Juhuu. Löysin äsken Panteran Far beyond driven -vinyylin🤘
Sain perintönä ison kasan vinyylilevyä. Juicen aikaisempaa tuotantoa ei ole paljoo ennen tullut kuunneltua. Onneksi se asia on nyt korjattu.
Miten onkin päässyt unohtumaan tämä helmi? En ymmärrä ![]()
Viikonloppuna tuli kipinä pitkästä aikaa kuunnella ja taitaa nyt kyllä soida luupilla hetken aikaa koko tuotanto…
Loistava ajoitus. Tässä lomalla vähän puuhailen erinäisiä kotihommia ja kuulokkeista soi ko. bändin musaa. Hyvin saa virtaa.
Olen yrittänyt tehdä jonkin sortin listaa vuoden 2019 parhaista levyistä. Ehkä top 10 -listan saan aikaan jopa. Kova homma on laittaa levyjä “paremmuusjärjestykseen”. Sen verran tiedän, että tämä ruotsalaisprojektibändin levy tulee olemaan top 10:ssä. Bändin nimi on Gathering Of Kings.
Ai vitsi,pitkästä aikaa kuuntelussa oli Rancidin Out come the wolves levy ja huomenna jatkuu. Miten näin hyvä voikin jäädä unohduksiin.
https://m.youtube.com/results?search_query=rancid+out+come+the+wolves+full+album
Hienoa nähdä taas Swallow the Sun livenä ensi perjantaina. Tässä on tuleva viikko aikaa käydä koko tuotanto ajatuksella läpi… Harmi vaan että paikallispeli jää tällä kertaa väliin…
On kyllä mielenkiintoinen konsepti Swallow the Sunin juhlakiertueen keikoilla - toivottavasti näin Tampereellakin:
Juhlakeikat rakentuvat kahdesta osasta; ensimmäisellä puoliskolla kuullaan Songs From the North -triplajulkaisun akustinen “Beauty” -levy, jossa bändin lisäksi lavalla nähdään jousikvartetti . Akustista puoliskoa seuraa pieni hengähdystauko, jonka jälkeen keikkailtaa jatkaa perinteisempi Swallow the Sun -keikka, rakentuen fanien toiveiden mukaisesti. Toiveita keikan sisältöön yhtye kyselee virallisella Facebook-sivullaan… Lähde: Tavastiaklubi
Uskon että samalla sapluunalla mennään. Setlistin mukaan näyttäisi olevan hyvä kattaus…
En voi sanoa että tämä on mielimusiikkia, mutta tuli tänään sattumalta törmättyä mielenkiintoiseen soundiin.
Pitää kuunnella lisää. Vähän jotain sellaista genrejä sekoittavaa progea tämä:
Leprous
Nippa nappa pärjää meidän playoff-patarummuille ![]()
Itse olin melko pettynyt tähän uuteen levyyn. Odotukset suhteutettuna edellisiin olivat ehkä liian korkealla…
Aika peruskauraa 80-luvun hengessä on tämä Bonfiren uusi biisi. Veteraanibändit ovat nykyisin aika hyvässä vireessä. Tässä biisissä tosin ne kitarasoolo-osuudet on sitä parasta antia.
Siis eikö tämä ollut 80-luvulta?![]()
Ei, ihan “uusi” biisi oli. ![]()
Satuitko koskaan takavuosina osumaan Roctumin keikalle?
Ne jätkät olivat katsoneet kaikki kasarin hevivideot.![]()
Enpäs ole. Harmi juttu!
Toi Roctumin perustaja, solisti Stunk Man oli vielä muutama vuosi sitten melko tuhdissa kunnossa, mutta pudotti vain vuodessa puolet painosta pois.