Foorumilaisten mielimusiikki

Voihan omg ja kaikkee muuta ihanaa! Nyt vasta tajusin että yks suurimmista suosikeistani, nyky Rockabillyn suurin stara Brian Setzer asuu samassa Hennepinin piirikunnassa Minnesotassa kun meiän oma hokistara Ben Blood! Ne varppina tuntee toisensa koska piirikunnassa asuu vain 1,3milj ihmistä. Vuonna 2010. Mukavaa…

Tää biisi ei ole sitä Rockabillyä eikä kyllä mitenkään kummonen, mut sopii aiheeseen niinku nyrkki minne tahansa!

Joku fanivideo:

2 tykkäystä

Samaa mieltä parhaista tuotoksista. Pari kertaa olen livenä nähnyt ja jos korona suo, niin elokuussa Brutal Assault -festareilla. Tosin se saattaa kyllä olla aika epätodennäköistä.

1 tykkäys

Läpi aikuisiän mukanani kulkeneita bändejä, joiden pariin kulkeutuu vähintään vuosittain (ensimainittavan kohdalla lähes päivittäin) ovat CMX, Black Sabbath, YUP, Kotiteollisuus, Pronssinen Pokaali ja Absiluuttinen Nollapiste. Tässä näiltä viimeisenä mainituilta undergroundimmilta parit bravuurit:

Pitää kai päivittäiseltäkin yksi laittaa:

1 tykkäys

Uutta levyä pukkaa 3.4,tarvii varmaan hakea haltuun.

3 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Paras biisi juuri nyt

Voi,voi niitä aikoja,silloin joskus,kauan kauan sitten.

1 tykkäys

Kasarihevi iski jo silloin, ja iskee vieläkin. Nykyään on aika paljonkin kasarityylisiä metalli- ja hard rock -bändejä. Niin ja joista osa on niitä, jotka ovat olleet olemassa jo 80-luvulla.

Tässä on kaksi esimerkkiä nykybändeistä, jotka ovat kasarityylisiä. Ruotsalaisten Ambushin sekä Lecheryn tyylinäytteet:

1 tykkäys

Juuri nyt on alkamassa Kaarle Viikatteen ja Jukka Takalon karanteeni -live (kello 19):

1 tykkäys

Tulipahan Testamentiltakin uusi levy viikonloppuna. Onpa oikein old school thrasia. Tässäpä yksi youtube-video:

7 tykkäystä

Kuunnelkaa nyt ihmeessä tätä Wöyh! iä, jos haluatte hyvälle tuulelle!
Sanoituksissa ei mitään koukkuja, vaan suorastaan lapsellisen yksinkertaista, mutta soitanta silti todella monipuolista ja laadukasta hyvän tuulen musiikkia. Mukana on kaikennäköistä huilua, pianoa ja tamburiinia.
Tässä esimerkkinä Kaskelotti :slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Nyt kuulostaa että tämä Mimmi potkii itsensä tähtiin. :star:
Hienoa Suomi, uuteen nousuun …

Ei välttämättä omaa genreä mutta hattu päästä. :cowboy_hat_face:

1 tykkäys

Kohta se tulee. RadioRock soittaa tämän läpi keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Alkaen puolelta öin.

https://www.instagram.com/p/B-ojPLpIONS/?igshid=1i16bvbc1erau

2 tykkäystä

Katoin tän videon ja täytyy myöntää, että en ymmärrä tämäntyyppisestä musiikista yhtään mitään.
Mulle menisi läpi, jos joku sanoisi että toi on tällä hetkellä maailman paras biisi, tai jos joku sanoisi että onpa uskomatonta paskaa.
Mutta ilman muuta kaikkea hyvää kyseiselle artistille, toivottavasti tää on se maailman ykkönen.

En pystynyt loppuun saakka meneen itsekään mutta Soundit ja toteutus sun muut ticoticot kuulostaa ja näyttää timantilta, osuu varmasti nuorisoon ja sinkkua, älppyä ja videota tms. katsotaan suu ja housut vaahdossa. Hyvä vientiartikkeli Suomelle ja viihdyttämpi katsella kuin se vihreäpäinen laulaja?

2 tykkäystä

Edu Kehäkettunen ja Setä Koponen räppäili muutaman biisin sunnuntaina.

Videolla on jotain muutakin sekoilua ja biisit alkaa joskus 35min kohdalla.

Lippu korkealle voittajat. :muscle: :star: :tappara:

4 tykkäystä

40 minuutin päästä Nightwishin uusi levy tosiaan ensisoitossa.

Kolme kappaletta on julkaistu etukäteen, jotka kaikki olleet hyvin erilaisia. Jännä nähdä, millainen kokonaisuus niistä muodostuu.

1 tykkäys

Mulle tuli tänään postissa lp versio. Pari kertaa kuunneltu,kova on.

Kahden tunnin kuuntelusessio on nyt ohi.

Ensimmäinen fiilis on, että tämä saattaa olla uuden ajan Nightwishin paras levy. Yksikään kappale ei tuntunut olevan ns. heikko lenkki. Aika tietysti näyttää, minne levy lopulta asettuu omassa ”rankingissa”.

On se jännä, miten Holopainen pystyy luomaan kappaleita, jotka ovat hyvin kaukana perinteisestä Nightwishista, mutta silti samaan aikaan Nightwish kuuluu niissä vahvasti.

Levyä kuunnellessa ei missään vaiheessa tullut tunne, että jotain erilaista on nyt tehty erilaisuuden itsensä vuoksi, vaikka kappaleet olivat hyvin erilaisia. (Heh.)

Viimeinen 30 minuutin instrumentaali oli aivan mieletön! Shoemakerin oopperalaulanta pysäytti.

Holopaisen ja Hahdon välikommentit avasivat kappaleita mukavasti. En olisi uskonut, että niillä on kuuntelukokeeseen näin suuri merkitys.

5 tykkäystä

Jos haluaa kuunnella Holopaisen ja Hahdon eiliset turinoinnit uudesta Nightwish-albumista, niin Suplasta löytyy.

Suosittelen kuuntelemaan vuorotellen aina alustuksen Suplasta ja ko. kappaleen levyltä.

Eipä ainakaan Spotifyyn ole vielä uutta levyä ilmestynyt.

1 tykkäys