Foorumilaisten mielimusiikki

Juhuu. Löysin äsken Panteran Far beyond driven -vinyylin🤘

4 tykkäystä

Sain perintönä ison kasan vinyylilevyä. Juicen aikaisempaa tuotantoa ei ole paljoo ennen tullut kuunneltua. Onneksi se asia on nyt korjattu.

4 tykkäystä

Miten onkin päässyt unohtumaan tämä helmi? En ymmärrä :exploding_head:

Viikonloppuna tuli kipinä pitkästä aikaa kuunnella ja taitaa nyt kyllä soida luupilla hetken aikaa koko tuotanto…

5 tykkäystä

Loistava ajoitus. Tässä lomalla vähän puuhailen erinäisiä kotihommia ja kuulokkeista soi ko. bändin musaa. Hyvin saa virtaa.

3 tykkäystä

Olen yrittänyt tehdä jonkin sortin listaa vuoden 2019 parhaista levyistä. Ehkä top 10 -listan saan aikaan jopa. Kova homma on laittaa levyjä “paremmuusjärjestykseen”. Sen verran tiedän, että tämä ruotsalaisprojektibändin levy tulee olemaan top 10:ssä. Bändin nimi on Gathering Of Kings.

Ai vitsi,pitkästä aikaa kuuntelussa oli Rancidin Out come the wolves levy ja huomenna jatkuu. Miten näin hyvä voikin jäädä unohduksiin.

https://m.youtube.com/results?search_query=rancid+out+come+the+wolves+full+album

1 tykkäys

Hienoa nähdä taas Swallow the Sun livenä ensi perjantaina. Tässä on tuleva viikko aikaa käydä koko tuotanto ajatuksella läpi… Harmi vaan että paikallispeli jää tällä kertaa väliin…

4 tykkäystä

On kyllä mielenkiintoinen konsepti Swallow the Sunin juhlakiertueen keikoilla - toivottavasti näin Tampereellakin:

Juhlakeikat rakentuvat kahdesta osasta; ensimmäisellä puoliskolla kuullaan Songs From the North -triplajulkaisun akustinen “Beauty” -levy, jossa bändin lisäksi lavalla nähdään jousikvartetti . Akustista puoliskoa seuraa pieni hengähdystauko, jonka jälkeen keikkailtaa jatkaa perinteisempi Swallow the Sun -keikka, rakentuen fanien toiveiden mukaisesti. Toiveita keikan sisältöön yhtye kyselee virallisella Facebook-sivullaan… Lähde: Tavastiaklubi

Uskon että samalla sapluunalla mennään. Setlistin mukaan näyttäisi olevan hyvä kattaus…

1 tykkäys

Hyvä veto tämäkin.

3 tykkäystä

En voi sanoa että tämä on mielimusiikkia, mutta tuli tänään sattumalta törmättyä mielenkiintoiseen soundiin.

Pitää kuunnella lisää. Vähän jotain sellaista genrejä sekoittavaa progea tämä:

Leprous

4 tykkäystä

Leprousin rumpali Baard Kolstad osaa kyllä hommansa.

4 tykkäystä

Nippa nappa pärjää meidän playoff-patarummuille :man_facepalming:

2 tykkäystä

Itse olin melko pettynyt tähän uuteen levyyn. Odotukset suhteutettuna edellisiin olivat ehkä liian korkealla…

1 tykkäys

Aika peruskauraa 80-luvun hengessä on tämä Bonfiren uusi biisi. Veteraanibändit ovat nykyisin aika hyvässä vireessä. Tässä biisissä tosin ne kitarasoolo-osuudet on sitä parasta antia.

2 tykkäystä

Siis eikö tämä ollut 80-luvulta?:flushed:

Ei, ihan “uusi” biisi oli. :grinning:

2 tykkäystä

Satuitko koskaan takavuosina osumaan Roctumin keikalle?
Ne jätkät olivat katsoneet kaikki kasarin hevivideot.:laughing:

Enpäs ole. Harmi juttu!

Toi Roctumin perustaja, solisti Stunk Man oli vielä muutama vuosi sitten melko tuhdissa kunnossa, mutta pudotti vain vuodessa puolet painosta pois.

1 tykkäys