Foorumilaisten mielimusiikki

Uusi Beast In Black -albumi löytyy Spotifysta. :slight_smile:

2 tykkäystä

Tämä uusi Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus : Lauluja Suomesta on kyllä mainio levy. Toimii niin kuin silloin ennen vanhaan.

2 tykkäystä

Tämä ketju varmaan sopii jatkolle.

Joo Apulantaa olen menossa katsomaan ja samalla myös Huoran. Apulannasta nyt tietää mitä saa, mutta edellisestä kerrasta on aikaa 2-3 vuotta. Ehkä tämä kerta osittain johtuu Huorasta :slight_smile:

1 tykkäys

Kauppareissulla tuli kuunneltua Ysiviisseiskaa ja sieltä kuulin että Laurilan Janne on Pakkahuoneen ohjelmapäällikkö.
Tuttu kaveri ja äärettömän hieno herrasmies, Kärppämielisyydestään huolimatta.:grin:

1 tykkäys

Vastaan tähän, vaikka menisi harmitusketjuun tai jopa hauskoihin tarinoihin.:slight_smile:

Oletan että olet menossa katsomaan Apulantaa?
Hiukan harmittaa että herrat esiintyvät Tampereella aina sellaisina perjantaina, kun mulla on lauantaina töitä.:confused:

Apulannan olen vissiin viimeksi nähnyt Tampereella Tampere-talossa samana päivänä kun Helsingissä pelattiin finaaleita?
Hiukan nolotti ja nauratti kun Sipen rouva Minna istui melkein vieressä ja minä seuraan keikan lisäksi peliä puhelimesta.:laughing::laughing:
Hämärässä katsomossa tuota ei voi olla huomaamatta…
Jos en ihan väärin muista niin Tappara kuitenkin voitti tuon pelin? Apulannan keikka oli kuitenkin silloinkin hyvä.

3 tykkäystä

Siis menit keikalle, kun Tappara pelasi finaaleja? :smile:

Keikkoja tulee ja menee. :wink:

3 tykkäystä

Olet oikeassa ja samalla väärässä.
Jos et ollut itse paikalla Tampere-talossa, niin voin kertoa että kyseessä ei ollut aivan tavallinen keikka.
Ihan kutsuvieraana oltiin rouvan kanssa.:wink:

Myös finaalipelejä tulee ja menee.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Tuolloinen peli pelattiin isolla kirkolla. Kotipelin olisin mennyt katsomaan paikan päälle ja tämän ilmoitin jo silloin, kun sain kutsun tuolloiselle Apiksen keikalle.

1 tykkäys

Tapparan finaaleja tulee ja menee, olkaamme siitä ylpeitä :hugs::trophy::trophy:

9 tykkäystä

Tähän viikkoon tällä.

2 tykkäystä

Todellakin Niskalaukaus on tehnyt erittäin hyvä uuden levyn. Alussa ei ihan joka biisi iskenyt, mutta sitten alkoikin iskeä, kun alkoi huomata hienoa nyansseja. Lyriikoiltaan taitaa olla paras Niskalaaki-levy. Eikä muutenkaan jää klassikkoalbumeista jälkeen. Tällaiset on tunnelmat tällä hetkellä.

1 tykkäys

Niskalaukauksen uusimmalta “Isä ei jätä” -biisi on ainakin ihan helkkarin kova kaikinpuolin.

2 tykkäystä

Näin on. Olen täysin samaa mieltä. Siinä kiteytyy mainiosti se, mistä Niskalaukauksessa on kyse musiikillisesti ja lyyrisesti. Hienoa ja ajatuksellista musiikkia.

2 tykkäystä

Rap/Rapcore, ehkä välillä joku pop tai dubstep, tällä hetkellä Hollywood Undead ykkösenä.
Btw kuunteleeko kukaan muu täällä Hollywood Undeadia?

Tänään olen sitten Tullikamarilla kuuntelemassa Acceptin biisejä itsensä Udon laulamana.

1 tykkäys

Viikko käyntiin tällä. Perkele.

1 tykkäys

On toi Araya vaan aika puliukon näköinen nykyään :grinning:

Heh,eletty elämä vähän näkyy. :grinning:

Uus Slayer on kyllä paskaa. Ite tykkään vielä Divine Interventionista mutta sen jälkeen ei oo tullu kyllä yhtäkään hyvää levyä. Yksittäisiä hyviä biisejä löytyy kyllä myöhemmiltäkin mutta kokonaisuudessa taso on laskenu niin helvetisti että World Painted Bloodia ja Repentlessiä ei oo jaksanu edes kuunnella kun muutaman kerran, mun puolesta bändi olis voinu lopettaa viimestään Hannemannin kuolemaan.

Mutta ettei viesti olis pelkkää valitusta, niin pistetään tähän ny sitä hyvää Slayeria. Ehdottomasti ko. bändin paras biisi, ja muutenkin yks maailman parhaita biisejä, menee helposti top vitoseen. :slight_smile:

Isosiskon silloinen poikaystävä lykkäs joskus Reign in Bloodin kouraan ja sano et kuuntele tosta! Se oli teini-ikäselle Terolle melkonen shokki kun Angel of Death lähti soimaan, jos ois ollu tukkaa päässä niin se ois varmaan noussu pystyyn. :smiley:

4 tykkäystä

Ei kai se ny niin kakkaa ole? Mutta kaukana ollaan bändin parhaasta.

Tämä ostan.

Hassua kyllä, mutta mun mielestä Slayerin ”God hate us all” on pirun kova levy, vaikka onkin bändin katalogissa aika ”industrial” soundisin. Itselle tuo ”Seasons in the abyss” on SE Slayer levy.

3 tykkäystä