttavaa kun ei toimi ‘a’'a’kkoset koneella talla hetkella :smiley:

Itä-Yhdysvalloissa on muutamia Ilveksiä. Ja Alaskassa yksi. Ja yksi Filippiineillä Manilan lähellä. Ovatkohan ennen sotia maasta muuttaneita? Vai pitikö muuttaa viime keväänä? :slight_smile:

Oli.

7 tykkäystä

Varmaan Vinnielle maksettu velkoja pois kausikortteina ja on jaellut niitä sukulaisilleen…

1 tykkäys

Turussakin 2-1 Tapparan hyväks.

2 tykkäystä

Jääkiekon Itä-Länsi-ottelu: Ilves-Tappara :wink:Uuden Areenan ympärille rakennetaan tornitaloja,jotta Tapparalaiset pääsevät kävellen peliin. Tasapuolisuuden vuoksi ipalaisille täytyy rakentaa ratikka…

3 tykkäystä

Löydettiinkö toisemme? Taas – jos muistat. Minulla on tismalleen sama tilanne. Tosin kohta edessä on muutto alueelle, jossa on hieman kyseenalaisempi rakenne.

1 tykkäys

Ei sitten muuta kuin ovelta ovelle valistustyötä tekemään…

3 tykkäystä

“Anteeksi, onko teillä hetki aikaa puhua Vapahtajasta n:o 25?”

19 tykkäystä

Yhteisömme kokoontumiset osoitteessa Keltinkatu 2, Tampere perinteikkäässä pyhätössä ja kokoontumisten ajankohdat löytyytoimistolta osoitteessa Kissanmaankatu 9, Tampere.

1 tykkäys