Voihan omg ja kaikkee muuta ihanaa! Nyt vasta tajusin että yks suurimmista suosikeistani, nyky Rockabillyn suurin stara Brian Setzer asuu samassa Hennepinin piirikunnassa Minnesotassa kun meiän oma hokistara Ben Blood! Ne varppina tuntee toisensa koska piirikunnassa asuu vain 1,3milj ihmistä. Vuonna 2010. Mukavaa…
Tää biisi ei ole sitä Rockabillyä eikä kyllä mitenkään kummonen, mut sopii aiheeseen niinku nyrkki minne tahansa!
Samaa mieltä parhaista tuotoksista. Pari kertaa olen livenä nähnyt ja jos korona suo, niin elokuussa Brutal Assault -festareilla. Tosin se saattaa kyllä olla aika epätodennäköistä.
Läpi aikuisiän mukanani kulkeneita bändejä, joiden pariin kulkeutuu vähintään vuosittain (ensimainittavan kohdalla lähes päivittäin) ovat CMX, Black Sabbath, YUP, Kotiteollisuus, Pronssinen Pokaali ja Absiluuttinen Nollapiste. Tässä näiltä viimeisenä mainituilta undergroundimmilta parit bravuurit:
Kasarihevi iski jo silloin, ja iskee vieläkin. Nykyään on aika paljonkin kasarityylisiä metalli- ja hard rock -bändejä. Niin ja joista osa on niitä, jotka ovat olleet olemassa jo 80-luvulla.
Tässä on kaksi esimerkkiä nykybändeistä, jotka ovat kasarityylisiä. Ruotsalaisten Ambushin sekä Lecheryn tyylinäytteet:
Kuunnelkaa nyt ihmeessä tätä Wöyh! iä, jos haluatte hyvälle tuulelle!
Sanoituksissa ei mitään koukkuja, vaan suorastaan lapsellisen yksinkertaista, mutta soitanta silti todella monipuolista ja laadukasta hyvän tuulen musiikkia. Mukana on kaikennäköistä huilua, pianoa ja tamburiinia.
Tässä esimerkkinä Kaskelotti
Katoin tän videon ja täytyy myöntää, että en ymmärrä tämäntyyppisestä musiikista yhtään mitään.
Mulle menisi läpi, jos joku sanoisi että toi on tällä hetkellä maailman paras biisi, tai jos joku sanoisi että onpa uskomatonta paskaa.
Mutta ilman muuta kaikkea hyvää kyseiselle artistille, toivottavasti tää on se maailman ykkönen.
En pystynyt loppuun saakka meneen itsekään mutta Soundit ja toteutus sun muut ticoticot kuulostaa ja näyttää timantilta, osuu varmasti nuorisoon ja sinkkua, älppyä ja videota tms. katsotaan suu ja housut vaahdossa. Hyvä vientiartikkeli Suomelle ja viihdyttämpi katsella kuin se vihreäpäinen laulaja?
Ensimmäinen fiilis on, että tämä saattaa olla uuden ajan Nightwishin paras levy. Yksikään kappale ei tuntunut olevan ns. heikko lenkki. Aika tietysti näyttää, minne levy lopulta asettuu omassa ”rankingissa”.
On se jännä, miten Holopainen pystyy luomaan kappaleita, jotka ovat hyvin kaukana perinteisestä Nightwishista, mutta silti samaan aikaan Nightwish kuuluu niissä vahvasti.
Levyä kuunnellessa ei missään vaiheessa tullut tunne, että jotain erilaista on nyt tehty erilaisuuden itsensä vuoksi, vaikka kappaleet olivat hyvin erilaisia. (Heh.)
Viimeinen 30 minuutin instrumentaali oli aivan mieletön! Shoemakerin oopperalaulanta pysäytti.
Holopaisen ja Hahdon välikommentit avasivat kappaleita mukavasti. En olisi uskonut, että niillä on kuuntelukokeeseen näin suuri merkitys.