Nyt rupeaa olemaan takana n. 2kk ja kaksi vuoroa per viikko tahdilla. On tuo vain ihan helvetin mukavaa touhua ja nyt en millään malttaisi odottaa seuraavaa vuoroa. Mahdollisuus olisi käydä vielä kolmannellakin vuorolla, mutta katsotaan.
Olin alkuun aivan hukassa noiden komposiitti tikkujen kanssa, mutta on nuo hienoja mailoja. Torstaina painoin sellaisen ranteen, että itsekin säikähdin. Yläkaarelta aivan yläpeltiin ja lujaa. En muista olenko koskaan ampunut ranteella tuollaista laukausta. Vielä pitää opetella mailan ominaisuuksia ja muokata laukausta, jotta saan nuo ominaisuudet kunnolla käyttöön.
Hughes veti eilen tolpasta tolppaan ohi maalin. Mä vedin tänään tolpasta tolppaan maalin.
Tästä vedän seuraavan aukottoman johtopäätöksen: Treppu > Hughes
Sheron pojalle sellaset terveiset, että Twitterissä voi laittaa yv:tä.
Tänään kauden neljäs ottelu, vieraspeli Myyrmäessä. Kausi alkanut hyvin, kolme peliä, kolme voittoa. Tänään vastassa alkukauden kovin mittari Myyr York Rangers.
Meidän joukkue Viiva HC on tappioputkessa! Kolmee ekaa meni täysin pistein, nyt jo toinen peli köniin. Keskiviikkona Myllypuroon uuteen yritykseen. Sarjassa tällä hetkellä 7/12 kuudella pisteellä.
Mä oon varmaa joskus käyny Viiva HC:n höntsyissä ”pörssin” kautta. Tuttu nimi ainakin.
Perjantai-iltaisin pelataan Klaukkalassa ja pörssin kautta kyllä ollaan välillä porukkaa haettu.
Veikkaisin käyneeni joskus muualla? Myllypuro/ Mytsi tms.?
Joskus ihan aikojen alussa vuoro oli Konalassa. Olisko ollut siellä? Ollaan nyt vissiin neljä tai viisi kautta pelattu Klaukkalassa.
Oma tuskainen kausi sai pientä lohtua eilen, kun kauden avaus maali tuli, yhdeksännessä pelissä. Oma pelipaikka on ollut ihan kaikkea, maalissa en ole ollut. Eilen pelasin sentterinä. AV:n viimeisiä sekunteja, saatiin purku. Luistelin pakin perään joka meni kiekon kanssa maalin taakse. Sain kiekon riiston ja käänsin suoraan vanhanaikaisella kiekon tyhjään maaliin. En tiedä mitä maalivahti tuossa tilanteessa katseli, mutta ei ainakaan selkeesti sitä, mitä pelissä tapahtui. Harrastekiekon hienouksia!
Tänään painettiin kova voitto, sarjan kovimpia jengejä oleva Bats vastassa ja hyvällä työllä ja erinomaisella puolustuksella 9-1 voitto. Edellinen peli näitä vastaan päättyi 8-3 tappioon. Itse operoin sentterinä tehoin 3+0.
Jaa sääkö oot se uus sentteri
Mä en oo kanadalainen, pahoitteluni. Mulle ei ees soitettu!
Tänään taas peli. Toiseksi viimeinen ennen joulutaukoa. Olen nyt pelannut sentterinä kolme edellistä peliä tehoin 6+0. Yritetään jatkaa maaliputkea.
Ala saatana syöttelemään:grin:
Kyllä mä syöttelen, mut muut ei tee maaleja!!
Syöttö on aina riski.
Osaakos porukka antaa pukeutumisvinkkejä huomiseen fanipeliin, kun lämpötila on noin +/- 0? Urheilukerrasto ainakin pelikamppeiden alle.
Kannatasko heittää collareita jalkaan tai huppari (joku ohut esim.) niskaan?
Kyllä alusasu riittää varusteiden alla Pelattu ihan virallinen sarjapelikin 12 pakkasilla ulkona eikä muutaku hikipuku alle ja peliä.
Lämpökerrasto riittää, jos yhtään liikut siellä kentällä.
Joku tuubihuivi voisi olla ihan järkevä laittaa kaulaa/niskaa suojaamaan viimalta.
Sarjapeleissä pakollisen kaulasuojuksen ainoa todellinen funktiohan on lämmittää ulkoilmapeleissä.