Fanipaidat
- M. Ojanen
- Kontiola
- Barkov
- Laine (CHL-paita)
Lisäksi ainut GameWorn-aarteeni on Peltolan paita (kiekon blokkausjäljillä tietenkin ).
Fanipaidat
Lisäksi ainut GameWorn-aarteeni on Peltolan paita (kiekon blokkausjäljillä tietenkin ).
Mulla on Pirjetä ja Erkinjuntti.
Varvio. Ehkä pitäisi päivittää haha.
Olisiko ostettavissa jollain rahasummalla?
Laita yksityisviestiä jos on.[quote=“Vastaiskuvahinko, post:83, topic:1243”]
[/quote]
Sama kysymys kuin edellä.
Multa löytyy Jason Muzzatti, toinen omalla lempparinimellä. Ehkä tarttis kans päivittää😉
Game wornit on Domin #49 oranssi juhlapaita ja Domin #1 LeKi paita, molemmat viime kaudelta.
Fanipaitoja on #34 Lehto ja #29 Laine.
Tuo oranssi on yleensä hallissakin päällä.
Ojanen (60-v juhlapaita)
Eka paita 2011-2012 kaudelta, perus fanirätti, Barkov Jr. #16
Nykyään “klassikko” tyylinen Jugi #81
Aina haaveillu jostain Gameworn paidasta. Olkoot vaikka Emen tai Virpiön hikitahroilla
Kaksi fanipaitaa: 2003-2004 valk Ojanen nimmarilla ja 2014-2015 sin Palola.
Miettiny retropaidan hankintaa ja selkään Susi 10.
Kuceran ja Ojasen (50v juhlapaita) fanipaidat löytyvät. Kuceran paidan vuotta en muista…olisko ollu siltä vuodelta ku kausi ei menny ihan putkeen ja karsittiin tippumisesta. Olisko ollu -93,en jaksa tarkastaa.
Pauke Järvisen #15 fanipaita reissumies mainoksilla, vuosi 93 tai 94.
Täältä löytyy Vallu Krykovin #14 fanipaita kaudelta 96-97.
Pauke ja #25 kuulostaa oudolta yhdistelmältä.
Joo pieni typo, #15 sen piti olla.
Barkov jr. piti aikanaan ostaa, mutta kevään 2016 jäljiltä päädyin heräostoksena paitaan #29 Laine sen sijaan. Mestaruuskevään MVP tuntui ihan pätevältä syyltä sinisen fanipaidan ostoon. Toinen käytössä oleva fanipaitani on valkoinen #81 Peltola. Tuota jälkimmäistä nimeä ei varmaan enää viime vuosien jälkeen tarvitse perustella…
Olisi ihan mukava omistaa pelipaitoja, mutta en ole vielä keksinyt niille mitään käyttöä. Säilytystilaa muutenkin turhan vähän. Peleissä rekvisiitaksi minulla riittää joukkueemme kaulahuivi.
Tai itse asiassa, on mulla A-junnujen gameworn mestaruuskaudelta 03-04.
Valkoinen #8 Ojanen & sininen (60v juhla) #8 Ojanen.
Haaveissa suht hyväkuntoinen Apu-mainoksilla oleva fani- tahi gw-paita. Sinisenä olisi aivan unelma.
Täällä kans Kuceran paita. Olisiko ollut 91-92 kausi kun lähes vaahtosammuttimen kokoisena ensimmäisen fanipaidan sain. Lisäksi on Pauli Järvisen GW, muistaakseni kaudelta -95. Löytyy myös “aikuisiällä” hommattu Niemisen fanipaita.
Onhan tässä tullut mietittyä pitäisikö ostaa uusi paita. Tällä hetkellä vaaka kallistuisi Peltolaan, vaikka Repo pelityylillään ja rightin kätisyydellään on lähimpänä omaa mieltymystä siitä millaisen pelaajan pitää olla.
Mulla on vaan Nieminen #30 fanipaita. Nimmareita siinä toki on vuosilta 05 varmaan johonkin 09:ään, suuri osa toki melko suttaantuneita, ja kun niitä on vielä päällekkäinkin kirjoitettu. On siellä sitten muistaakseni myös ainakin Jutin, Marjan ja Suden nimmarit. Muita isompia nimiä äkkiseltään Jannet Ojanen ja Grönvall, Lehterä, Nemo, Konna, Lehto, Aalto, Salmela, Benoit, Koskela, Numo, Mäntylä, Peltola ja varmaan Enlundikin siellä seassa.
E: Ja Marko Mäkinen pitää olla samassa listassa.
Pakko varmistaa, pistänkö tuohon Nimikenttään M.Järvinen vai M. Järvinen?