Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa

PALKATKAA NYT JOKU TÄÄ @Kilo :smiley:

/offtopic. Pahoittelut. :slight_smile:

6 tykkäystä

On kevät, Tappara pelaa pleijareita ja kaikkialla huudetaan Kahvaraa. Tämän mahtavan lempinimen kunniaksi päätin sanoittaa erään kannatuslaulun uusiksi.

Ollaan Mouhikselt

Ollaan Kahvara

Sinioranssit

Suomen kahvaajat

Shalalalaaa…

17 tykkäystä

Saisko tuohon vielä Paskavasaran lisättyä?

6 tykkäystä

Ollaan Mouhikselt

Ollaan Kahvara

Paskavasara

Suomen kahvaajat

Shalalalaaa…

10 tykkäystä

Mä oon kans kuullu paljon Saviämmästä :smile:

Mä lopetan tän hassuttelun tähän viestiin.

Capo:
VELI-MATTI

Muut:
SAVIÄMMÄ

1 tykkäys

Mee nukkumaan .

12 tykkäystä

Tämä hyvä mutta tuon paskavasaran kuitenkin jättäisin pois tai vaihtaisin toiseen sanaan

Joku muu saa sen tehdä. Mä päätin jättää nuo vääntelyt tuohon Velluun.

Kannustuksiin kantaa ottamatta, toivottavasti KAIKKI, jotkaa lipun illan peliin omistaa, pitää sitä möykkää tänään! Ei tämä ole vaan hurmoksessa elävien ipalaisten juttu.
Juu, " vasta puolivälierät, me ollaan niin totuttu tähän, ja pelit jatkuu vielä Huhtikuussakin" mutta kuitenkin.
Nyt jokainen Mouhiärveläinen tai muuten vaan meidän värejä tunnustava ääntä mökkiin! :tappara:

Lisäyksenä: nyt on korkea aika näyttää että Hämeensillan patsaidenkin väri kuuluu keväisin olla sini-oranssi.

8 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalaiset, varmistakaamme demokratian toteutuminen

Miks Sinioranssit ei lähtenyt tänään C3:en mukaan huutoihin? C3:ssa meni välillä rytmi sekasin, ja olis ollu helppo ottaa Sinioranssien rummusta rytmi takas. C3:en kun huutaa, Sinioranssit alkaa laulaan omia juttuja, vaikka C3 huusi “sinioranssien lauluja”. Ja sitten kun molemmat kulmat huutaa omia laulujansa, kukaan ei pääse muualla mukaan kun huuto on sekavaa. Tunnelmakin olis parempi jos kaikki huutais samaa eikä eri laulua, kun muutkin pääsis lauluihin mukaan.

7 tykkäystä

Vielä pahempaa oli se kun pari kertaa ehkä n. 100 ihmistä oli mukana C3 käynnistämässä TAPPARA clap clap clap huudossa niin SO oli hiljaa eikä lähtenyt mukaan. Joko alottaisivat itse heti siihen jonkun muun tai liittyisivät, mutta vähän noloa on kun kuolee se huuto kun faniryhmä on hiljaa :confused:

1 tykkäys

Tänään olin seisomakatsomossa ja voin käsi sydämellä todeta että C3.n sooloiluita ei sinne kuullut todellakaan. Ainoastaan kun kaveri vihjas että siellä taas ylärivit vetää omaa showtaan ja muu halli toista.

Niin no omat havaintoni tein B1:stä suhteellisen läheltä seisomakatsomoa. Ainakin sinne kuului C3 muutaman kerran ja näistä tapauksista puhuin :confused: Tiedä sitten mikä siinä oli ongelmana.

Seisomakatsomossa muutaman kerran kuulin huudot C3-sta ja yritin lähteä mukaan huutamaan. Pari kertaa ainakin muutama muukin lähti huutamaan mukana. Välimatka on kyllä iso ongelma, mutta jos löytyy yhteinen sävel niin saatas euforista huutoo koko C-päädystä.

Silloin kun C3 aloitti omaa kannustustaan, oli usein Sinioranssien vastaava loppunut. Pakko se on vetää ajoittain henkeä, ei sitä koko ajan pysty huutamaan ja taputtamaan täyttä häkää.

Tämä siis täysin henk. koht. kirjoitus, joka kertoo vain MUN näkökulman asioihin.

3 tykkäystä

Sama tilanne itsellä myös seisomakatsomossa. Kokoaika ei vaan pysty huutamaan.
Katsoisin ennemmänkin että C3:n pitäisi mennä seisomakatsomon rytmissä eikä toisin päin. Ainakin kolmannessa ja jatkoerässä seisomassa käynnistettiin todella usein ihan perus TAPPARA-huutoja joihin pääsee hyvin mukaan.

3 tykkäystä

Tuli tossa mieleen tälläinen asia että olisi hyvä jos C3 kuuntelisi Sinioranssien rytmiä niin Tappara huudosta tulisi yhtenäinen. Itse C3 istumassa alku menee hyvin ja siihen hyvä lähteä mukaan mutta aika nopeasti ympärillä rytmi nopeutuu ja menee ihan “puuroksi”. Tiedän että C3 väkikin tätä foorumia lueskelee joten pieni vinkki vaan.

Joku vois käydä Kääriäiselle ja djlle sanomassa, että odottaa hetken, ennen kuin alottaa kuuluttaa tai soittaa. Jos on Fanilaulut kesken.:+1:t2: Ärsyttää, kun kuuluu hyvin ja sitten aletaan päälle kuuluttaa tai soittamaan. Ymmärrän jos on maksettuja mainoksia, mutta vähän pelisilmää. Fanilaulut eellä.

7 tykkäystä