Fantasiarosterikisa - Jääkiekon MM-kisat 2019

Jännäksi menee. nämä jäljellä:
Andrei Vasilevsky :ru:
Nikita Zaitsev :ru:
Nikita Gusev :ru:
Nikita Kucherov :ru:
Yevgeni Kuznetsov :ru:
Ilya Kovalchuk :ru:
oho. meinasi unohtua, myös hän on vielä mukana:
Michal Repik :czech_republic:

2 tykkäystä

Mulla joka jäbä viä tallessa! :finland:

2 tykkäystä

Seuraava tilannepäivitys muuten on lopulliset tulokset finaalin jälkeen.

4 tykkäystä

Joukkueet päivitetty eli puolivälierissä tippuneet siis poistettu.

1 tykkäys

Kyllä minulla ja muillakin on listassa vielä mukana puolivälierissä pudonneita, jos nyt oikeaa listaa selasin.

Ei ainakaan sulla ole. Näyttääpä tyhmältä, kun lainaus muutti kaikki liput Tshekin lipuiksi. Bugi? @henkilökunta

Homma ok, päivitys auttoi!

1 tykkäys

Kai se on tappio myönnettävä vaikka vähän kirpaisee. Yritin kyllä viimeiseen asti haastaa suomen maalin. Tarvii aloittaa scouttaus liigan fantasiaa varten jo ny. Poimia kaikki svedut. :grinning:

1 tykkäys

“Kerrasta ei opittu mitään vaan edelleen mennään :sweden: ALL IN”

1 tykkäys

Aika läpinäkyvää, jos sun Liiga-rosterista löytyy nimet Paajanen, Turunen, Larmi ja loput HPK:sta.

1 tykkäys

Siinä tais olla minun mahdollisuus voittoon :smile:

Hyvällä taktiikalla olit liikkeellä.
Upporikasta ja rutiköyhää.
Tällä kertaa ei osunut mutta kokeile jos Lotossa osuisi kun tässä oli huono tuuri.

1 tykkäys

Näyttää palkintosijat lipuvan hyppysistä mutta mitäs noista, jos tuossa varsinaisessa Leijonapörssissä asetelmat säilyy. Etusivun kavereita :wink:

2 tykkäystä

Tää kisa oli mun osalta floppi.

1 tykkäys

450 000€ Ovechkinista, ja yksi ottelu jäljellä ja tähän asti 2+1. :sweat_smile:

6 tykkäystä

Älä murehdi palstatoverini. Se on myös sattumapeliä, ketkä onnistuu oikein kunnolla itse kisoissa. Ja miten rakentaa joukkueen pitkän kaavion mukaan jatkopelejä ajatellen. :+1:

On tuolla pari sellaista kisaveteraania kuitenkin näihin skaboihin, jotka keikkuu aina kärjessä. Ensi turneessa aion ostaa heidän joukkueen.

Mää voin tehdä sulle kolme vaihtoehtoa niin voit parhaan valita. :wink: (Liigan fantasiarosterikisa. Vieläkin odottelen sitä merkkiä, että vois tohon pistää sen tekstin @rizka :wink:)

Harmi, kun en tajunnut ottaa Mörköä joukkueeseeni.

2 tykkäystä

Koko jengi kasassa loppuun asti! :finland: :finland: :finland:

10 tykkäystä

IIHF vinoilee myös epäonnellesi. (:denmark: kohta.)

7 tykkäystä