Foorumilaisten mielimusiikki

Törmäsin mielenkiintoiseen (itselleni) uuteen tuttavuuteen: Hyyrysen veljesten Antti (Stam1na) ja Jussi (YUP) sivuprojekti WÖYH!
Erittäin monipuolista ja ovelaa musiikkia tekevät!
Mennee johonkin rockin lokeroon kai.

3 tykkäystä

Wöyh! -bändiä on tullut seurattua ja parilla keikallakin on aikoinaan käyty.

Live -esiintymisen kruunasi oranssit housut ja robotti-lokki :smile:

Smartumit polttelisivat taskussa, mutta k-kirosana vielä saa odottamaan tilanteen rauhoittumista…toukokuussa olisi Olympiassa livenä:

3 tykkäystä

Entisiä naapureitani nämä veljekset. :slight_smile:

3 tykkäystä

Hevicover Alannah Mylesin Black Velvetistä.

1 tykkäys

Näyttäisi olevan liput myynnissä, mutta kyllä vaan näköjään omissa toimissanikin näkyy tämänhetkinen yleinen maailman tola, enkä uskalla nyt noita lippuja ostaa. Mielenkiintoinen orkesteri kyllä todellakin, ja keikka olisi kiva nähdä!

1 tykkäys

Uutta Katatoniaa. En olisi tietämättä intron perusteella tunnistanut. Vaatii toisen kuuntelun.

3 tykkäystä

Tool -bändin, kun näkisi vielä kolmannenkin kerran livenä joskus…

Danny Careyn Drum Cam Toolin Pneuma -biisistä:

Polyrytmiä ja melkoinen drum kit.

5 tykkäystä
2 tykkäystä

Siirsin tämän tänne, kun samasta biisistä video jo täällä. Kyllähän tuo Danny Carey on yksi maailman kovimmista rumpaleista ja rumpusetti on mielenkiintoinen sähkörumpuineen ja muine virityksineen.

2 tykkäystä

Tää oli hienosti mukaansa tempaava ralli. Ennemmin en ollut kuullutkaan, mutta kirpparilta löytyi kotiteollisuuden levy “singlet.” Toki bändiä ennemminkin kuunnellut.

1 tykkäys

Kuunnellaan sitten sitä ruotsalaista musiikkia, jos kerran henkinen kotini on Ruotsissa. :grinning:

Ei yllä tämä ruotsalaisbändin toinen levy ihan debyytin tasolle, mutta on tällä uudella levylläkin omat hyvät hetkensä.

Tästä voi yrittää, rakkaus tietysti voittaa kaiken. :heart_eyes:. Aina täysillä. :orange_heart: :muscle: :star:

3 tykkäystä

Waltari on julkaissut uuden albumin “Global Rock”. Ei siinä nyt olla pyörää uudestaan keksitty, mutta varsin taattua, tasalaatuista Waltaria.
Ilmeisesti tällä hetkellä orkesterissa on peräti neljä kitaristia.

Toki esim Ghostissa on kiertueella 5

Hetken mietin liittyykö tämä nyt musiikkiin vai koronaan. Päätin että musiikkiin.

Oma mielimusiikkini soitetaan soittimilla konsertissa, lähellä yleisöä. Mieluummin siis klubilla kuin missään hallissa, puistossa tai stadionilla. Maailman paras paikka kuunnella musiikkia on mielestäni Vastavirta-klubi Pispalassa. Hinta-laatusuhde on yleensä lähes ääretön.

Asiaan: kaikki kevään keikat on nyt peruttu ja Mesenaatissa on tällainen varojenkeruukampanja: https://mesenaatti.me/campaign/?id=1478##single/view

Kannoin oman korteni tekoon ja tilasin paidan. Sen verran pitää todeta ettei ole hajuakaan koska sen saan, mistä ja minkä kokoisena :slight_smile: Muttei ole mitään syytä epäillä tuon kampanjan aitoutta ja tarvetta.

1 tykkäys

Jotenkin nämä vanhat tuttavat tuntuvat nyt pääsevän yllättämään puskan takaa uudella tuotannolla. Ehkä se kertoo jotain siitä, että hieman bändi on jäänyt vähemmälle seurannalle viime aikoina. Sääli sinänsä, mutta ihan kaikkeen ei ehdi…

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus julkaisivat uuden pitkäsoittonsa Mahdoton yhtälö tuossa vajaa viikko takaperin. Ei parasta Niskalaukausta, mutta perusturvallista laatua jälleen kerran. Hieman on jopa duurisoinnuista saatu uutta twistiä, mutta kyllähän tuosta Niskalaukauksen edelleen tunnistaa ilman vaikeuksia.

Biisinä mukaan vaikka paatosta albumin päätösraidan muodossa. Vuoden pisin päivä:

2 tykkäystä

Jos korona suo, niin elokuussa olisi määrä lähteä Saksaan Summer Breeze Open Airiin. Tällainen yhtye löytyi kun selailin itselleni tuntemattomia nimiä esiintyjälistasta. Ai että kun toimii.

1 tykkäys

Uutta Paradise Lostia. Taattua synkistelyä.

5 tykkäystä

Kotiteollisuudelta tulossa “Karanteenikeikka” nettistriiminä kulttuuritila Nuijamiehen tukemiseksi perjantaina 10.4 (Facebook/Youtube).

Vapaaehtoisen pääsymaksun voi maksaa tai olla maksamatta:
https://events.liveto.io/events/karanteenikerays-live-kotiteollisuus-ja-aston-kalmari?fbclid=IwAR1xoqLI_GdS3dIKwoZVw1F60o2bHzIgjKz6jPw6bToYJA4w9XoQJVSww0c

1 tykkäys

On kyllä mahtava bändi. En ole koskaan nähnyt livenä, ja vieläkin harmittaa etten päässyt taannoiselle Radio Rock -risteilylle.
Parhaat levyt ehdottomasti Draconian Times ja Icon.

1 tykkäys

Ainakin nyt jonkin aikaa on AOR-vaihe menossa. Tämä oli tuttu kappale. En sitten tiennytkään, että kyseessä oli/on Starshipin biisi.

1 tykkäys