Fanipaidat

Erittäin hyvä pointti Kärjen paidan hinnoitteluperusteesta.:thumbsup:[quote=“Ranari, post:118, topic:1243”]
Tästä huolimatta kärjetön ylihinta. Saravon GW:n hinta on ollut 1000€. Laine 2000€.
[/quote]

Tästä samaa mieltä.
Peksin paita sentään on finaalipaita.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Paten paidat meneekin sitten ihan omissa hinnoissaan.:rolling_eyes:

2 tykkäystä

Nonii…
Tänään hain postista tuon CHL-hoockeyn.
http://www.shop-chl.com/tappara-tampere-hoockey-away.html

Hiukan odotin että etupuolellakin olisi ollut numero, ei ollut…
Lievä pettymys oli tuo ostos.

2 tykkäystä

Harmi jos pettymykseksi jäi. :confused:

Nyt tämäkin äijä on game wornin onnellinen omistaja. :blush:

6 tykkäystä

Ostikko Kärjen paidan?

1 tykkäys

En, Teemu Nurmen. Viime kauden paita.

7 tykkäystä

Myy mulle.
Saat Teemu Nurmen viime kauden CHL-game wornin vaihdossa.

1 tykkäys

CHL paitoja en halua :smiley:

1 tykkäys

En vain osaa päättää, kenen nimen otan selkään. Huomiseksi pitäisi.

El Capitano #81.

5 tykkäystä

Ramstedt #46, hämmennät vähän.

13 tykkäystä

Tai miten ois Puljujärvi.

2 tykkäystä

Arsi Piispanen #19

2 tykkäystä

Itselläni on kauden 2000-2001 paita omalla nimellä ja numerolla (TIMPPA #79), mutta siihen on keräilty lähinnä nimmareita =)

Olenkin tässä miettinyt, jos vaikka tilaisi uuden paidan omalla nimellä ja 79 numerolla tai sitten GW paita kiinnostaa, mutta se hinta on aina sellainen… YLLÄRI! =)

Toisena paitana minulla on Barkovin #16 replica siis Floridan

1 tykkäys

JORMA
"20
sevon

2 tykkäystä

Sevon oli kova vielä KaVossakin jäähdytellessään. Ei tosin jaksanut tuulettaa enää maalejaan vaan luisteli aina suoraan vaihtoon :grin: Siihen aikaan KaVo pesi Lekiäkin välillä mennen tullen mutta niin vain Leki nousi valoon ja KaVo upposi…jos nyt oikein muistan niin KaVo vei kerran Koulukadulla juuri Lekiä maalein 23-8. Tässä ottelussa tuli kolme KaVon maalia 24 sekunnissa, mikä on melko nopeaa. Erikoista oli myös yhden KaVon pelaajan riitautuminen yleisön huutelijan kanssa.

4 tykkäystä

Onko täällä henkilöitä, jotka ovat hankkineet tuota Custom Replica - paitaa?

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/fanipaita-replica-custom-sininen/

Nyt finaalien lähestyessä alkoi jo niin paljon kirvelemään kesällä menetetty Saravon paita (KADONNUT: Pekka Saravo #6 -paita), että lohdun ja korvikkeen hankkiminenkin on käynyt mielessä. Saravo-paidan sain juurikin viime kauden finaaleihin, joten kaipuu nostaa päätään.

Minkälaisia kokemuksia? Onko todellakin laadukas, hintansa väärti? Kuviakin omista paidoista mielellään otetaan vastaan!

Olen tykännyt paidasta (custom replica) paljon. Oon pitkä niin ainakin hihat saisivat olla vähän pidemmät. Varsinkin alkuun harmitti, että molemmista hihoista puuttui numero ja pelaajan nimi oli vaan painettu. Paita on kuitenkin tosi mukavan oloinen päällä

On se fanipaita replica custom hieno paita. Laadukas ja mukava päällä. Ehdottomasti hintansa väärti jos vertaa noihin tavallisiin fanipaitoihin kun logo ja numerot on kuten aidossa pelipaidassa.