Jännäksi menee. nämä jäljellä:
Andrei Vasilevsky
Nikita Zaitsev
Nikita Gusev
Nikita Kucherov
Yevgeni Kuznetsov
Ilya Kovalchuk
oho. meinasi unohtua, myös hän on vielä mukana:
Michal Repik
Mulla joka jäbä viä tallessa!
Seuraava tilannepäivitys muuten on lopulliset tulokset finaalin jälkeen.
Joukkueet päivitetty eli puolivälierissä tippuneet siis poistettu.
Kyllä minulla ja muillakin on listassa vielä mukana puolivälierissä pudonneita, jos nyt oikeaa listaa selasin.
Ei ainakaan sulla ole. Näyttääpä tyhmältä, kun lainaus muutti kaikki liput Tshekin lipuiksi. Bugi? @henkilökunta
Homma ok, päivitys auttoi!
Kai se on tappio myönnettävä vaikka vähän kirpaisee. Yritin kyllä viimeiseen asti haastaa suomen maalin. Tarvii aloittaa scouttaus liigan fantasiaa varten jo ny. Poimia kaikki svedut.
“Kerrasta ei opittu mitään vaan edelleen mennään ALL IN”
Aika läpinäkyvää, jos sun Liiga-rosterista löytyy nimet Paajanen, Turunen, Larmi ja loput HPK:sta.
Siinä tais olla minun mahdollisuus voittoon
Hyvällä taktiikalla olit liikkeellä.
Upporikasta ja rutiköyhää.
Tällä kertaa ei osunut mutta kokeile jos Lotossa osuisi kun tässä oli huono tuuri.
Näyttää palkintosijat lipuvan hyppysistä mutta mitäs noista, jos tuossa varsinaisessa Leijonapörssissä asetelmat säilyy. Etusivun kavereita
Tää kisa oli mun osalta floppi.
450 000€ Ovechkinista, ja yksi ottelu jäljellä ja tähän asti 2+1.
Älä murehdi palstatoverini. Se on myös sattumapeliä, ketkä onnistuu oikein kunnolla itse kisoissa. Ja miten rakentaa joukkueen pitkän kaavion mukaan jatkopelejä ajatellen.
On tuolla pari sellaista kisaveteraania kuitenkin näihin skaboihin, jotka keikkuu aina kärjessä. Ensi turneessa aion ostaa heidän joukkueen.
Mää voin tehdä sulle kolme vaihtoehtoa niin voit parhaan valita. (Liigan fantasiarosterikisa. Vieläkin odottelen sitä merkkiä, että vois tohon pistää sen tekstin @rizka
)
Harmi, kun en tajunnut ottaa Mörköä joukkueeseeni.
Koko jengi kasassa loppuun asti!
IIHF vinoilee myös epäonnellesi. ( kohta.)