Fanipaidat

Vähän samanlaista käsitystä olen saanut omilla tutkinnoilla, mutta elättänyt toivoa kolmospaidan olemassaolosta myös kausilta 11-16.

Edit. Kolmospaita on näemmä kyllä ollut, mutta oli eri logo ja vähän Winnipeg Jetsin tapainen värimaailma paidassa.

Wanha kunnon apu-paita, ilman nimee ja numeroo

13 tykkäystä

24 posts were split to a new topic: Joku Tappara-fani tilasi COVID 19 -fanipaidan

Ketju avattiin ajastetusti 22 minuutin kuluttua.

Osaisko joku kertoo tästä paidasta jotain. Tänään kotiutui. Pistä viestiä

9 tykkäystä

Hyväkuntoinen legendaarinen Apu-paita. Kaukalon laitojen sisäpuolella ei pahemmin ole aikaansa viettänyt, paitsi ehkä junnu peleissä jollain tilanteiden ulkopuolella pyörineen päällä.
Hieno paita, tuo päällä kun menet jälkipeleihin varmasti tulee juttuseuraa.

Liigajoukkueella tuollainen ei ole ollut koskaan käytössä, ei ole ollut Pohjolan mainosta. Olisko A- junnuilla esimerkiksi?

2 tykkäystä

Luulen itekin että a-junnujen

On voinut olla SM-Liigaan tehty, mutta todella junioireissa lienee käytetty. Tuohon aikaan jotkut paidat kierrätettiin junioreihin.

Myös C ja B junnuissa mentiin Apu paidoilla.

Lisätään tähän samaan että liigassa Apu logo oli myös alhaalla numeron alla.

3 tykkäystä

Onmellut mainokset on ainakin. Ei vaikuta ihan perus fanipaidalta.

Ei tainnut olla fanipaitoja myynnissä tuohon aikaan. Mitä kokoa paita on? Mulla on seinällä xxl ja Apu-mainoksien ja Tappara-logon välissä näyttäis mulla olevan enemmän valkoista. Lisäksi, kyynerpään kohta on ainakin omassa paidassani vahvistettu, eli on ommeltu sisälle toinen kerros kangasta.

Tää on koko 170n

1 tykkäys

Hyvin on kyllä paita säilynyt…onnea hankinnasta :+1:

1 tykkäys

Kiitos. On se ihmeen hyvä kuntoinen

3 tykkäystä

ostin tälläsen paidan

11 tykkäystä

näyttää 96/97 paidalta, seuraavalla kaudella numeroa 44 käytti sitten Laurilan Harri.

Onko miten arvokas ja ihan muuten vaan kysäsen…

Saatta että tuota on käytetty 97/98 harkkapeleissä ennen kautta, joten hinta saattaaisi olla vähän enemmän kuin pelkällä fanipaidalla. Pitäisi tutkia paitaa tarkemmin ja etsiä kuvia…