Missä asuvat Tapparafanit vs. Ilvesfanit

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Asun omakotitalossa ja pallukka “ilmiantaa” meikäläisen tarkalleen. Jos vaikka leirit olisivat sotaisammat en ehkä pitäisi tällaisesta uutisoinnista. Nythän toki ketään ei kiinnosta.

1 tykkäys

Kukaan vielä laskenu kuinka paljon kausareita on tuon mukaan?
Mitä häh :slight_smile:

2 tykkäystä

Löysin myös oman palloni ja on mukavaa huomata, että joku näinkin edistynyt asuu ihan seuraavassa(kin) kerrostalossa! GO TAPPARA! :smiley:

@Messi hoitaa.

5 tykkäystä

Ainakin omassa osoitteessa kaksi kausaria, mutta vain yksi pallo joten ei ainakaan ihan tarkkaa lukua tuosta kartasta saa :slight_smile:

Niin ja meidän osoitteesta taas puuttuu kaksi pallukkaa. Mistähän rekisteristä osoitteet on otettu ?

Olisko seurat antaneet kausikorttilaisten osoiterekisterin käyttöön. Ilman nimiä toki. Mun mielestä tämä tutkimus/juttu on perhanan hieno idea. Vaikka toki joku voi kysellä tietosuojan yms. perään.

Sinänsä alkaa jo vi…ttaan tää meininki, että kun Tappara myy mulle kausarin ja kolmannelle osapuolelle mun osoitetiedot, niin nyt mä voin kattella oman taloni päällä olevaa pallukkaa maikkarin sivuilta.

Joo meitä kuvataan, joo meistä kerätään ruokakauppaa myöten tietoja ja joo ei siinä sentään näy nimeä, mutta kun olis kiva, että mun Tapparalle antamat tiedot itsestäni, jäis vain mun ja toimiston välisiksi.

Ugh!

4 tykkäystä

Tiedän missä asuit viime kesänä

5 tykkäystä

Mun pallukka ei oo ainakaan oikeessa osotteessa mutta 200m päässä :smiley: Mutta sitten taas mun osotteessa asustelis muka ipafani :smiley: EI IKINÄ.

Ja hän tuli kaapista ulos

2 tykkäystä

Siinä vaiheessa jos mun pää sekoo ja musta tulis ilves fani niin annan teille palstalaiset yhden kultaisen käskyn:
Käytte hakee puolustusvoimilta singon ja ammutte mun ikkunasta sisään niin että patakattilat soi. :smiley:

2 tykkäystä

Tämä hyvä idea. Vähän tuli kateellinen olo naapurille, kun kannattaja löytyy Alaskasta Finland drive osoitteesta.

Virtuaalista hattua Alaskaan.

Yritän kaivella tuolta raakadataa että olisin saanut kausikorttilaisten määrät kasattua skriptillä. Hyvin on piilotettu, ei ainakaan ihan äkkiseltään onnistunut.

Huomasin kuitenkin että sieltä löytyy osoitteita “tiennimi 123” muodossa kun riittävästi kaivaa. En sitten tiedä onko oikeita osoitteita mutta vähän ehkä arveluttavaa.

2 tykkäystä

Siitä vaan ihmettelemään :slight_smile:

Hieman kyllä kyseenalainen datasetti laittaa julkiseen jakoon. (Ilves 779, Tappara 1778 pikaisella vilkaisulla)

3 tykkäystä

Joo, näköjään.

Mutta saatana menee muuten jännäksi tämä juttu. “Tiedot on pyydetty Tapparan ja Ilveksen tiedottajien kautta seurojen asiakasrekisteristä.” Saako osoitetietoja tuolla tavalla antaa eteenpäin?

1 tykkäys

Onhan noihin rekisteritietojen keräämiseen ja niiden luovuttamiseen jotkut pykälät olemassa.

Itse oletin, että tuo juttu poistuu jo tämän päivän aikana. Vaikka itselle tämän tyyppiseen tarkoitukseen luovuttaminen ihan ok.

1 tykkäys

Totta kai, rekisteri kuin rekisteri, niin aina on se mahdollisuus, että tiedot laitetaan eteenpäin. Mutta en ihan heti uskoisi, että tätä kautta mun osoitteeni (olkootkin anonyymi) maailmalle menisi.

No katohan :thumbsup: Pääsin kyllä tuonne fusiontablesin karttanäkymään asti mutta jäi kesken. Piti tulla jatkamaan hommaa mutta täällähän se oli jo kaivettu.

Kyllä tää menee mun mielestä jo henkilörekisterin luvattomaks jakamiseks. Pistänpä Maikkarille palautetta.

Jos saat vastinetta palautteeseen, niin laitas tännekin infoa.

“kausikortin ostamalla hyväksyt ehdot”

Toisaalta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, vaatii vähän älyä yhdistellä erilaisia asioita noista, että yksittäisen kannattajan asuinpaikan saa selville.

Ilves on muuten perinteisesti toivottanut Tappara-fanit tervetulleeksi tänään tänne Tampereelle, mutta pikaisella vilkaisulla näyttäisi, että mehän asutaan kaikki aivan Tampereen ydinkeskustassa ja ipalaiset sitten ympäri maakuntaa.

2 tykkäystä