Foorumilaisten mielimusiikki

Lisätäänpä listaan jotain hiukka erilaista. Samurai MeloDeathia Tampereelta :).
Muutama tosi kova ralli kyseisellä porukalla. Whispered siis kyseessä

3 tykkäystä

Ulkomaiset

ABBA
The Rolling stones
KISS
Queen
Bon Jovi
Metallica

Kotimaiset

Leevi And The Leavings
Irwin Goodman

Yölintu
Rauli Badding Somerjoki
Kirka
Eppu Normaali
Juice Leskinen

Ikää 24 vuotta ja musiikkimaku koostuu pääasiassa 80 luvulta 2000 luvun alkuun ja puoliväliin. Nykymusiikille jyrkkä EI

6 tykkäystä

Tätä mieltä itsekin, mutta nyt tässä lähiaikoina Ghost ja Battle Beast ovat aiheuttaneet ’ no joo’ elämyksiä.

1 tykkäys

AC/DC:n perilliset Australiasta eli Airbourne on julkaissut YouTubessa dokumentin.

Bändin kolme kertaa livenä nähneenä voin vakuttaa, että on kova rokkipoppoo kyseessä - vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää:

3 tykkäystä

Pah,mä oon nähny vaan kerran.

:+1:

1 tykkäys

Kyllä kunnon punkki on parasta. Biisi sopii myös hyvin tuohon yhteen ketjuun… :slight_smile:

Ja sitten itseäni kiinnostava uusi tuttavuus:

4 tykkäystä

Kyllä ulkomailla vielä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta osataan tehdä ihan ok musiikkia mutta suomessa tämä mainstream musiikki (Cheek, JVG, Isac Elliott yms) nostaa meikäläisen verenpaineen pilviin :unamused:

Itse olen Linkin Park - fani ollut sen 10v taipaleen mikä bändillä oli. Vieläkin Chesterin kuolema saa mielen matalaksi. Heidän musiikki ollut mukana omissa myötä ja vastoinkäymisissä.

1 tykkäys

Onhan tää meidän kaikkien lemppari? Onhan?

7 tykkäystä

Itse punkin suurkuluttajana sanoisin, että Huora mitään kunnon punkkia nähnytkään. Sliipattua radiokamaa. Mulle tuli tämmönen 7" EP tänään:

Siinä vasta aivan helvetin tylyä hardcorea Australiasta! Kaikessa rajuudessaan myös todella tarttuvaa settiä.

Toi LP myös odottaa noutamista postissa. Jos haluu haastaa itseään ja kiduttaa korviaan, niin siitä vähän free jazz/grindcore/experimental/avant-garde tykitystä soimaan. Samaan aikaan nerokasta ja aivan vajaamielistä musiikkia.

Zorn on mielenkiintoinen ,mutta se ny ei kaikille aukee koskaan.

Mites kotimainen “kasikakkonen” toimii?

On on!

1 tykkäys

Juu totta kai! Kaaos, Bastards, Rattus, TK, Riistetyt yms. Suomessa ja Ruotsissa on ollut kyllä aikoinaan selkeesti parhaat punk-skenet suhteessa väkilukuun. Tai no on kyllä edelleenkin! Tässä pari Suomi82-äänitettä, jotka on sonu hyvin tiuhaan tahtiin tässä viime aikoina:

Mellakan viimeinen julkaisu ja ehkä paras. Eivät tosin julkaisseet, kuin kaksi seiskaa ja tuon. Alkaa huomaan, että soittotaidot ovat kehittyneet ja hevi alkanut maistumaan. Tosin ei noi seikat tee tuosta parasta Mellakka-julkaisua, vaan noi biisit nyt vaan on niin jäätävän kovia!

Tää EP julkastiin aikoinaan vaan demona, mutta muistaakseni 1995 Havoc Records pisti sit ihan seiskatuumasena ulos. Helvetin kovaa rapinaa! En tosin suosittele kultakorville. Rummuissa on muuten Bastardsin Masa, joka on ehkä joillekin tuttu Swamp Musicin viiksekkäänä myyjänä. Siinä oli (tai siis on) jätkä, jonka soitto oli kaukana teknisestä suorittamisesta, mutta raivoa ja nopeutta löytyy senkin edestä ja sehän sopikin Protestiin ja Bastardsiin aivan täydellisesti.

4 tykkäystä

Huomenna pääsen vihdoinkin katsastamaan Battle Beastin tällä kiertueella siten, että keikkakin on täysimittainen ja että soittavat monta uuden levyn kappaletta. Jyväskylään käy matka huomenna autolla.

5 tykkäystä

Ensi kuun alussa menen katsomaan Huoraa ja Apulantaa.
Battle Beast on sellainen mikä olisi pitkästä aikaa nähdä. Aikanaan Sauna Open Airissa kävin katsomassa, mutta sen jälkeen on jo uusia levyjä on tullut ja uusi laulaja…

2 tykkäystä

Ja Noora on vielä Tampereelta!:grin:

Siitä perjantaina ilmestyvältä Beast in Blackin uudelta Berserker levyltä pari maistiaista. Anton tehny taas hyvää työtä :+1:

3 tykkäystä

Ihan kovaa settiä pistää…tämän tyylisiä bändejä nyt on taas viimeaikoina tullut todella paljon. Siis uusia ja uus vanhoja…

Josta tuli mieleen Primal Fearin coveri Heartin 80-luvun hittibiisistä. Molemmat toimii
kuin tauti.